Усещам как след тази тема смяната на Дедъра с Либрок ще се ускори Поздравления за колегата, дълго и безаварийно да я кара!Ама аз си търся нещо по-специално, и ако един колега от Ланча форума не се съгласи да ми продаде неговата (пък той засега не ще ) - дълго още ще търся
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Оглед на една Либра в София?
Collapse
X
-
Честито колега! мн безаварийни километри ти пожелавам!Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
Не са ми оставали по дрехите все още, но шофьорската седалка е малко завалена и подлакътника.Ще дам снимки на тапицерията след сряда. Да видим какво ще направят от КСЕНУМ"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Честито.Поддръжката на алкантарата не е голяма философия.Топченцата/валки или както им се вика по вашият край се отстраняват със машинка за обиране на същите от дрехи - продават се по разните домашни потреби и дребни магазинчета за домашни ел. джаджи за около 10 лева. Работят на принципа на електрическите самобръсначки, само дето дупките им са по големи.За пране на алкантара, дори и да нямаш специализирани препарати - вземаш едно празно шише от бира 2 л, сипваш 500 мл топла вода и няколко капки веро или друг течен препарат.Тръскаш да стане хубава пяна и после стискаш шишето да излезе само пяната. Разнасяш я по седалките и пак тръскаш за нова пяна.Седалките се чистят с четка с мек косъм и се забърсват с хавлиена кърпа.Оставяш да изсъхне и си готов. Веднъж в годината е достатъчно.Ако има сериозни петна или захабявания може да се третира с по-агресивни препарати.По вин каква е датата на производство на колата , че ми стана интересно ?Разхода добре си го докарал, може и надолу като и свикнеш, а и си карал малко по бързо от разрешеното ми се струва Със здраве да си я караш.п.с лоудлинк-а като цяло работи добре, но си има и забележки - писал съм в Ланча форума.п.п.с Борд компа показва разхода вярно само на извънградско. Влезеш ли в града хич не го и гледай.
Коментар
-
За МП3 ти трябва това:КабелТрябва си и малко разглобяване де. Започваш от двете чекмеджета - изкарани докрай, ляво дясно леко полеко излизат и двете заедно.. на едно са. И оттам духалките, и после ИЦСа. Още не мога да се мотивирам и да го свърша, но това е пътя. На ИЦСа отзад има същата синя букса. Така или иначе от другия форум ще стане ясно доста
Коментар
-
Sashe написа:За МП3 ти трябва това:КабелТрябва си и малко разглобяване де. Започваш от двете чекмеджета - изкарани докрай, ляво дясно леко полеко излизат и двете заедно.. на едно са. И оттам духалките, и после ИЦСа. Още не мога да се мотивирам и да го свърша, но това е пътя. На ИЦСа отзад има същата синя букса. Така или иначе от другия форум ще стане ясно достаSKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
-
Само този мост на буксата не разбрах за какво е?! На снимката от сайта моста е от червеното към жълтото - опитах се да го махна, но не успях да извадя крачетата на кабелчето и го оставих (в английския Фиат форум, в съответната тема няма показано да се слага такова мостче) - надявам се да не вреди ?!П.С. Мислех да пусна нова тема "МП3 + хендсфрий ", но не прецених в кой подраздел ще е най-подходящо да го направя и заради това писах в темата на колегата.SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар