Има ли някой който зарежда дрехи от Турция или има информация за цени, сайтове с предлагана стока и др.? Какви са митата и таксите за внос на облекла.... Моля ако има някой да пише на лично или във форума! Всякаква информация ще ми бъде от полза!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
дрехи-Турция
Collapse
X
-
Ако е турско производство, мито няма. ДДС върху стойността на стоката [+ транспорта + застраховката]..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
-
Ми колега, за какви дрехи става въпрос? То има милион вид дреха. Иначе ако си напазаруваш нещо на едро, най-добре с карго да си докараш стоката, и т.н, но невярвам някой да ти помогни, се пак си вадят от там хляба някои. А иначе един въпрос, каде искаш да продаваш тая стока ?Fiat PUNTO 1,9jtd+remap
Коментар
-
Не е лошо да обясниш на колегата какво означава "с карго да си докараш стоката"."Карго" в българския, "сухопътен" жаргон, означава стоката да ти е напълнена в големи денкове. Каргаджията се занимава с безпроблемно преминаване на границата, въпреки че стоката е описана в търговските документи по безобразен начин, с безобразно измислени цени. Въобще документите придружаващи стоката нямат нищо или почти нищо общо с действителното. Нито като бройка, нито като количество, нито като асортимент.Каргаджията вози денкове на 10-20-30 получателя и един бог знае какво има в денковете.Обикновено се плаща на килограм.Рисковете са проверка на съответствието на превозваната стока с документите и в повечето случаи задържане [конфискуване] на стоката поради пълната каша.Ти после си търси парите от каргаджията.Ако стоката ти е сравнително скъпа и избереш "карго" варианта, задължително искай от транспортната фирма, "каргаджията", да приложи законни фактури за твоята стока. Ти ще му ги предоставиш.Стоката да е описана точно. По бройки, по килограми и като описание. Естествено и по цени или поне да са разумни последните.Избягвай търговски марки, които се защитават в България.Ако имаш нещо предвид, провери в патентното ведомство дали са от марките, които се задържат от митницата.А ако са ментета, просто си поемаш риска, сложи и това в сметките си.Успех..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Добре колега, ти можеш да си мислиш и квото и да е за корготата, но вече от 9-10години работим с карго(е бащами се занимава де)и внасяме платове и стока от турция сяка седмица, и досега несме имали никакав проблем, не само ние но и имаме и мн познати които по тоя начин си прекарват стоката и те неса имали (дано и да нямаме де), и се плаща на килограм ако е плат или нещо от сорта и за бройка ако е дреха или нещо от сорта. Дано сам бил полезенFiat PUNTO 1,9jtd+remap
Коментар
-
hol1gans написа:Добре колега, ти можеш да си мислиш и квото и да е за корготата, но вече от 9-10години работим с карго(е бащами се занимава де)и внасяме платове и стока от турция сяка седмица, и досега несме имали никакав проблем, не само ние но и имаме и мн познати които по тоя начин си прекарват стоката и те неса имали (дано и да нямаме де), и се плаща на килограм ако е плат или нещо от сорта и за бройка ако е дреха или нещо от сорта. Дано сам бил полезенВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
(FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)
Коментар
-
Аз не си мисля нищо, а го знам.И в нищо не ви укорявам, че сте избрали "карго"-то като начин на митническо "оформяне".Просто искам да изясня, че рискове съществуват при този начин и в някои случаи той не е оправдан. Особено за хора, търгуващи с качествена стока, с доказан произход и струваща пари.И ако си прочел внимателно, това което съм написал ... не пиша да не използва каргаджия за превоз на стоката от Турция до България, а да изисква за неговата стока да бъдат представени редовни документи. Отделна invoice, отделно CMR. С точно описани бройки и видове. За цените в invoice всеки си знае как ще си подреди нещата с турския продавач. Хубаво е срещу invoice представен на границата и в получаващото митническо учреждение, при продавача да има и турска фактура със същите стойности. Същите стойности за неговата стока да са посочени и в турската износна декларация [beyanname].Всичко това, заради насрещните проверки, които е възможно да бъдат направени. Извършват се за по малко от месец, все пак сме 2011 година, а Турция вече не е Диарбекир или Афганистан. В законово и фискално отношение са значително по-добре и от нас и имат ред причини заради които искат да сътрудничат на страните членки на ЕС. И го правят при желание от българска страна.Конкуренцията в търговията с текстил е жестока и би трябвало да се предотвратят всякакви опити на конкурентите да спрат бизнеса на начинаещия.В България сме хубави хора. Примери ... бол.Не знам какви са възможностите на колегата и партньорите му, но някой път дори една пратка струва много. Нерви, пари или и двете заедно. Особено, ако не си подготвен за рисковете..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
fiatcoupe1.8 написа:hol1gans написа:Добре колега, ти можеш да си мислиш и квото и да е за корготата, но вече от 9-10години работим с карго(е бащами се занимава де)и внасяме платове и стока от турция сяка седмица, и досега несме имали никакав проблем, не само ние но и имаме и мн познати които по тоя начин си прекарват стоката и те неса имали (дано и да нямаме де), и се плаща на килограм ако е плат или нещо от сорта и за бройка ако е дреха или нещо от сорта. Дано сам бил полезенFiat PUNTO 1,9jtd+remap
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар