Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой ли е виновен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Няма начин да няма начин!

    Коментар


      #32
      nikolovvd написа:
      Това не го разбрах Иначе съм съгласен с SUS SCROFA.Нормално би било пътя да е обезопасен, опасните скали да се премахват превантивно, мрежите, едва ли са кокошарски и също вършат работа. Едва ли е толкова сложно в 21-ви век. Ненормално ми се вижда обаче, всеки път когато минавам покрай скали, да очаквам да падат в/у мен, все пак не говорим за черен път, а за международен.Или поне така е в "Белите" държави, тука естествено е да минат всичко през пръсти...
      Ползвайте мигачи!
      Sometimes I feel like screaming

      Коментар


        #33
        nikolovvd написа:
        ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.

        Коментар


          #34
          Малко UP на темата:Вчера преминах покрай този участък с автобус. Камъните все още бяха там, пътя беше обезопасен отдалече и фадрома събираше камъните. Там между скалите и пътя ИМА бетонна преграда, висока поне 3 метра. За съжаление се е оказала недостатъчна да спре падащите камъни. Мястото е точно след десен завой, няма видимост, въпреки това все пак е В ГРАДА, а не извън него... Днес на връщане имаше ново срутване на същото място, този път имаше 2 патрулки с пуснати буркани и полицай с палка, който махаше на колите отдалеч да намалят.Интересното е, че вчера в Гръцко, малко след Серес, имаше абсолютно същата ситуация. Паднали скали на пътя, пак на двойни ленти...абе.. дежа вю направо. Поне половин километър преди това имаше мигащо табло, не, ТАБЛО, с предупреждение и от него чак до камъните имаше оранжеви конуси. Въпреки това, явно и там е имало "първа" кола, защото покрай камъните имаше следи от спирачки, завъртане на автомобил и много стъкла. Просто ситуацията се е повторила, макар че и там имаше обезопасителни мрежи.Та толкова по случая. Карайте внимателно!

          Коментар


            #35
            Именно!В този сезон, когато през деня температурите се качват до 10-15 градуса, а през нощта падат до -5 влязлата в пукнатините вода откъртва камъни. Като забит клин е просто. Дори всичко да е направено по учебник, пак няма гаранция! Просто това е късмет!Същата е ситуацията при земетресение или свлачище. Срещу природата нищо не помага. Хората са разработили специални мрежи, които да задържат всякакви камъни и скали, но у нас се слага оградна мрежа, която понастоящем е от 2 пъти по-тънка тел в сравнение с мрежите плетени приди 20 години. Ако не вярвате ще ви отрежа едно парче, за да се убедите, че ръждясала мрежа на 30 години е по-дебела от чисто нова мрежа.
            Няма начин да няма начин!

            Коментар


              #36
              nikolovvd написа:
              Именно!В този сезон, когато през деня температурите се качват до 10-15 градуса, а през нощта падат до -5 влязлата в пукнатините вода откъртва камъни. Като забит клин е просто. Дори всичко да е направено по учебник, пак няма гаранция! Просто това е късмет!Същата е ситуацията при земетресение или свлачище. Срещу природата нищо не помага. Хората са разработили специални мрежи, които да задържат всякакви камъни и скали, но у нас се слага оградна мрежа, която понастоящем е от 2 пъти по-тънка тел в сравнение с мрежите плетени приди 20 години. Ако не вярвате ще ви отрежа едно парче, за да се убедите, че ръждясала мрежа на 30 години е по-дебела от чисто нова мрежа.
              Ако е сложена мрежата, за която говориш, този камък няма да достигне до пътя. :D Точно това написах, получават пари за здравата мрежа, а купуват евтина и тънка и останалите парички в джобчето. После никой не им търси сметка. Не режи парче, защото от там после ще падат камъните на пътя :D ."Срещу природата нищо не помага" - и маларийния комар е разнасял малария и е избил над 1, 5 милиарда души, а днес такава болест почти не съществува. И днешна Холандия е била залята с вода почти наполовина, пък днес на тези площи кипи живот. Срещу природата помагат много неща, но не бива да бъдем твърде алчни.
              ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.

              Коментар


                #37
                SUS SCROFA написа:
                ... получават пари за здравата мрежа, а купуват евтина и тънка и останалите парички в джобчето...
                В България така се работи през последните 20 години.Защо знаците вече не са от метал?
                Няма начин да няма начин!

                Коментар


                  #38
                  nikolovvd написа:
                  SUS SCROFA написа:
                  ... получават пари за здравата мрежа, а купуват евтина и тънка и останалите парички в джобчето...
                  В България така се работи през последните 20 години.Защо знаците вече не са от метал?
                  Защото "пластмасите" вече са по здрави, много по устойчиви и на вода и на слънце, а и са по евтини. Така се работи в повечето западноевропейски страни, но в процеса на над 50-60-100 години "демократичен капитализъм’ са се научили да контролират отчасти тези процеси. На нас още ни е рано. 80 % от корупционните практики ги научихме от "цивилизованите" държави, към които се присъединихме. Разбира се, украсихме си ги по балкански.
                  ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.

                  Коментар


                    #39
                    SUS SCROFA написа:
                    Защото "пластмасите" вече са по здрави, много по устойчиви и на вода и на слънце, а и са по евтини...
                    Не позна! Защото металните ги крадяха циганите.
                    Няма начин да няма начин!

                    Коментар


                      #40
                      nikolovvd написа:
                      SUS SCROFA написа:
                      Защото "пластмасите" вече са по здрави, много по устойчиви и на вода и на слънце, а и са по евтини...
                      Не позна! Защото металните ги крадяха циганите.
                      Познах, но ти ме допълни с още една причина, валидна за БГ.
                      ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.

                      Коментар


                        #41
                        Дивата свиня търси няква дива сензация. Абе, колега, колко годишен си?Знаеш ли, че преди 20 години свлачища, срутища и дупища пак имаше? Но никой не се натрисаше в скалите, щото хората караха СЪОБРАЗЕНО! Знаеш ли, че аз карам в гр. Варна с 60 (знам, нарушвам закона) и ме изпреварва КОЛЕГА с ФИАТ все едно съм спрял да пия кафе??? Знаеш ли, че вчера вечерта едно ГОВЕДО от Другата Морска Столица спря на ЗАВОЙ и запречи ДВУПОСОЧЕН път все едно е шейх в пустиня???Кво си тръгнал да ми дрънкаш врели некипели. Всичко е до хората. Аз не ЗАПУШВАМ други колеги и/или ако го направя - е за кратко и с всички произичащи обстоятелства - включая и оставям и номера на телефона да ме викнат ако преча!Паднал камък, някой се треснал и айдеееее, виновни всички други, но не и тоя дето се е треснал, а уж е карал "съобразено"... Чудя се, японците дали си мислят "Държавата не успя да ни опази от земетресението, а от цунамито - хич"... Свидетел съм как кола пропадна в ненадейно отворила се дупка... И? Какво трябваше да направи общината? Мост???
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #42
                          jenshen73 написа:
                          Дивата свиня търси няква дива сензация. Абе, колега, колко годишен си?Знаеш ли, че преди 20 години свлачища, срутища и дупища пак имаше? Но никой не се натрисаше в скалите, щото хората караха СЪОБРАЗЕНО! Знаеш ли, че аз карам в гр. Варна с 60 (знам, нарушвам закона) и ме изпреварва КОЛЕГА с ФИАТ все едно съм спрял да пия кафе??? Знаеш ли, че вчера вечерта едно ГОВЕДО от Другата Морска Столица спря на ЗАВОЙ и запречи ДВУПОСОЧЕН път все едно е шейх в пустиня???Кво си тръгнал да ми дрънкаш врели некипели. Всичко е до хората. Аз не ЗАПУШВАМ други колеги и/или ако го направя - е за кратко и с всички произичащи обстоятелства - включая и оставям и номера на телефона да ме викнат ако преча!Паднал камък, някой се треснал и айдеееее, виновни всички други, но не и тоя дето се е треснал, а уж е карал "съобразено"... Чудя се, японците дали си мислят "Държавата не успя да ни опази от земетресението, а от цунамито - хич"... Свидетел съм как кола пропадна в ненадейно отворила се дупка... И? Какво трябваше да направи общината? Мост???
                          Никаква сензация не търся. За мен някой не си е свършил работата, точно в този конкретен случай и това не е нищо ново за БГ. Няколко пъти написаха, че човекът е карал с 50-60 км. Какво е ограничението там аз не знам. Къде отиде с тези твои примери........градско шофиране, паркиране, пък телефона си бил оставял, дрън, дрън. Разни добитъци те затваряли, нещо много се отклони................Ти може да си затворил някой глухоням, да не би да очакваш да ти пусне СМСче. Има по-лесен вариант, просто не затваряй никой, когато паркираш. Тепърва ще се разбере, дали японците са действали адекватно при АЕЦ-а. Там е раничко да се търси сметка. Никога не съм казвал, че всички са виновни. Ние караме коли, не управлявам шейна с кучета, че да разчитам на тяхната животинска интуиция. Следващия път, като видя камък на пътя спирам, слизам и започвам да се обвинявам, може и да се бичувам, ако искаш......... Абе това просто стадо българския народ и виновно за всичко, как не се сетих по- рано..................И ТЕ ТАКА.................
                          ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.

