Е тук цената не е 1лв. за 10 км. а е 3 лв.Нека и други колеги споделят цените в техните региони.А относно минималните заплати в Европа аз 2011г ето:http://www.cesifo-group.de/portal/pa...440003BA988603
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Организиране на национален протест срещу цените на горивата.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
IvanIanushev написа:Immortal написа:iuly_vn написа:Има три -четери големи фирми, които ни мамят с безбожни цени на горивата!
Коментар
-
quintessenz написа:Immortal написа:Аз лично бих се борил, ако има смисъл. Иначе прилича на борба с вятърни мелници.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
chaveto: само че горивото не е краставица и не се разваля за два дни. IvanIanushev - каква е връзката между заплатата и цената на горивата? ние не произвеждаме петрол, а го внасяме. Колкото и да са ниски заплатите и акцизите, при този размер на производство, тези фактори не оказват голямо влияние върху цената. Аз, като човек, който не гледа в паницата на ближния, имам следния въпрос: Защо си мислиш, че хората не мога да си позволят тези цени? Не съм видяла някой да си е паркирал колата и да не я ползва, напротив, имам чувството че мои познати, които се оплакват, че заплатите им са малки, карат колите все повече и повече. От къде тия хора имат пари да си карат колите? Явно, щом го правят, могат да си го позволят... И в този контекст - едно време, преди години, мисля 98-99 година, когато хората наистина нямаха пари, в Ямбол се виждаше кола тук-там, буквално. Мисля, че след като хората си карат колите, значи имат пари да ги пълнят.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Аз също ще протестирам бе... ще си карам колелото и няма да зареждам. Това е моята форма, и мисля че е много по-резултатна от масови протести пред някоя институция или блокиране на пътища, с което да се пречи на нормалния живот на останалите.Ако всички 1 месец карате колела и ходите с градския транспорт на работа, вместо да карате колите си, цената сама ще падне, щото ще им паднат продажбите на монополистите.На пазарната икономика само така може да се повлияе.Всичко останало са глупости.Вчера ходих до Стара Загора. С влака. 1 час си слушах музичка на топло и пих кафенце. Билетът ми струваше 5.10 лв. На връщане ме прибра брат ми, който и без това се прибираше от Пловдив.С колата щеше да ми излезе минимум 30 лв, и то на газ. На бензин - 40. Хем спестих пари, хем монополиста не ми продаде 20 литра гориво
Коментар
-
ele написа:chaveto: само че горивото не е краставица и не се разваля за два дни. IvanIanushev - каква е връзката между заплатата и цената на горивата? ние не произвеждаме петрол, а го внасяме. Колкото и да са ниски заплатите и акцизите, при този размер на производство, тези фактори не оказват голямо влияние върху цената. Аз, като човек, който не гледа в паницата на ближния, имам следния въпрос: Защо си мислиш, че хората не мога да си позволят тези цени? Не съм видяла някой да си е паркирал колата и да не я ползва, напротив, имам чувството че мои познати, които се оплакват, че заплатите им са малки, карат колите все повече и повече. От къде тия хора имат пари да си карат колите? Явно, щом го правят, могат да си го позволят... И в този контекст - едно време, преди години, мисля 98-99 година, когато хората наистина нямаха пари, в Ямбол се виждаше кола тук-там, буквално. Мисля, че след като хората си карат колите, значи имат пари да ги пълнят.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Колега IvanIanushev, помолих те да коментираш простата аритметика.Това е което ще получиш като отговор, ако въобще някой обърне внимание на яловата facebook инициатива.Поне това е, което ще се каже по телевизията, ако се излъчи репортажче между емисията за времето и спортните новини на канал 3.И това, че не ти пука, ОК. Но на мен ми пука къде ще ходя, тъй като през това време ще съм на работа за да си получа заплатата, с която си купувам И бензин.По тази причина, написах какви са мотивите ми да не присъствам на безмислено мероприятие и около мен да са само хора, които "не им пука", вместо да вземат един калкулатор и да посмятат.12 стотинки разлика в цената на суровината.Колко по малко искаш да ти струва горивото в сравнение с 2008?Имаш ли предвид колко е била заплатата на работещите в Нефтохим? От общия работник, до началника на един цех да речем.Или неговата заплата трябва да се намали до заплатата от 2008 и да гладува, защото на тебе ти е скъп бензина.Имаш ли предвид колко е била цената на електричеството през 2008? Колко са били разходите за ток на Нефтохим.Или това не е важно.Имаш ли представа какво ще се случи по телевизора с инициативния комитет, ако срещу него седне един дори средно грамотен икономист, въоръжен с калкулатор и една проста статистика?Или и на него ще кажеш "Ти си смятай, на мен не ми пука".Аз не бих застанал редом до теб, защото ще ме е срам.Но ти ако искаш го направи, не те разубеждавам. Просто исках да ти спестя комични ситуации..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
ele написа:chaveto: само че горивото не е краставица и не се разваля за два дни.
Коментар
-
Immortal написа:Аз също ще протестирам бе... ще си карам колелото и няма да зареждам. Това е моята форма, и мисля че е много по-резултатна от масови протести пред някоя институция или блокиране на пътища, с което да се пречи на нормалния живот на останалите.Ако всички 1 месец карате колела и ходите с градския транспорт на работа, вместо да карате колите си, цената сама ще падне, щото ще им паднат продажбите на монополистите.На пазарната икономика само така може да се повлияе.Всичко останало са глупости.Вчера ходих до Стара Загора. С влака. 1 час си слушах музичка на топло и пих кафенце. Билетът ми струваше 5.10 лв. На връщане ме прибра брат ми, който и без това се прибираше от Пловдив.С колата щеше да ми излезе минимум 30 лв, и то на газ. На бензин - 40. Хем спестих пари, хем монополиста не ми продаде 20 литра горивоA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov: Ние не говорим за цените на горивата за големите компании, а за цените по бензиностанциите за хората - има разлика за това - нека да се ограничим само за цената по бензиностанциите. Аз зададох един прост въпрос: Защо, след като цената на горивата била непосилно висока, никой не се е отказал да кара автомобила си? Единственото логично обяснение е: Хората могат да си го позволят. Току що обсъждахме с свекъра, който все реве, че няма пари, а като сметнахме - в къщата му влизат минимум 1000/ месец. Тоя човек всяка сутрих ходи за риба с колата, а мястото, на което ходи за риба, е на 500 метра от къщата му. Не е решил, не се е яхнал на колата да ходи някъде - значи може да си го позволи, просто му е в кръвта да мрънка колко бил беден и как нямал пари. Аз също съм се присъединила към протеста както Имортал - карам колата, когато трябва, а не когато ми кефне, макар че на джоба ми не му прави впечатление увеличението. Смятам, че всеки разумен българин би направил това - жалко, че много хора са забравили каква е нормалната функция на краката.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Създаден е форум за протеста, вички желаещи могат да се регистрират там за да обсъждаме стратгията си : http://www.bulforums.com/bgprotest_2011/index.php .Благодаря на всички за изказаните мнение, всеки има право на мнение и ще се радвам за всички идеи, предложения и критики във новият форум.Благодаря още веднъж на всички.----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
Коментар
-
Последно?След като видяхме какво е положението в Гърция и Турция, автора на темата за какво ще протестира?За това, че е скъп бензина или за това, че на него не му стигат парите за бензин?Двете неща са коренно различни.Първото се определя от много фактори. Цена на суровината, курс на долара, разходи за производство и др. И нито един от тези фактори не зависи от правителството или производителите.Акциза няма да го коментираме, във всички европейски страни той е факт.ДДС също.Второто.Аз защо да протестирам, че инициаторите на протеста нямат нужната квалификация, предприемчивост или качества, за да си намерят или създадат работа, която да им носи достатъчно приходи?.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Malone написа:Последно?След като видяхме какво е положението в Гърция и Турция, автора на темата за какво ще протестира?За това, че е скъп бензина или за това, че на него не му стигат парите за бензин?Двете неща са коренно различни.Първото се определя от много фактори. Цена на суровината, курс на долара, разходи за производство и др. И нито един от тези фактори не зависи от правителството или производителите.Акциза няма да го коментираме, във всички европейски страни той е факт.ДДС също.Второто.Аз защо да протестирам, че инициаторите на протеста нямат нужната квалификация, предприемчивост или качества, за да си намерят или създадат работа, която да им носи достатъчно приходи?----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
Коментар
-
Организиране на национален протест срещу цените на горивата.
Аз пък като човек с икономическо образование съм за това да не се смъкват цените на каквото и да е , а да се увеличава покупателната способност.Като искам да карам колата си се пазаря жестоко с клиентите си и увеличавам приходите си .Не го правя само по пътя на увеличение на цените на крайният продукт въпреки , че в момента цената на месинга приближава 6000 евро на тон ( през същия период на 2008 цената беше 2000 евро на тон ).А високата цена на месинга се дължи на фактът , че световните инвестиции за тази година в добива и преработката на медна руда надхвърлят 103 милиарда долара.FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
Не ми харесва посоката, която хваща темата...заради тази тенденция почти спрях да пиша в този форум и ми става тъжно за общото съзнание и манталитет на хората. И това определено има връзка дори с настоящия проблем, който се обсъжда.Защо?Защото хората, които пишат непрекъснато поддържат една и съща теза, хващайки се за несъществени неща, изгубвайки погледа от цялото, от същината на проблема. Това е точно извадка на обществото ни като цяло. Всеки си е хванал своята малка част от иситната и си дърпа ли дърпа към нея и няма никакво обединение. Не знам за овце, но определено на коне с капаци много приличаме.Да оставим настрана как се формира цената на горивото. Ясно е, че аргументи могат да се намерят за всяка простотия, която носи пари. Въпроса е друг - да привлечем вниманието на хората, да стане ясно, че това е проблем на всички, а не само на тези, които карат автомобили. Цената на горивата влияе на всички останали цени. И когато това стане ясно хората да се обединят и да намерят алтернатива.Затова казах и в предишния си пост, че протеста трябва да е свързан пряко с намирането и поощряването на алтернатива, защото е ясно, че държавата не може да сложи ръка на цените на горивата. ОБАЧЕ ДЪРЖАВАТА МОЖЕ:1. Да премахне или облекчи данъка на МПС, които са на алтернативни горива.2. Може да направи по-лесно монтирането на уредби за алтернативни горива чисто документално (вместо както досега да пречи).3. Много хубава стъпка е построяването на завод за електромобили ( знам за проекта в Стара Загора, но докато не видя не вярвам )Да не говорим за ползата от това, че въздухът ще стане по-приемлив за дишане, ще се открият нови работни места. Може дори центровете на големите градове да бъдат затворени за автомобили на конвенционални горива, както е и в други европейски страни, защото замърсяват най-много.Има и други лостове и механизми, с които да бъде ограничено и дори омаловажено значението на масовите горива, като това естествено ще доведе до спад в цените им.Бъдещето е в латернатовните горива и тези последни напъни на нефтопреработвателите са агония, която цели да изсмучат колкото може повече дивиденти, докато още могат.П.П. И аз си взех колело още миналата година и смятам след месец да не слизам от него. Това както пише @Immortal си е пак форма на протест и е редно да се замислим и върху това.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар