Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Утре е 1 юни. Включете късите светлини.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз също се включвам към призива,макар че като се замисля не е важно светлините да са включени,а самото съзнание на шофъора да е такова,да опази децата и не само тях,а всички участници в движението!
    Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
    ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95

    Коментар


      #17
      gogata написа:
      Аз също се включвам към призива,макар че като се замисля не е важно светлините да са включени,а самото съзнание на шофъора да е такова,да опази децата и не само тях,а всички участници в движението!
      Колега, ти каза всичко с тоя пост!
      1997 Brava 1.6, 16V

      Коментар


        #18
        Моите коли целогодишно се карат на фарови и хаогени
        Cupra Fr

        Коментар


          #19
          Много малко хора карат на фарове na 1 юни
          ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

          Коментар


            #20
            аз карам на габарити , щот в градско на ниски обороти има недостиг на точец :D
            Tofas- Sahin 1.6 карб.

            Коментар


              #21
              Abarth. написа:
              Много малко хора карат на фарове na 1 юни
              И аз забелязах същото...
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #22
                Аз пък мисля, че почти никой не ги пусна от солидарност ами от гъзария. Едно е да пуснеш дори и на габарити друго е да караш на халогени и да си "солидарен".

                Коментар


                  #23
                  Здравейте !Присъединявам се към идеята да се кара на фарове - не само на 1.06, а целогодишно.По случай Празника на детето - реших, че е добра идея да оставя фиатката в гаража Поздрави, Б. Борисов
                  Fiat Tipo 1.6 AGT

                  Коментар


                    #24
                    Аз по принцип си карам колата на фарове през деня ама не винаги.Понякога има ефект наистина защото се виждма по-добре и не ме засичт и ръгат чак толкова много.....обаче това си дава и други отражения - разхода малко ми се вдига и ми пада празния ход (все пак двигателчето е само 1108см3) отделно при всяко палене-гасене мислч че много по-бързо ще идат крушките.Отделно по-старите коли имат проблема че при много дълго светене на габаритите започват да се разтопяват (изкривяват) блоковете за светлините (по-специално преградките между отделните крушки).Иначе твърдо съм съгласен че се намалява опасността ама ако някой не те е видял защото не е погледнал и с полюлей да си пак няма да ти помогне
                    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                    Коментар


                      #25
                      По себе си забелязвам, че колите с тъмен цвят се сливат с асфалта и ги забелязвам доста по-късно от тези със светъл/ярък цвят. Тези със запалени фарове дори в съвсем слънчево време се забелязват от огромни разстояния. Затова мога да си представя, как ми изскача някой черен или тъмно син-зелен от някоя сянка, без да го видя. И тък като и моята кола е тъмна, предпочитам да не разчитам много много на зрението на другите, а да се маркирам по някакъв начин по-отдалече. И е истина, че по-малко ме засичат и ми отнемат предимството, явно със включени фарове създавам впечатление, че съм по-близо.П.П. А фаровете за мъгла са забранени за използване, освен при мъгла, валеж или друга силно намалена видимост. Ако някой не знае защо, мога да обясня.
                      Fiat Ritmo 105TC
                      1600cc 105к.с.

                      Коментар


                        #26
                        Аз туку що изпитах нуждата от халогени.Фаровете ми че не са много регулирани не са (бяха ама качих колата на по-високи гуми 165/90/R13 и вече не са) и сега като карах в дъжда обирах всичките дупки....просто на самия път нищо не виждам.По принцип съм забелязал че без халогени не виждаш точно пред себе си (т.е. дупките) при по-слаба видимост.
                        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                        Коментар


                          #27
                          johnfound написа:
                          По себе си забелязвам, че колите с тъмен цвят се сливат с асфалта и ги забелязвам доста по-късно от тези със светъл/ярък цвят. Тези със запалени фарове дори в съвсем слънчево време се забелязват от огромни разстояния. Затова мога да си представя, как ми изскача някой черен или тъмно син-зелен от някоя сянка, без да го видя. И тък като и моята кола е тъмна, предпочитам да не разчитам много много на зрението на другите, а да се маркирам по някакъв начин по-отдалече. И е истина, че по-малко ме засичат и ми отнемат предимството, явно със включени фарове създавам впечатление, че съм по-близо.
                          Съвсем точно и вярно! Нали дори имаше инициатива по националните телевизии, да се кара на къси през деня. Не само си по-забележим, но и по-сигурно е - тъпаците с лъскави коли не предприемат рискови изпреварвания.На Запад почти всички карат на фарове - над 90%,
                          1997 Brava 1.6, 16V

                          Коментар

                          Working...
                          X