нещо започвам да се разочаровам от този автомобил от прочетеното дотук от волво форума и от вашите мнения. Та май ще се търси читава мареа жтд комби или 156 жтд комби, но за сега иамам доста време за да обмисля и да преценя , но със сигурност се знае че ше е комби
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мнения за volvo v40
Collapse
X
-
chokicha написа:лагер тампона на макферсона е 180 левчета броя.ако имаш пари да я поддържаш, вземай.един колега има такава, 115коня с газов инжекцион, много е пъргава и много върви.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:chokicha написа:лагер тампона на макферсона е 180 левчета броя.ако имаш пари да я поддържаш, вземай.един колега има такава, 115коня с газов инжекцион, много е пъргава и много върви., лаф да става.Мен така ме баламосваха за едната кола алфа ромео 156, страшни боклуци, раждали двигателите, ремонта бил скъп като на ауди А8, окачването калпаво, невървели бензиновите, направо ми надуха главата. Колата сега е на 13 години и, ако я сравнявам с предходния немски автомобил е бижу.Голямото ми даване беше 850 кинта за готини носачи, ама сега с тях е като нова, няма скръц, няма пук. Двигателя, просто е особен и върви след 3000 оборота,под тях пак върви ама нормалничко. Но пък звука го няма нито една друга кола в този клас дивгатели за тази година, говоря за нормални серийни коли.Волвото си е волво пичове, казвам го във вашия обобщаващ и генерализиращ стил. Не е това, което беше, но моето впечатление от 40 ската било то в или с е добро. Тъста ми карат такава и е един напълно приличен автомобил, Мен лично повече ми харесва в50 / комбито/, много яка. Рено не правят никак лоши дизели. Франсетата правят добри печки като цяло. Ако ти харесва като дизайн купувай, това със скъпата поддръжка са глупости, ти няма да купуваш хс90 или бмв 7 след 2004 година.
ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
Волво е мн, мн добър избор, но не и v40 или s40... Много съм ги проучвал и съм на мнение, че 850 и v70 са мн класи над серия"40"...V40 e прекалено малко, тясно и направено от некачествени материали по интериора, също така не возят комфортно и са изключително неманеврени... Освен това при v40 вече я няма надежността и здравината на истинското Волво. Лошото е, че TDI-то на 850-ката май е от Ауди, а 2,5 не са от най - добрите дизели на производителя от Инголщат.Преди години като купувах части за Фиатката от един познат мн се зачудих, че кара 20-годишно Волво, при положение, че има магазин за итал.авточасти и казва, че Алфата му била "страст"... Обяснението беше, че въпреки разхода от 20-23/100 газ(2800сс 160к.с автоматик) Волвото му излизало два пъти по - евтино от Алфата, защото за 7 години освен консумативи е сменил само два амортисьора. Колко е за вярване не знам, но здравината на тия стари Волвота наистина е легендарна.Общо взето, както е писал и друг колега по - нагоре Волвото е като японките - поддържаш S-класа, а караш кола с работнически вид и евентуално... хромирана емблема. Моя съвет е ако вземаш Волво трябва да е от по - високия клас, не "40"-ка.Успех.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
[quote="pakumba"]chokicha написа:лагер тампона на макферсона е 180 левчета броя.ако имаш пари да я поддържаш, вземай.един колега има такава, 115коня с газов инжекцион, много е пъргава и много върви.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Когато жената катастрофира с Уно-то, възникна въпроса за друга резервна кола, обадихме се на приятел от Дупница с автокъща да ни даде нещо здраво, евтино и непретенциозно. Човека предложи три варианта - Волво V40, БМВ 320 комби, Форд Фокус комби... На мен Волвото ми се видя най-симпатично, но жената като седна в него отсече "твърдо не - това е като Опел вътре - евтинджос материали и чувство на дискомфорт" - май беше права, особено в сравнение с Либра. Наистина специално тази серия на Волво е нещо като нискобюджетно изпълнение и се характеризира с високоразходни двигатели. Един приятел има 1.9 дизел и не може да свали под 6.2 на дълго. Иначе тия имат една много свирепа модификация - 1.9 бензин с турбо, май 200 коня беше - това върви много.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev написа:Когато жената катастрофира с Уно-то, възникна въпроса за друга резервна кола, обадихме се на приятел от Дупница с автокъща да ни даде нещо здраво, евтино и непретенциозно. Човека предложи три варианта - Волво V40, БМВ 320 комби, Форд Фокус комби... На мен Волвото ми се видя най-симпатично, но жената като седна в него отсече "твърдо не - това е като Опел вътре - евтинджос материали и чувство на дискомфорт" - май беше права, особено в сравнение с Либра. Наистина специално тази серия на Волво е нещо като нискобюджетно изпълнение и се характеризира с високоразходни двигатели. Един приятел има 1.9 дизел и не може да свали под 6.2 на дълго. Иначе тия имат една много свирепа модификация - 1.9 бензин с турбо, май 200 коня беше - това върви много.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:D. Stanev написа:Когато жената катастрофира с Уно-то, възникна въпроса за друга резервна кола, обадихме се на приятел от Дупница с автокъща да ни даде нещо здраво, евтино и непретенциозно. Човека предложи три варианта - Волво V40, БМВ 320 комби, Форд Фокус комби... На мен Волвото ми се видя най-симпатично, но жената като седна в него отсече "твърдо не - това е като Опел вътре - евтинджос материали и чувство на дискомфорт" - май беше права, особено в сравнение с Либра. Наистина специално тази серия на Волво е нещо като нискобюджетно изпълнение и се характеризира с високоразходни двигатели. Един приятел има 1.9 дизел и не може да свали под 6.2 на дълго. Иначе тия имат една много свирепа модификация - 1.9 бензин с турбо, май 200 коня беше - това върви много.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
van_dal написа:Ако е бил дизелов за смяна на комплект съединител и маховик е около 1000лв. и нагоре. Качествени материали, икономични двигатели, абе приятни колички са.
Коментар
-
Нищо им няма на Волвата V40. Мой колега вече 4-та година кара такова с 1.8 бензинов двигател. Веднага му монтира ГИ (италиянски, марков) и до ден днешен само джитка - мисля че влиза в бокса само за нещо по задницата (амртисьори). Но колкото пъти съм се возил (отпред до шофьора) толкова пъти не ме е кефило. Неудобни седалки с лошо разположение... Абе въпрос на вкус (както казало кучето и си облизало гъза...)::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар