Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мнения за volvo v40

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    нещо започвам да се разочаровам от този автомобил от прочетеното дотук от волво форума и от вашите мнения. Та май ще се търси читава мареа жтд комби или 156 жтд комби, но за сега иамам доста време за да обмисля и да преценя , но със сигурност се знае че ше е комби

    Коментар


      #17
      лагер тампона на макферсона е 180 левчета броя.ако имаш пари да я поддържаш, вземай.един колега има такава, 115коня с газов инжекцион, много е пъргава и много върви.
      Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
      Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

      Коментар


        #18
        chokicha написа:
        лагер тампона на макферсона е 180 левчета броя.ако имаш пари да я поддържаш, вземай.един колега има такава, 115коня с газов инжекцион, много е пъргава и много върви.
        точно така излиза име на дадена марка. Малко по-нагоре някой каза двг им били боклуци, тук друг каза тампона на макферсона струвал 180 лв и айдеееееееее отидЕhttp://drive.bg/product_info.php?cPa...0&ModelId=6358
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          pakumba написа:
          chokicha написа:
          лагер тампона на макферсона е 180 левчета броя.ако имаш пари да я поддържаш, вземай.един колега има такава, 115коня с газов инжекцион, много е пъргава и много върви.
          точно така излиза име на дадена марка. Малко по-нагоре някой каза двг им били боклуци, тук друг каза тампона на макферсона струвал 180 лв и айдеееееееее отидЕ
          Ние в България сме царе на това. За секунда изкарваме някой престъпник и някоя кур...а. Това го владеем до съвършенство.Някой иска впечатление от двигател и имаме отговор : двигателите им са боклуци, нЕма значение кои, всички , лаф да става.Мен така ме баламосваха за едната кола алфа ромео 156, страшни боклуци, раждали двигателите, ремонта бил скъп като на ауди А8, окачването калпаво, невървели бензиновите, направо ми надуха главата. Колата сега е на 13 години и, ако я сравнявам с предходния немски автомобил е бижу.Голямото ми даване беше 850 кинта за готини носачи, ама сега с тях е като нова, няма скръц, няма пук. Двигателя, просто е особен и върви след 3000 оборота,под тях пак върви ама нормалничко. Но пък звука го няма нито една друга кола в този клас дивгатели за тази година, говоря за нормални серийни коли.Волвото си е волво пичове, казвам го във вашия обобщаващ и генерализиращ стил. Не е това, което беше, но моето впечатление от 40 ската било то в или с е добро. Тъста ми карат такава и е един напълно приличен автомобил, Мен лично повече ми харесва в50 / комбито/, много яка. Рено не правят никак лоши дизели. Франсетата правят добри печки като цяло. Ако ти харесва като дизайн купувай, това със скъпата поддръжка са глупости, ти няма да купуваш хс90 или бмв 7 след 2004 година.
          ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.

          Коментар


            #20
            Волво е мн, мн добър избор, но не и v40 или s40... Много съм ги проучвал и съм на мнение, че 850 и v70 са мн класи над серия"40"...V40 e прекалено малко, тясно и направено от некачествени материали по интериора, също така не возят комфортно и са изключително неманеврени... Освен това при v40 вече я няма надежността и здравината на истинското Волво. Лошото е, че TDI-то на 850-ката май е от Ауди, а 2,5 не са от най - добрите дизели на производителя от Инголщат.Преди години като купувах части за Фиатката от един познат мн се зачудих, че кара 20-годишно Волво, при положение, че има магазин за итал.авточасти и казва, че Алфата му била "страст"... Обяснението беше, че въпреки разхода от 20-23/100 газ(2800сс 160к.с автоматик) Волвото му излизало два пъти по - евтино от Алфата, защото за 7 години освен консумативи е сменил само два амортисьора. Колко е за вярване не знам, но здравината на тия стари Волвота наистина е легендарна.Общо взето, както е писал и друг колега по - нагоре Волвото е като японките - поддържаш S-класа, а караш кола с работнически вид и евентуално... хромирана емблема. Моя съвет е ако вземаш Волво трябва да е от по - високия клас, не "40"-ка.Успех.
            M-Benz E 250 TD 150hp
            M-Benz 200d 75 hp
            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

            Коментар


              #21
              колеги а някое мнение за моторите бензин дизел/разбрах само че дизелите са на рено

              Коментар


                #22
                [quote="pakumba"]
                chokicha написа:
                лагер тампона на макферсона е 180 левчета броя.ако имаш пари да я поддържаш, вземай.един колега има такава, 115коня с газов инжекцион, много е пъргава и много върви.
                точно така излиза име на дадена марка. Малко по-нагоре някой каза двг им били боклуци, тук друг каза тампона на макферсона струвал 180 лв и айдеееееееее отидЕhttp://drive.bg/product_info.php?cPa...0&ModelId=6358[/quoteказал, рекъл, дрън, дрън.просто споделям това което знам. когато на някой му хареса дадена кола си я купува, независимо от хорските мнения.и за нашите италианки никой не изказва суперлативи, ама ние си ги обичаме и си ги караме ,нали.
                Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                Коментар