                          Коментар


                            #43
                            Колега хич не си прав . Подкрепям напълно колегата jenshen73.Ето показвам ти нещо което беше реално . При моя инцидент бяхме поставили знака внимание на голямо разтояне и за един час време двама минаха през него идвайки отдоло и не го видели но с бясна скорост караха . Та полицаите ги спираха и пращаха да се върнат и вдигнат знака . Това за какво говори ? Ами тоя като е карал с 50-60 км как се е натресъл в камъните ??? Значи не са били 50-60км ами над 100.И в моя случай полицая ми каза че вината си е моя защото не съм предвидил че от завоя ще изкочи кола и ще ме засече ,затова е трябвало да карам с такава скорост с която да мога да спра . И е напълно прав и хич не съм спорил.
                            Фиат Панда 1.2 2006година
                            Синджира си идва ,а козата я няма...

                            Коментар


                              #44
                              Коцев, видях мястото и вчера, и онзи ден. Значи не е толкова елементарно.Там си караш по магистрала на практика - 2 ленти в твоята посока, а свлачището е непосредствено след десен завой и няма как да го видиш по-рано, че да намалиш.Въпреки това, пак съм на моето, че вместо камъни там можеше да има деца, тумба цигани ако щете... Тогава кой щеше да е виновен?Мястото е В града и предполагам, че скоростта там би трябвала да е максимум 50, а не 50-60... Но не съм сигурен, минах от там с автобус, може и да е разрешена по-висока скорост заради 4-те ленти.

                              Коментар


                                #45
                                коцев написа:
                                Колега хич не си прав . Подкрепям напълно колегата jenshen73.Ето показвам ти нещо което беше реално . При моя инцидент бяхме поставили знака внимание на голямо разтояне и за един час време двама минаха през него идвайки отдоло и не го видели но с бясна скорост караха . Та полицаите ги спираха и пращаха да се върнат и вдигнат знака . Това за какво говори ? Ами тоя като е карал с 50-60 км как се е натресъл в камъните ??? Значи не са били 50-60км ами над 100.И в моя случай полицая ми каза че вината си е моя защото не съм предвидил че от завоя ще изкочи кола и ще ме засече ,затова е трябвало да карам с такава скорост с която да мога да спра . И е напълно прав и хич не съм спорил.
                                Аз съм нацелвал камък на пътя и с 40. А на въпросното място, съм почти убеден че първата кола щеше да се удари. Точно там има завой, не много остър но достатъчен камънака да ти изскочи в последния момент и да нямаш време за реакция.Не мога да разбера логиката на тия дето подържат пътищата. Слагат мантинели и харчат пари за селски пътища дето през половин час минава по една кола, а за толкова натоварени участъци, никаква грижа.
                                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                                FIAT БРАВО 1.2 16v
                                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                                Коментар

                                Working...
                                X