Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акт за превишена скорост - малко помощ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Cepheus написа:
    60 км/ч пак е висока скорост по принцип.закона е до 50 км/ч.
    Тва по принцип ли го казваш информативно, или ти просто никога не си карал със 70 градско......
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    Коментар


      #17
      Мерси на всички... ако се сетите още нещо ще е полезно- утре-вдругиден подавам възражението
      ////Punto//// написа:
      За колко време можеш да намалиш безопасно от 65 до 0 с подаване на мигач и т.н. Да приемем че са 20 м макс. Ама МАКС. 20 метра 3-4 мин ли се връщаш ?
      Успях да спра по-напред понеже куката излезе в последния момент, естествено първо погледнах в задното огледало за да видя дали има коли зад мен - имаше и спрях по-плавно за да им дам възможност да се престроят в другата лента. След това изчаках да се поосвободи движението зад мен в моята лента и тогава търъгнах назад. След това полицая ми се предстрави, иска ми документите, гледа ги и чак тогава ме покани да видя радара.Ти не би ли постъпил така?

      Коментар


        #18
        Както колега ти е казал за метеорологичния контрол - трябва да е направен от независима фирма, а в БГ има една единствена фирма, която се заминава с това и тя е обвързана с полицията.Другото е че когато радара работи тряба да е спряно радиото, лайката, ГСМ на полицаите,радиостанции (ГСМ със сигурност не са били спрени)И последното, което се сещам сега е че всеки ден преди радара да "излезе" на улицата трябва да му се направи една проверка със съответния документ за деня
        Fiat Brava 1.8 16V GT

        Коментар


          #19
          ФЕРАРИСТ написа:
          Cepheus написа:
          60 км/ч пак е висока скорост по принцип.закона е до 50 км/ч.
          Тва по принцип ли го казваш информативно, или ти просто никога не си карал със 70 градско......
          карал съм , но не са ме хващали , а и информативно го казвам.
          Fiat Punto Sporting 1.2 16V MPI 86hp 98

          Коментар


            #20
            Айде сега карал си бързо, пък сега търсиш под вола теле само и само да се измъкнеш. Всички големи гъзари да карат бързо, пък после хленчене и търсене на начини за измъкване.Радиостанция било имало, антената била пречала, слънцето ти било пречело да ги видиш, незнам си какво пречело. Да имаш категорично доказателство че не си ти разбирам, ама сега да пишеш откъде да си сигурен че не била колата 10 сек пред мен.Той полицая е затова там. Нали се сещаш че ако само заради тежи неща падаха актове изобщо нямаше да ги ползват тия радари?И стига с тия форумни легенди че едва ли не като идеш в съда веднага ти отпада акта. Минали са им хиляди такива дето пишат каквито се сетят възражения само да отърват 100 лв.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #21
              infineon написа:
              Айде сега карал си бързо, пък сега търсиш под вола теле само и само да се измъкнеш. Всички големи гъзари да карат бързо, пък после хленчене и търсене на начини за измъкване.Радиостанция било имало, антената била пречала, слънцето ти било пречело да ги видиш, незнам си какво пречело. Да имаш категорично доказателство че не си ти разбирам, ама сега да пишеш откъде да си сигурен че не била колата 10 сек пред мен.Той полицая е затова там. Нали се сещаш че ако само заради тежи неща падаха актове изобщо нямаше да ги ползват тия радари?И стига с тия форумни легенди че едва ли не като идеш в съда веднага ти отпада акта. Минали са им хиляди такива дето пишат каквито се сетят възражения само да отърват 100 лв.
              Наистина падат актовете, защото са ни неграмотни куките. На мен ми писаха един фиш за неспиране на пешеходна пътека /наистина бях виновен/, но бяха объркали члена вътре. Платих си 50 кинта, защото имах усещането за вина :D .Не разбирам, сега, колегата иска помощ, той не иска да му се чете морал, нито иска, да му се размахва пръст. Това имам усещането, че е черта само на нашите форуми. Радарите ги ползват за да изкрънкат някой лев, не за да контролират движението. Имаше един такъв виц: един катаджия отишъл при шефа си и му казал, че има рожден ден, шефа му казал, че ще му вдигне заплатата, онзи пък му казал, че не може само това и тогава шефа бръкнал под бюрото и му дал един знак ограничаващ скоростта, и му казал: пич да го ползваш само три часа. Ако колегата се заеме сериозно, ще се оправи и ще падне този акт.Мен веднъж ме спряха едни куки, бил съм карал с 15 километра отгоре, имало знак ограничение 30, слязох и този започна да ми пише фиш, през това време спряха един дебелак с един пикап, ония му набута пред мен 20 кинта и си отпраши.
              ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.

