Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще излъжете ли за да ви вземат книжката, ако получите 300 лв

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Всеки има глава на раменете си, за да мисли! Не е нужна да бързаш, респективно да нарушаваш правилата, а да мислиш предварително. С други думи, като си на ясно, че имаш да минаваш ххх км днес стани по-рано и започни работа половин или един час по-рано. От дългогодишните ми пътувания Видин-Ямбол или до морето съм забелязал, че дали ще бързаш или ще караш нормално пристигаш максимум 15-30 минути по-рано. Да работил съм такава работа, т.е. вадил съм си хляба с шоферлък. Правил съм по 200-300 км на ден в София от адрес на адрес, но съм си обмислял маршрута, така че да не ми се налага да кръстосвам София. За да стане ясно ще поясня, че живеех в Люлин-10 (блок 157). Сутрин в 6 часа бях на спирката на 310. От там на "Орлов мост" сменях с 305/213 до "Окръжна болница", а от там до "Горубляне" с селските автобуси, където нощуваше колата. Като вземех колата отивах в "ЗИТ" на "7-ми километър", за да се разпиша в присъствената книга и от там в централния офис на "Орлов мост", за да взема адресите и почна работа. Имал съм случаи в 17 часа да се прибера във фирмана в "ЗИТ" и да ме пратят за Пловдив, от където да взема стока и да закарам половината в Стара Загора и от там да се върна в София. На следващия ден картината се повтаря!
    Няма начин да няма начин!

    Коментар


      #92
      Не е нужно да бързаш, респективно да нарушаваш правилата, а да мислиш предварително
      Точно,ясно и кратко . Какво повече трябва да се пише ??? :D :D
      Фиат Панда 1.2 2006година
      Синджира си идва ,а козата я няма...

      Коментар


        #93
        @nikolovvdТочно това имам и аз предвид.Просто си представи, че случката ти край Белоградчик се е случила по времето, когато си работил в тази фирма в София и си имал служебна кола.Щеше да си вземеш 1 месец неплатен отпуск ли?

        Коментар


          #94
          Е добре де, като си вадиш хляба с шофиране , не е ли някак си логично да си пазиш книжката?Няма книжка- няма заплата.Аз примерно като дойда сутрин в офиса не се изтропвам на бюрото на шефо, защото ще ми бият дузпата.Всеки си пази работното място. Като не ти стига акъл да да си го опазиш - къде е проблема ?В системата или в теб самия ?
          Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
          ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

          Коментар


            #95
            Immortal написа:
            @nikolovvdТочно това имам и аз предвид.Просто си представи, че случката ти край Белоградчик се е случила по времето, когато си работил в тази фирма в София и си имал служебна кола.Щеше да си вземеш 1 месец неплатен отпуск ли?
            Именно! Като знае човек, че хляба му е вързан с книжката ще спазва ограниченията, а ако се наложи си взема, както написа един месец отписк и това е. Да е (да съм) мислил.Преди няколко години един натресе такси с Мерцедеса си, което било спряло и качвало пътници. Случката става на 100 м от болницата, а таксито се намира в отсрещното платно. Пробата с дрегер показва наличие на доста алкохол в кръвта и го водят в Бърза помощ за кръвна проба. След месец полицая, който ми разказа случая, лично му е върнал книжката и го е попитал - "Знам, че беше пил, но ми кажи как се оправи!". Водача, който е шофьор на TIR му казал буквално следното: "Даваш 1000 Евро на лекаря и те оправят. Не мога да си позволя да остана без книжка и съответно без работа"Мислиш ли, че въпросният водач за първи път ползва този начин, за да се отърве от санкция?
            Няма начин да няма начин!

            Коментар


              #96
              Добре де...Да оставим всичко друго настрана.Ама за 100 евра колко време ще се возиш на такси?Колко вечери можеш да излезеш да си пиеш на воля и после да се върнеш с такси?Колко трябва да си тъп за да не си направиш дори и тази елементарна сметка?
              Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
              ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

              Коментар


                #97
                Даваш 1000 Евро на лекаря и те оправят. Не мога да си позволя да остана без книжка и съответно без работа"
                Именно заради такова мислене доста невинен народ загива по пътищата . Като се е качил пиян на Мерца да си е правил сметката за книжката.И какво ,лекаря с тия пари прави всички останали на маймуни. Утре същия шофьор пак ще се напие и пак ще удари някого може и да го убие но знае че има вратичка и като си плати ще кара пак .Щом е имал 1000 евро за лекаря значи има пари да си издържа семейството и една година да не е на работа , ако му вземат книжката. Така ли е ? Да така е. :D
                Фиат Панда 1.2 2006година
                Синджира си идва ,а козата я няма...

