Това ми е следващата цел - гледах го днес, ’96 г. е, но двигателят направо не се чува, запали веднага, въпреки, че не беше пален от доста време - даже дисковете на спирачките бяха ръждясали...Колата изглежда много добре на външен вид, гледах по разни сайтове в нет-а - дават разход 11/100 градско бензин, а тази има фабричен газов инжекцион - предполага се, че за 147-те си коня ще харчи доста малко...Тези от автокъщата твърдят, че са сменили ангренажа и ролките.Дайте някакви мнения - къде са минусите на колата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения за Bravo 2.0 20V
Collapse
X
-
Re: Мнения за Bravo 2.0 20V
Zaphod написа:Това ми е следващата цел - гледах го днес, ’96 г. е, но двигателят направо не се чува, запали веднага, въпреки, че не беше пален от доста време - даже дисковете на спирачките бяха ръждясали...Колата изглежда много добре на външен вид, гледах по разни сайтове в нет-а - дават разход 11/100 градско бензин, а тази има фабричен газов инжекцион - предполага се, че за 147-те си коня ще харчи доста малко...Тези от автокъщата твърдят, че са сменили ангренажа и ролките.Дайте някакви мнения - къде са минусите на колата?
-
За разхода няма да коментирам Много добър двигател според мен, страхотен звук, доста прилична динамика. Карах кола с този мотор и наистина ме впечатли с еластичност в ниските и средни честоти на въртене. Като цяло съм срешал само добри отзиви. Аз знам за проблеми с изпускателния колектор при тази версия, който като проблем отсъства при 113 киловатовата версия по-късно. Маслата хубаво, ама трябва да си 17636523 % сигурен за ремъците и ролките, защото малко автокъщи и прекупвачи биха инвестирали примерно 350-400(дори 600) кинта за това, при условие, че колата заминава...С типичните дертове на тоя двигател аз не съм запознат...
Коментар
-
Звънях в Ауто Италия - Ангренажен ремък - 97 лв.Ролка, обтягаща - 148 лв. Ролка, паразитна - 82 лв.Труд - 100 лв.-----------------------------------Общо: 427 лв.Лоша работа - и аз хич не мисля, че са ги сменили Затова пък Аутодата-та казва, че се сменяли на 72 000 мили или 6 години.Какви са тези проблеми с изпускателния колектор?И имате ли представа колко може да харчи на газ в града?Alles in Ordnung
Коментар
-
Ами проблемите са пукнатини. Същите работи се случват и на 20в турбо, обаче това са общи информации, като просто обърни внимание при огледа, не че им се пукат колекторите на всички. То ще се чуе, ако има нещо. За ремъците, 100 лв е добре, ами другите ремъци...и там ще има лев. Е, това са обаче нормални консумативи. Просто си имай едно на ум при смятането на парите.
Коментар
-
blondy_driver
Zaphod за това Браво 2.0 20v само в мечтите ни може да гори 11/100 градско аз карам 1.6 16v и ми гори 10-11 да не говорим за през зимата затова се приготви 15-16 градско......
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар