нещо започвам да се разочаровам от този автомобил от прочетеното дотук от волво форума и от вашите мнения. Та май ще се търси читава мареа жтд комби или 156 жтд комби, но за сега иамам доста време за да обмисля и да преценя , но със сигурност се знае че ше е комби
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мнения за volvo v40
Collapse
X
-
chokicha написа:лагер тампона на макферсона е 180 левчета броя.ако имаш пари да я поддържаш, вземай.един колега има такава, 115коня с газов инжекцион, много е пъргава и много върви.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:chokicha написа:лагер тампона на макферсона е 180 левчета броя.ако имаш пари да я поддържаш, вземай.един колега има такава, 115коня с газов инжекцион, много е пъргава и много върви.ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
Волво е мн, мн добър избор, но не и v40 или s40... Много съм ги проучвал и съм на мнение, че 850 и v70 са мн класи над серия"40"...V40 e прекалено малко, тясно и направено от некачествени материали по интериора, също така не возят комфортно и са изключително неманеврени... Освен това при v40 вече я няма надежността и здравината на истинското Волво. Лошото е, че TDI-то на 850-ката май е от Ауди, а 2,5 не са от най - добрите дизели на производителя от Инголщат.Преди години като купувах части за Фиатката от един познат мн се зачудих, че кара 20-годишно Волво, при положение, че има магазин за итал.авточасти и казва, че Алфата му била "страст"... Обяснението беше, че въпреки разхода от 20-23/100 газ(2800сс 160к.с автоматик) Волвото му излизало два пъти по - евтино от Алфата, защото за 7 години освен консумативи е сменил само два амортисьора. Колко е за вярване не знам, но здравината на тия стари Волвота наистина е легендарна.Общо взето, както е писал и друг колега по - нагоре Волвото е като японките - поддържаш S-класа, а караш кола с работнически вид и евентуално... хромирана емблема. Моя съвет е ако вземаш Волво трябва да е от по - високия клас, не "40"-ка.Успех.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
[quote="pakumba"]chokicha написа:лагер тампона на макферсона е 180 левчета броя.ако имаш пари да я поддържаш, вземай.един колега има такава, 115коня с газов инжекцион, много е пъргава и много върви.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Когато жената катастрофира с Уно-то, възникна въпроса за друга резервна кола, обадихме се на приятел от Дупница с автокъща да ни даде нещо здраво, евтино и непретенциозно. Човека предложи три варианта - Волво V40, БМВ 320 комби, Форд Фокус комби... На мен Волвото ми се видя най-симпатично, но жената като седна в него отсече "твърдо не - това е като Опел вътре - евтинджос материали и чувство на дискомфорт" - май беше права, особено в сравнение с Либра. Наистина специално тази серия на Волво е нещо като нискобюджетно изпълнение и се характеризира с високоразходни двигатели. Един приятел има 1.9 дизел и не може да свали под 6.2 на дълго. Иначе тия имат една много свирепа модификация - 1.9 бензин с турбо, май 200 коня беше - това върви много.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev написа:Когато жената катастрофира с Уно-то, възникна въпроса за друга резервна кола, обадихме се на приятел от Дупница с автокъща да ни даде нещо здраво, евтино и непретенциозно. Човека предложи три варианта - Волво V40, БМВ 320 комби, Форд Фокус комби... На мен Волвото ми се видя най-симпатично, но жената като седна в него отсече "твърдо не - това е като Опел вътре - евтинджос материали и чувство на дискомфорт" - май беше права, особено в сравнение с Либра. Наистина специално тази серия на Волво е нещо като нискобюджетно изпълнение и се характеризира с високоразходни двигатели. Един приятел има 1.9 дизел и не може да свали под 6.2 на дълго. Иначе тия имат една много свирепа модификация - 1.9 бензин с турбо, май 200 коня беше - това върви много.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:D. Stanev написа:Когато жената катастрофира с Уно-то, възникна въпроса за друга резервна кола, обадихме се на приятел от Дупница с автокъща да ни даде нещо здраво, евтино и непретенциозно. Човека предложи три варианта - Волво V40, БМВ 320 комби, Форд Фокус комби... На мен Волвото ми се видя най-симпатично, но жената като седна в него отсече "твърдо не - това е като Опел вътре - евтинджос материали и чувство на дискомфорт" - май беше права, особено в сравнение с Либра. Наистина специално тази серия на Волво е нещо като нискобюджетно изпълнение и се характеризира с високоразходни двигатели. Един приятел има 1.9 дизел и не може да свали под 6.2 на дълго. Иначе тия имат една много свирепа модификация - 1.9 бензин с турбо, май 200 коня беше - това върви много.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
van_dal написа:Ако е бил дизелов за смяна на комплект съединител и маховик е около 1000лв. и нагоре. Качествени материали, икономични двигатели, абе приятни колички са.
Коментар
-
Нищо им няма на Волвата V40. Мой колега вече 4-та година кара такова с 1.8 бензинов двигател. Веднага му монтира ГИ (италиянски, марков) и до ден днешен само джитка - мисля че влиза в бокса само за нещо по задницата (амртисьори). Но колкото пъти съм се возил (отпред до шофьора) толкова пъти не ме е кефило. Неудобни седалки с лошо разположение... Абе въпрос на вкус (както казало кучето и си облизало гъза...)::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар