Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кола с 1.9JTD или с 1.3 Multijet

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Абе какви са тия разходи от 4.2 - 4.6 бе ... вие тия коли карате ли ги, или ги бутате ...
    Fiat Forum Bulgaria

    Прекаленият светец и богу не е драг !

    Коментар


      #17
      Моя опит с 1.3 е от Панда Крос, т.е 4х4. Средно ми дава около 6, само в София може и малко повече, но аз определено не се движа бавно с нея, извънградското ми е с много завои и изкачвания, където нерядко се включва и 4х4-то.1.9 150коня съм карал в Сааб. Извънградско при стабилно натискане ми дава около 6.5-7.3, като се има предвид, че е автоматик. При 90-100 спада и под 6. Градско тази кола не я карам и не мога да кажа, но определено ще е около и над 7.5.

      Коментар


        #18
        Аз не бих препоръчал 1.3 мултиджета. Ако си спомняш, навремето карах Линея с такъв мотор. Вярно, че бях ударил всички рекорди по разход / има някъде тема за това /, но в града беше ужасно да се кара. Едвам потеглях на светофарите. Спомням си едно задръстване заради протест някакъв ли...какво беше - Люлин - Младост за около два часа първа/втора...първа/втора....беше ужасно. За извънградско ставаше. В обороти вършеше чудеса, но в градски условия наистина беше ад.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...%E5%E0&start=0

        Коментар


          #19
          Е по-голяма простотия не бях чел.
          Едвам потеглях на светофарите.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            emzo написа:
            Е по-голяма простотия не бях чел.
            Едвам потеглях на светофарите.
            Слаб е мотора за градски условия, особенно пък с голямото купе на Линеа. Много добре разбираш какво имам впредвид, не се прави на ударен. И те моля без подобни изказвания по мой адрес. Чел съм милион простотии в твои постове, но никога не съм ги коментирал така.

            Коментар


              #21
              Имам две ситуации в подкрепа на слабостта на мотора:1. На изхода на Варна за Девня - крайезерния път има релси през пътя. Там намалях, за да мина през релсите, след което включвах на втора, за да ускоря. Нямаше никой в буквалния смисъл. Скоростта не е нито за първа, нито за втора. 2. От Орлов мост - подстъпа по Цариградско посока Младост - като тръгна от кръстовището от първа, по лекия баир на цариградско се изнасях в дясно, щото докато вдигна 60-70 и правех опашка зад себе си. Влезеше ли в обороти и съответно включи турбото, нямаше грижи. Но пък правех рекорди с разхода. Намерих темата и я линкнах в по-горния ми пост.

              Коментар


                #22
                Linea 1.3 200/1750 н*мТия с потеглянето на някой друг ги разправяй, Линеа не съм карал (1180кг), но Пунто съм карал, перфектен е двигателя и няма такива проблеми, като описаните.По-скоро доускорението във високи скорости страда. Говорим за сток двигател.
                Чел съм милион простотии в твои постове, но никога не съм ги коментирал така.
                Ами коментирай ги , колкото ти душа иска, аз на черното няма да кажа бяло обаче !
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Еми при мен на 1-2 набира доста,като се включи турбото си засилва доволно, доста често по светофарите се намира с кой да се лигавиш и обикновенно чак на 3та ме настигат, особенно ако е валяло доста лесно потеглям без да се въртя на 1 място...Пак казвам от тва пунто съм доста доволен специално от двигателя!
                  Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

                  Коментар


                    #24
                    Точно това казвам и аз, че на старта си е доволно добре.Но погледнете и от друга гледна точка, данъка на 1,3 е идеално нисък
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Точно това казвам и аз, че на старта си е доволно добре.Но погледнете и от друга гледна точка, данъка на 1,3 е идеално нисък
                      И гражданската е малка като сума!
                      Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                      Коментар


                        #26
                        1.3 определено има слабост при потегляне, но тя се "лекува" много лесно. Просто когато искам да тръгна по-бързо натискам по-силно педала и си тръгвам съвсем прилично. Дори специално на старт, ако настъпя(буквално) по-силно педала дръпвам по-големи дизели. Но може би при мен влияе и това, че е 4х4 и почти няма загуба на сцепление.Но за това "състояние" между 1ва и 2ра съм съгласен, доста е досадно, но пак се свиква бързо. Като цяло най-добре се държи двигателят над 2200-2300оборота до към 3200-3300.

                        Коментар


                          #27
                          Явор Митев написа:
                          Имам две ситуации в подкрепа на слабостта на мотора:1. На изхода на Варна за Девня - крайезерния път има релси през пътя. Там намалях, за да мина през релсите, след което включвах на втора, за да ускоря. Нямаше никой в буквалния смисъл. Скоростта не е нито за първа, нито за втора. 2. От Орлов мост - подстъпа по Цариградско посока Младост - като тръгна от кръстовището от първа, по лекия баир на цариградско се изнасях в дясно, щото докато вдигна 60-70 и правех опашка зад себе си. Влезеше ли в обороти и съответно включи турбото, нямаше грижи. Но пък правех рекорди с разхода. Намерих темата и я линкнах в по-горния ми пост.
                          Яворе, Мареата е 200Nm стокова и тежи над 1.2 тона - определено се потегля и ускорява без никакви грижи, ама никакви.

                          Коментар


                            #28
                            Явор Митев написа:
                            Аз не бих препоръчал 1.3 мултиджета. Ако си спомняш, навремето карах Линея с такъв мотор. Вярно, че бях ударил всички рекорди по разход / има някъде тема за това /, но в града беше ужасно да се кара. Едвам потеглях на светофарите. Спомням си едно задръстване заради протест някакъв ли...какво беше - Люлин - Младост за около два часа първа/втора...първа/втора....беше ужасно. За извънградско ставаше. В обороти вършеше чудеса, но в градски условия наистина беше ад.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...%E5%E0&start=0
                            Разхода ти от първия пост ми се вижда малко височък 5.1 пък и то извънградско.Старото jtd 105 на браво го дават 4.4 на извънградско, пък и си е по мощно.Това 1.3 сигурно след време ще се окаже че и доста бързо се амортирира впредвид малката кубатура.
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #29
                              infineon написа:
                              .....Разхода ти от първия пост ми се вижда малко височък 5.1 пък и то извънградско...
                              На база изминати над 4000 км в комбинация с градско. Според мен не е висок.

                              Коментар

                              Working...
                              X