Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мнения за volvo v40

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    pakumba написа:
    borisov написа:
    ам аз харесах едно V40 T4 1.9 200к.с. в мобиле.бг го намерих за 4500 изглеждами голям самолет, но нямам възможността да го купя за жалост Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
    Такива коли не се купуват много, може и да те изчака. Обаче според мен турбо кола ако не е лимузина, то е смачкана от каране.Ако е лимузина си мисля, че е била все пак на семеен човек или бизнесмен някой си и не е въртял гуми по паркингите или Божурище, докато в40 си е младежка и внимавай да не кацнеш на някой гроб
    разбира се ,че като дойде момента за купя кола ще съм повече от внимателенколата е нов внос ,дори няма регистрация все още , но знам ли ги швейцарците мойе и те да си имат божурище хахаха, наясно съм ,че 200 коньов автомобил е тормозен постоянно , не не мисля че комбито е младежки автомобил

    Коментар


      #47
      pakumba написа:
      на кормилната рейка рециклаж ли й направи или втора ръка? Дросела какво му става? Насочил съм се към бензинкитге 2.0Т или 2.4 20в. За разхода не ми пука много. Краде ли се волво като марка?
      Рейката я ремонтирах в Хеед91, реших втора ръка изобщо да не търся, а нова беше 1-2 бона по спомени и нямаше налична. Дросела е Магнети Марели и трябва два пъти годишно да се чисти, много е чувствителна електрониката. Въпреки това моя издържа 7 години. Смених го за 1200 лв. в Мото Пфое. В Англия частите са на половин цена, но дросела се "запознавал", а софтуера го имат само официални сервизи на Волво; у нас - това става само в Мото Пфое. Втора употреба няма смисъл, защото след 1 месец може да изпърди; аз съм си слагал винаги нови части и съм оставал доволен. Не съм питал дали могат да ми "запознаят" такъв дросел ако аз им го занеса, щото колата ми трябваше ежедневно и нямах време да чакам поръчка от ebay. Автоматите - нов 8 бона, ремонт - евентуално ако стане изобщо- 3 бона. Това е инфо от преди 2 години на познат. Моя мотор е 2.4 20в, и съм повече от доволен - вярно че е с чип, но предполагам и серийния си върви достатъчно много. София - Бургас го минавам на 5-та скорост, отлично доускорение. За турбото не знам, но в Англия карат само турбинираните Волва - без турбо не са продавани там изобщо, та явно са си ок. Части от там бол, разгледай английския ибей. За крадене - не са много разпространени и май не ги крадат - мойта денем и нощем е или на охраняем паркинг, или в гараж, отделно каско, и нямам идея. На познат му свиха огледалата един път на улицата, ама той е в един квартал... Отделно полицаи ме спират само и единствено ако съм бил в нарушение, никога не са ме спирали за проверка ей така, явно тоя тип коли не представляват оперативен интерес. Имай предвид и друго - S60 и S80 имат еднакво почти тегло, въпреки 20-те cm разлика - 1500 кг празни, а XC90 е около 2000 кг празен, и са им еднакви задните амортисьори и половината останали чарколяци.

      Коментар


        #48
        хубаво инфо, мерси. този дросел всъщност какво му става, пистите ли се износват?
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #49
          pakumba написа:
          хубаво инфо, мерси. този дросел всъщност какво му става, пистите ли се износват?
          Не знам, първо отидох в Хеед91, че са ми до нас, там ми казаха че не подлежи на ремонт - капсулован е, не се отваря, и понеже видяха в програмата, че към него върви софтуер ме пратиха директно в Мото Пфое. Общо взето остава в една позиция клапата и спира да се движи, влиза колата в авариен режим, и куцук-куцук към къщи :D, и на следващия ден куцук-куцук към сервиза. Това е масов проблем, в американски и английски форуми има много писано, на повечето коли е сменен гаранционно, а в САЩ и до ден днешен да ти изпуши го сменят гаранционно без пари независимо че ти е минала гаранцията отдавна, а в Европа - не. Та си търси кола със сменена дроселова клапа общо взето

          Коментар


            #50
            Ако вземаш дизел - задължително 2,4 D5 мотор, защото 2,5TDI е от Ауди и е много проблемен.Успех.
            M-Benz E 250 TD 150hp
            M-Benz 200d 75 hp
            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

            Коментар


              #51
              msotiroff написа:
              Ако вземаш дизел - задължително 2,4 D5 мотор, защото 2,5TDI е от Ауди и е много проблемен.Успех.
              само на S80 1998-2001 го слагат, и S70 и V70 1996-2000, след 2001 навсякъде са D5

              Коментар

              Working...
              X