                  #23
                  Когато жената катастрофира с Уно-то, възникна въпроса за друга резервна кола, обадихме се на приятел от Дупница с автокъща да ни даде нещо здраво, евтино и непретенциозно. Човека предложи три варианта - Волво V40, БМВ 320 комби, Форд Фокус комби... На мен Волвото ми се видя най-симпатично, но жената като седна в него отсече "твърдо не - това е като Опел вътре - евтинджос материали и чувство на дискомфорт" - май беше права, особено в сравнение с Либра. Наистина специално тази серия на Волво е нещо като нискобюджетно изпълнение и се характеризира с високоразходни двигатели. Един приятел има 1.9 дизел и не може да свали под 6.2 на дълго. Иначе тия имат една много свирепа модификация - 1.9 бензин с турбо, май 200 коня беше - това върви много.
                  Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                  Коментар


                    #24
                    D. Stanev написа:
                    Когато жената катастрофира с Уно-то, възникна въпроса за друга резервна кола, обадихме се на приятел от Дупница с автокъща да ни даде нещо здраво, евтино и непретенциозно. Човека предложи три варианта - Волво V40, БМВ 320 комби, Форд Фокус комби... На мен Волвото ми се видя най-симпатично, но жената като седна в него отсече "твърдо не - това е като Опел вътре - евтинджос материали и чувство на дискомфорт" - май беше права, особено в сравнение с Либра. Наистина специално тази серия на Волво е нещо като нискобюджетно изпълнение и се характеризира с високоразходни двигатели. Един приятел има 1.9 дизел и не може да свали под 6.2 на дълго. Иначе тия имат една много свирепа модификация - 1.9 бензин с турбо, май 200 коня беше - това върви много.
                    2.0 бензин с турбо 160 коня
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #25
                      pakumba написа:
                      D. Stanev написа:
                      Когато жената катастрофира с Уно-то, възникна въпроса за друга резервна кола, обадихме се на приятел от Дупница с автокъща да ни даде нещо здраво, евтино и непретенциозно. Човека предложи три варианта - Волво V40, БМВ 320 комби, Форд Фокус комби... На мен Волвото ми се видя най-симпатично, но жената като седна в него отсече "твърдо не - това е като Опел вътре - евтинджос материали и чувство на дискомфорт" - май беше права, особено в сравнение с Либра. Наистина специално тази серия на Волво е нещо като нискобюджетно изпълнение и се характеризира с високоразходни двигатели. Един приятел има 1.9 дизел и не може да свали под 6.2 на дълго. Иначе тия имат една много свирепа модификация - 1.9 бензин с турбо, май 200 коня беше - това върви много.
                      2.0 бензин с турбо 160 коня
                      Има и 1.9 турбо (1.9 Т4) - обема е 1948 куб.см, 200 коня точно... Сега звънях на човека като видях поста. И го питах дали е сигурен, че не е 2.0 и 160 коня... шведска му работа...
                      Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                      Коментар


                        #26
                        van_dal написа:
                        Ако е бил дизелов за смяна на комплект съединител и маховик е около 1000лв. и нагоре. Качествени материали, икономични двигатели, абе приятни колички са.
                        то и на жтд-то толкова излиза пък никой не казва че било скъпо за подръжка,но пък всеки си има мнение и точно затова пуснах темата за да видя различни мнения и коментари . Разбирасе че крайното решение си е мое :D

                        Коментар


                          #27
                          Имам приятел с V40 комби 1.9 дизел.Возил съм се по магистралата в това волво и смея да кажа,че се движи като лодка по пътя и 160 ги няма за нищо с 5 човека.Отзад е малко тясно за 3-ма.Потдръжката не е по скъпа от на един еквивалентен фиат или алфа.
                          Fiat Tipo
                          Corsa b комби !

                          Коментар


                            #28
                            няма смисъл да се спори въобще за поддръжка, отворете си дриве,бг и цени бол, всеки може да сравни.
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #29
                              drive.bg ли е еталон ?Щото е скъпичко там
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                Нищо им няма на Волвата V40. Мой колега вече 4-та година кара такова с 1.8 бензинов двигател. Веднага му монтира ГИ (италиянски, марков) и до ден днешен само джитка - мисля че влиза в бокса само за нещо по задницата (амртисьори). Но колкото пъти съм се возил (отпред до шофьора) толкова пъти не ме е кефило. Неудобни седалки с лошо разположение... Абе въпрос на вкус (както казало кучето и си облизало гъза...)
                                ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
                                ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
                                ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

                                Коментар

                                Working...
                                X