              Коментар


                #22
                SUS SCROFA написа:
                infineon написа:
                Айде сега карал си бързо, пък сега търсиш под вола теле само и само да се измъкнеш. Всички големи гъзари да карат бързо, пък после хленчене и търсене на начини за измъкване.Радиостанция било имало, антената била пречала, слънцето ти било пречело да ги видиш, незнам си какво пречело. Да имаш категорично доказателство че не си ти разбирам, ама сега да пишеш откъде да си сигурен че не била колата 10 сек пред мен.Той полицая е затова там. Нали се сещаш че ако само заради тежи неща падаха актове изобщо нямаше да ги ползват тия радари?И стига с тия форумни легенди че едва ли не като идеш в съда веднага ти отпада акта. Минали са им хиляди такива дето пишат каквито се сетят възражения само да отърват 100 лв.
                Наистина падат актовете, защото са ни неграмотни куките. На мен ми писаха един фиш за неспиране на пешеходна пътека /наистина бях виновен/, но бяха объркали члена вътре. Платих си 50 кинта, защото имах усещането за вина :D .Не разбирам, сега, колегата иска помощ, той не иска да му се чете морал, нито иска, да му се размахва пръст. Това имам усещането, че е черта само на нашите форуми. Радарите ги ползват за да изкрънкат някой лев, не за да контролират движението. Имаше един такъв виц: един катаджия отишъл при шефа си и му казал, че има рожден ден, шефа му казал, че ще му вдигне заплатата, онзи пък му казал, че не може само това и тогава шефа бръкнал под бюрото и му дал един знак ограничаващ скоростта, и му казал: пич да го ползваш само три часа. Ако колегата се заеме сериозно, ще се оправи и ще падне този акт.Мен веднъж ме спряха едни куки, бил съм карал с 15 километра отгоре, имало знак ограничение 30, слязох и този започна да ми пише фиш, през това време спряха един дебелак с един пикап, ония му набута пред мен 20 кинта и си отпраши.
                Той колегата ако се заеме сериозно може и да намери някаква вратичка да се измъкне. Но в това ли е въпроса само да отърве 50- 100 лв?Да е карал чинно с 50 и да са му писали 90, е нормално да протестира.Ама колегата сам казва че е карал с 65 при ограничение 50, нека поне имаме малко морал и като сме в нарушение да си го признаем, а не да мишкуваме.За времето което ще загуби да подава жалби, и да ходи да се съди, ако ходи на работа ще си изкара пари да плати акта, и поне съвеста му ще е чиста после.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #23
                  Колегата CHILIEV никъде не е казал по кой булевард е карал, нито е казал какво е било ограничението на скороста, когато са му написали акта. Нито пък е казал, че е карал с 65 Той дори не знае с колко точно е карал, както пише във втория или третия му пост в темата. Никъде не става ясно с колко е бил засечен и какво пише в акта. Четете преди да пишете де. Ами ако е карал чинно със 70, колкото е ограниението, а са го "засекли" с 94 ? Май забравихме за член 31, алинея 3 от Конституцията и набързо го изкарахте виновен?

                  Коментар


                    #24
                    Да... хубаво е да уточня. Шофирах по самоковско шосе по посока - семинарията. На няколко стотин метра преди нея ме спряха. Ограничението е 50, а според радара съм се движил с 91км/ч. Факт е, че не погледнах с колко точно се движех просто не ми мина през главата - това е защото си карах бавно и съм убеден, че беше в ограничението. Знам, че пред съда важат само факти и доказателства и това, какво съм си мислел не играе, но всички вие можете ясно да направите разлика кога се движите с 50 и кога с 90 не е ли така ? Ако се движех с 90 в момента на спирането щях да съм сигурен по какъв повод ме спират и поне да погледна скоростомера.Възражението ми в акта е основано на това, че засечената скорост не е моя. Предвид интензивния трафик и подадения сигнал в последния момент това възпрепятства навременното ми спиране и правото ми да се уверя, че часа в момента е този, който показва на радара. Също базирайки се на трафикопотока през това място минава значително автомобили в минута и засечената скорост може да бъде на всяка от тях, а и като се вземе под внимание, че имаше загубено време в преглеждане на документи, питания "за къде си се разбързал" и т.н. то даже не е задължително измерването да е направено в минутата в която съм минавал аз. Спокойно може да е станало предна или по-предна минута срещу някой черен джиБ примерно... Всъщност няма никакво доказателство, което недвусмислено да показва, че това нарушение е извършено от мен, а предпоставките за спекулации са безброй.

                    Коментар


                      #25
                      Е как няма доказателство, има радар. Освен това те не трябва да доказват нищо, ами ти трябва да докажеш. Говоря с факти от ЗДвП !Чл. 189. (1) Актовете, с които се установяват нарушенията по този закон, се съставят от длъжностните лица на службите за контрол, предвидени в този закон.(2) Редовно съставените актове по този закон имат доказателствена сила до доказване на противното.При това положение, ако реквизита по акта е попълнен коректно, мисля че топката е в теб.

                      Коментар


                        #26
                        Ха! Закон, който противоречи на Конституцията! Ама какво се учудвам, нали знам къде живеем. Ако това е вярно, то на всеки водач, който е сам в автомобила си може да му бъде съставен акт за какво ли не, от минаване на червено, до неспиране на пешеходна пътека, или каквото и да е. Актът е доказателство и всичко е точно... Струва ми се ненормално.

                        Коментар


                          #27
                          ////Punto//// написа:
                          Е как няма доказателство, има радар. Освен това те не трябва да доказват нищо, ами ти трябва да докажеш. Говоря с факти от ЗДвП !Чл. 189. (1) Актовете, с които се установяват нарушенията по този закон, се съставят от длъжностните лица на службите за контрол, предвидени в този закон.(2) Редовно съставените актове по този закон имат доказателствена сила до доказване на противното.При това положение, ако реквизита по акта е попълнен коректно, мисля че топката е в теб.
                          ок, но пропускаш...
                          ... чл. 165, ал. 2, т. 6 от ЗДвП, според който, устройството трябва да заснема дата, час и/или регистрационен номер на автомобила.
                          Според чл. 189, ал. 7 от ЗДвП само събрани по този ред доказателства са годни веществени доказателства в административно - наказателния процес.

                          Коментар


                            #28
                            Топката наистина е в теб. Ти трябва да доказваш, че не си карал с толкова.Не мога обаче да се съглася с теб, че в градски условия, човек не може да разграничи 50 от 90 км в час.Желая ти успех и карай умната. И аз не спазвам всички ограничения, но гледам да не е с повече от 15 км в час, 30-40 отгоре вече наистина си е опасно. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                            ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.

                            Коментар


                              #29
                              SUS SCROFA написа:
                              Не мога обаче да се съглася с теб, че в градски условия, човек не може да разграничи 50 от 90 км в час
                              И аз това имах предвид - че няма как човек да не му направи впечатление, че кара с толкова по-висока скорост от обичайната. Затова съм убеден, че не съм карал с 90.

                              Коментар


                                #30
                                Колега, възражението "убеден съм, че не съм карал с повече от обичайната" не хваща декиш. Освен това (не знам каква кола караш) но при колите след 90-та година по трудно се разпознава с колко караш. Едно време при ладичките и жигулите като засилиш над 80 км и почва да тресе. Сега дори с вехтото пунто разлика между 40 и 80 във возията няма. Колите около мен ако и те карат с подобна скорост ходи разбери с колко караш. Или ти искаш да ме убедиш, че при тая ситуация не си гледал скоростомера ами си се взирал в неподвижните неща около пътя, и така си разбрал че караш с обичайната си скорост.

                                Коментар

                                Working...
                                X