                Коментар


                  #98
                  и сигурно,като отпуснеш колата,тя позасили от инерцията по някое нанадолнище,замислиш се нещо и....щрак с 30 отгоре.в кой точно момент трябва да седна да смятам,колко пъти ще си взема такси с глобата? И каква връзка има това изобщо със скоростта? И докога ще спрем да пишем по инерция? Никога не се поставяте на другия на мястото и си гледате от своята камбанария.... явно колегата шофьорче не е имал шеф да го притиска и да му изисква още и още.Спрете с утопиите и мислете за конкретната тема,а тя май се изчерпа и както винаги се изроди в спорове
                  ex.Мареа ТД100

                  Коментар


                    #99
                    Ако шефа му е глупав ще го натиска. Голяма част от фирмите си поръчват служебните автомобили (поне за бесовете съм сигурен) с ограничител на скоростта, за да не си рискуват инвестициите. Камионите и автобусите си имат тахометри, а някой слагат и GPS-и, за да следят автомобилите. Умния шеф ще гледа работата да върви, защото е на ясно, че ако стане по-лека катастрофа ще загуби не 2-3 курса, а цяло транспортно средство за поне една седмица.
                    Няма начин да няма начин!

                    Коментар


                      nikolovvd написа:
                      Ако шефа му е глупав ще го натиска. Голяма част от фирмите си поръчват служебните автомобили (поне за бесовете съм сигурен) с ограничител на скоростта, за да не си рискуват инвестициите. Камионите и автобусите си имат тахометри, а някой слагат и GPS-и, за да следят автомобилите. Умния шеф ще гледа работата да върви, защото е на ясно, че ако стане по-лека катастрофа ще загуби не 2-3 курса, а цяло транспортно средство за поне една седмица.
                      Колега, това дето си го написал, ако го прочете някой шофьор на камион, ще умре да се смее.Кви тахометри, кви пет лева бе?Аз не познавам шофьор на камион, а познавам доста, който да кара по тахометър.Явно не си в тез среди и не си наясно.Да те светна малко - всички шофьори ходят с една бележка в джоба, че до вчера са били в отпуск, за да не им искат шайбите за месец назад.Всяка сутрин им се издава нова такава бележка.Шайби се сменят когато и както си поискат.Малко по-трудно е с новите магнитни карти, но и на тях са им намерили цаката - ако те интересува - сам ще разбереш как.Работно време, почивки?? Да бе да.Никой собственик на транспортна фирма няма да те държи на работа, ако искаш това да се спазва.Поразпитай малко, преди да пишеш.П.П. Мой приятел напусна такава подобна фирма, защото са ги ЗАДЪЛЖАВАЛИ да пренатоварвам камиона така, че вместо два курса да правят само един. На камиона му не са работили мигачите - обяснението на майстора в гаража било, че релето е много скъпо и шефа не дава да се купува ново.Напусна, защото "не иска да става убиец на пътя" (това са неговите думи), но имаше алтернатива. А много други шофьори нямат такава и карат каквото им дадат, само и само да си покрият разходите и да си изхранят семейството.Друга голяма фирма за производство и разпространение на храни - тръгваш в 04:00 от Ямбол с курс до Петрич или Видин. Връщаш се около 22-23 часа вечерта, на другата сутрин пак тръгваш в 04:00 (естествено с бележка, че си бил в отпуск)... Или караш и взимаш заплата, или чакаш пред бюрото за безработни. Май не са ви ясни много от реалностите в "правовата" държава България.Да не си помислите, че одобрявам тези неща - дори напротив. Но само казвам какви са реалностите. Ако искаш, като си дойдеш в Ямбол ще те запозная с няколко момчета, които са шофьори на камиони, да ти разкажат...Говорим за големи и сериозни транспортни фирми.

                      Коментар


                        За какво беше темата, къде отидохте ...Ситуацията се изясни, но гледам че останаха трима-четирима "светци", които самички се насъскват ...
                        .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                        www.cyxap.com

                        Коментар


                          Immortal написа:
                          nikolovvd написа:
                          Ако шефа му е глупав ще го натиска. Голяма част от фирмите си поръчват служебните автомобили (поне за бесовете съм сигурен) с ограничител на скоростта, за да не си рискуват инвестициите. Камионите и автобусите си имат тахометри, а някой слагат и GPS-и, за да следят автомобилите. Умния шеф ще гледа работата да върви, защото е на ясно, че ако стане по-лека катастрофа ще загуби не 2-3 курса, а цяло транспортно средство за поне една седмица.
                          Колега, това дето си го написал, ако го прочете някой шофьор на камион, ще умре да се смее.Кви тахометри, кви пет лева бе?Аз не познавам шофьор на камион, а познавам доста, който да кара по тахометър.Явно не си в тез среди и не си наясно.Да те светна малко - всички шофьори ходят с една бележка в джоба, че до вчера са били в отпуск, за да не им искат шайбите за месец назад.Всяка сутрин им се издава нова такава бележка.Шайби се сменят когато и както си поискат.Малко по-трудно е с новите магнитни карти, но и на тях са им намерили цаката - ако те интересува - сам ще разбереш как.Работно време, почивки?? Да бе да.Никой собственик на транспортна фирма няма да те държи на работа, ако искаш това да се спазва.Поразпитай малко, преди да пишеш.П.П. Мой приятел напусна такава подобна фирма, защото са ги ЗАДЪЛЖАВАЛИ да пренатоварвам камиона така, че вместо два курса да правят само един. На камиона му не са работили мигачите - обяснението на майстора в гаража било, че релето е много скъпо и шефа не дава да се купува ново.Напусна, защото "не иска да става убиец на пътя" (това са неговите думи), но имаше алтернатива. А много други шофьори нямат такава и карат каквото им дадат, само и само да си покрият разходите и да си изхранят семейството.Друга голяма фирма за производство и разпространение на храни - тръгваш в 04:00 от Ямбол с курс до Петрич или Видин. Връщаш се около 22-23 часа вечерта, на другата сутрин пак тръгваш в 04:00 (естествено с бележка, че си бил в отпуск)... Или караш и взимаш заплата, или чакаш пред бюрото за безработни. Май не са ви ясни много от реалностите в "правовата" държава България.Да не си помислите, че одобрявам тези неща - дори напротив. Но само казвам какви са реалностите. Ако искаш, като си дойдеш в Ямбол ще те запозная с няколко момчета, които са шофьори на камиони, да ти разкажат...Говорим за големи и сериозни транспортни фирми.
                          Тук в България ще му се смеят ама навън няма да стоят така нещата.Бтко ми работи от 8 г на камион върти курсове само Франция-Белгия и рядо до Испания на 6 м за 20 дена се връща до България та скоро ми каза там ни глобяват за няколко минути повече карана от разрешеното.Няма такива бележки в джоба отпуска бях,само тука може да се случи това.

                          Коментар


                            Malone написа:
                            За какво беше темата, къде отидохте ...Ситуацията се изясни, ...
                            Да ситуацията си дойде точно на местото . :D Оказа се че сме мошеник до мошеник и продължаваме да усвояваме мошеничеството .
                            Фиат Панда 1.2 2006година
                            Синджира си идва ,а козата я няма...

                            Коментар


                              Във Видин познавам собственика на най-голямата автобусна фирма в града със собственна автогара. За по-ранно пристигане има глоба. Тахошайбите се преглеждат и при превишаване на разрешената скорост също има глоба. Водачите на автобусите са над 40 годишни и никога няма да видите изцепки по пътищата.Може би затова фирмата, от както я помня (1993 година) върви все нагоре, а много други вече никой не ги помни.
                              Няма начин да няма начин!

                              Коментар


                                колеги струва ми се че превърнахме темата в излишен спор,а пък не мисля че това и е целта. Нека всеки сам си прецени какво значи за него шофьорската му книжка и дали за някви керливи 300 лева би се разделил с нея ,дори и само за месец.Нека не почваме да се обвиняваме ,че сме мошенници или там кавито и да е ......., всеки сам да се определи и да сподели.Аз пак казвам не бих се разделил с книжката дори и 1000 лева да ми дават, а относно нарушенията , стремя се да не допускам такива (когато се е случило да допусна ,те са констатирани и съответно съм бил наказван със фиш или с акт, които съм бил така добър да платя -не да се правя на шут и да мисля начини за неплащане , защото такива винаги има !!!п.п. НА ПЪТЯ ВСИЧКИ ИМАМЕ РАВНИ ПРАВА/това че някой кара по бърза кола, или пък по нова в никакъв случай не означава ,че е нещо пред или над нас!!! дано да няма засегнати колеги

                                Коментар

                                Working...
                                X