Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светлините стават задължителни през зимата.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    johnfound написа:
    kiro_of_the_day написа:
    И аз съм сигурен, че ефект ще има, но също така съм сигурен, че той ще бъде краткотраен. Много добре знаете, че със всичко се свиква, а като свикнеш - не ти прави впечатление! Освен това лумпените са си лумпени! То и сега си има правила за движение, ама кой да ги спазва! А те така са направени, че ако всеки ги спазва - няма да има нито едно ПТП! Това с фаровете ще е само още едно основание за глобяване и предпоставка за корупция - нищо повече!
    Ефекта няма да е краткотраен, защото ефекта не е субективен. Тебе или те виждат или не те виждат. А е факт, че ако са ти включени фаровете, те виждат по-рано и от по-далеч.
    Ако някой не вижда предмет с размери на автомобил и движещ се със скоростта на такъв - трябва да е кьорав и изобщо не би трябвало да участва в движението! Пък Вие се движете ако щете и с включени аварийни светлини! Айде да не забравяме какво е предназначението на отделните компоненти на автомобила, моля Ви се...Че те още малко ще ни накарат да се движим и с постоянно натиснат клаксон заради хората с увреден слух...Това за клаксона се кълна, че ще го предложа официално ако въведат задължителните светлини.
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #17
      kiro_of_the_day написа:
      Ако някой не вижда предмет с размери на автомобил и движещ се със скоростта на такъв - трябва да е кьорав.
      Сега спориш само заради спора. Едно е червен автомобил на тъмно сив асфалт в слънчев ден, движещ се с 80км/ч, друго е тъмно сив автомобил на тъмно сив асфалт в облачен зимен ден, движещ се с 140км/ч. Или в облачен летен ден.Запалените светлини през деня не са за тебе, те са жест и помощ към другите.Да го кажа така: "Аз предпочитам тези срещу мене да са със включени къси светлини през деня, независимо дали е лято или зима. Това ми помага да се съобразявам с тях и да не им преча да шофират нормално."
      Fiat Ritmo 105TC
      1600cc 105к.с.

      Коментар


        #18
        johnfound написа:
        kiro_of_the_day написа:
        Ако някой не вижда предмет с размери на автомобил и движещ се със скоростта на такъв - трябва да е кьорав.
        Сега спориш само заради спора.
        Може и така да е! Обаче защо досега беше или защо продължава да е забранено да се кара на "халогени", и как пък сега им хрумна да се кара на къси! И как един незрящ ще ги види тези къси?Ето защо - клаксон непрекъснато!
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #19
          kiro_of_the_day написа:
          Може и така да е! Обаче защо досега беше или защо продължава да е забранено да се кара на "халогени", и как пък сега им хрумна да се кара на къси! И как един незрящ ще ги види тези къси?Ето защо - клаксон непрекъснато!
          Защото (и ти би трябвало да го знаеш) за късите светлини има норми за формата на лъча, така че да не заслепява насрещните коли, в този случай се жертва доброто осветяване на пътя, за сметка на общата безопасност. За дългите и за фаровете за мъгла ("халогените") такива норми няма, не може да има и няма нужда да има. Дългите светлини са разрешени за използване само ако срещу тебе няма никой, а фаровете за мъгла са за обстановка, когато има мъгла (колко странно нали?) и светлината и без това не може да пробие надалече.
          Fiat Ritmo 105TC
          1600cc 105к.с.

          Коментар


            #20
            Абе, цяла европа кара на фарофе - ние тука понеже сме тарикати ще пестим енергия - да не сте на електромер Аз винаги съм карал на фарове денем, без значение от сезона, и ще продължавам да карам

            Коментар


              #21
              Kuku написа:
              ...да не сте на електромер
              Смейте се Вие ама може и да ни сложат...
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #22
                Ставайки дума за електромер... се сетих, как преди време бяха измислили да се плаща данък за телевизор по брой електромери В, каква държава живеем само... А, че има доста недобре виждащи шофьори-това е факт! Според мен бройката е не по-малко от 50%. Не говоря за кьорави, а късогледи, далекогледи, бинокли и други! Основният проблем е, че те трябва задължително да карат с очила, но кой го е еня! Разбира се има и отговорни хора-изключения. Пак казвам, че според мен карането на фарове денем през зимата е задължително извън града и пожелателно при лоша видимост в града!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #23
                  kiro_of_the_day написа:
                  Kuku написа:
                  ...да не сте на електромер
                  Смейте се Вие ама може и да ни сложат...
                  ...гасим веднага

                  Коментар


                    #24
                    Това за фаровете не е лошо според мен,лошото е че разни изроди с джипове ще ни вадят очите и денем и нощем с техните дълги,а полицаите ще продължават да ги гледат безучастно за наша сметка.
                    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                    Коментар


                      #25
                      johnfound написа:
                      Едно е червен автомобил на тъмно сив асфалт в слънчев ден, движещ се с 80км/ч, друго е тъмно сив автомобил на тъмно сив асфалт в облачен зимен ден, движещ се с 140км/ч. Или в облачен летен ден.Запалените светлини през деня не са за тебе, те са жест и помощ към другите.Да го кажа така: "Аз предпочитам тези срещу мене да са със включени къси светлини през деня, независимо дали е лято или зима. Това ми помага да се съобразявам с тях и да не им преча да шофират нормално."
                      Много точно ! Браво johnfound ! Мисля, че си много, ама много прав !За протокола: "ЗА" каране на фарове !Поздрави, Б. Борисов
                      Fiat Tipo 1.6 AGT

                      Коментар


                        #26
                        Ако някой не вижда предмет с размери на автомобил и движещ се със скоростта на такъв - трябва да е кьорав и изобщо не би трябвало да участва в движението! Пък Вие се движете ако щете и с включени аварийни светлини! Айде да не забравяме какво е предназначението на отделните компоненти на автомобила, моля Ви се... Че те още малко ще ни накарат да се движим и с постоянно натиснат клаксон заради хората с увреден слух... Това за клаксона се кълна, че ще го предложа официално ако въведат задължителните светлини.
                        Колега, все едно сме колеги и по професия :D . Естествено, че това е поредната простотия, която ще даде шанс на куките да ни бъркат в джоба. Айде да не задълбавам и за другите предстоящи промени в закона, примерно, че катаджиите отново ще имат право да събират глоби на място. Борим се с корупцията като я стимулираме чрез законова санкция.Ако някой не може да види сив автомобил от 500 метра, трябва да отиде при съответния лекар и да си земе очила или лещи, ако смята, че цайсите не му отивант (с това не искам да обидя никой). Просто е глупаво да се въвеждат норми, които на практика са безсмислени. Сега на фарове карат разни състезатели и включените фарове са нещо като сигнал, че трябва да се пазиш от такъв. Ако станат задължителни за всички, как ще разбера от кой да се пазя? Аз също често карам на запалени фарове и съм забелязал, че повечето шофьори ти правят път, защото очакват че си поредния "Шумахер" в трошка за 2-3 хиляди и се пазят. Това ще изчезне в момента, когато всички подкарат на запалени фарове и резултата ще бъде, че точно тези, които си мислят че са пилоти от F1, ще бъдат неразличими и процента на произшествията ще нарасне. Мразя да съм лош пророк, но живот и здраве, ако това със светлините стане закон, пак ще си говорим, дали са намалели катастрофите.
                        Shit happens, sometimes...
                        Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                        Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                        Коментар


                          #27
                          Аз пък винаги си карам на фарове извън града . Даже се опитвам да приуча и баща ми да го прави. Не че е кой-знае каква файдата, но един път може да се окаже от значение и да ти спаси живота. Иначе предния колега е прав, че ако го направят задължително може да стане като операция "респект" , но замислете се, че това е една мярка за безопасност, която нищо не ви струва. Ако не помага, не вреди .
                          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
                          Volvo S60 Sport 2.4D

                          Коментар


                            #28
                            Всичко е въпрос на навик. И с това ще свикнем и сигурно след време няма да ни прави впечатление. Колкото до "състезателите", тях винаги ще ги има. Сигурно ще измислят друг начин да се направят "видими". Както и катаджиите винаги ще намират за какво да се заядат и да глобят. Така че ... колегата правилно каза: "Ако не помогне, поне няма да навреди!"

                            Коментар


                              #29
                              koolio написа:
                              Аз пък винаги си карам на фарове извън града Ако не помага, не вреди .
                              Ако имам болни бъбреци примерно или пък разстройство на тестисите и ми препоръчат да нося непрекъснато със себе си черпак, фенерче заредено с батерии, с което да премигам къси - дълги и шансов инструмент - също може да не ми помогне ама няма и да ми навреди!
                              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                              Нека Силата на бъде с Нас...

                              Коментар


                                #30
                                kiro_of_the_day написа:
                                koolio написа:
                                Аз пък винаги си карам на фарове извън града Ако не помага, не вреди .
                                Ако имам болни бъбреци примерно или пък разстройство на тестисите и ми препоръчат да нося непрекъснато със себе си черпак, фенерче заредено с батерии, с което да премигам къси - дълги и шансов инструмент - също може да не ми помогне ама няма и да ми навреди!
                                Много крив пример даде С тези твои болести, можеш ли да убиеш друг човек Фаровете не ги включваш заради теб, а заради другите

                                Коментар

                                Working...
                                X