Здравейте, удариха ми колата отзад и номерът е леко изкривен, а бронята има дупка, та се чудя как става работата със смяна на бронята и поставянето на номера след това, който е със нит?Някой сменял ли е задна броня и как процедирате с номера?В КАТ ходи ли се за поставянето после и какви пари отиват?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на задна броня и номер?
Collapse
X
-
Нита се къса като мушнеш един тънък секач между подложката на номера и бронята. секача опираш в нита отвътре и удряш с чук, вадиш номера от подложката и върху трупче сплескваш задната част на нита към номера. така го махаш когато ти трябваиФиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Това, което ти предлагат колегите може би е възможно, но е меко казано незаконно. Законният начин, доколкото съм запознат, е да запазиш стария нит, на който има набит номер и с него да отидеш в КАТ. Там ще ти занитят номера с необходимия нит, на който ще е изписан същият номер, като на стария. Иначе мен два пъти са ме удряли отзад, но майсторите който ми правиха колата ми занитиха номера някакси без да се налага да ходя никъде...Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
venco67 написа:Това, което ти предлагат колегите може би е възможно, но е меко казано незаконно. Законният начин, доколкото съм запознат, е да запазиш стария нит, на който има набит номер и с него да отидеш в КАТ. Там ще ти занитят номера с необходимия нит, на който ще е изписан същият номер, като на стария. Иначе мен два пъти са ме удряли отзад, но майсторите който ми правиха колата ми занитиха номера някакси без да се налага да ходя никъде...Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Не ми се влиза в полемика, но предназначението на този нит е да предпази номера от сваляне от страна на собственика /или друг/ с цел ползването му на друго МПС. По този начин номерът, без наличието на точно този нит с точно този номер /набит на главата на нита/ е невалиден. Това че се сваля лесно не дава право на никой да го прави своеволно. То и пломбите на водомера и електромера се свалят лесно, но опитай да ги свалиш на своя глава...И никого не вкарвам във филми. Казвам това, което ми отговориха на мен при запитване в КАТ - Ямбол. Много интересно какво са ти предложили, когато са отказали да ти занитят номера. Да караш без него? Или да си го занитиш сам? Недоумявам...Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
venco67 написа:Не ми се влиза в полемика, но предназначението на този нит е да предпази номера от сваляне от страна на собственика /или друг/ с цел ползването му на друго МПС. По този начин номерът, без наличието на точно този нит с точно този номер /набит на главата на нита/ е невалиден. Това че се сваля лесно не дава право на никой да го прави своеволно. То и пломбите на водомера и електромера се свалят лесно, но опитай да ги свалиш на своя глава...И никого не вкарвам във филми. Казвам това, което ми отговориха на мен при запитване в КАТ - Ямбол. Много интересно какво са ти предложили, когато са отказали да ти занитят номера. Да караш без него? Или да си го занитиш сам? Недоумявам...Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
tarabas
Нита трябва да се махне в КАТ и после пак да се занити там с нов! На пластмасова броня номера може да се свали лесно, но което прочетох че стоял само за красота не баш така. Хайде опитайте се да свалите номера и нита без да повредите табелата като е занитен на задния капак (например на Пунто) Няма да можете, защото нита отвътре е леко разтворен и не позволява да излезе от дупката. В КАТ знаят как да ги разпробиват без да повреждат табелата. Тоя нит се слага против престъпления, да не свалиш номерата и да ги ползваш на друга кола и против кражба.
Коментар
-
tarabas написа:Нита трябва да се махне в КАТ и после пак да се занити там с нов! На пластмасова броня номера може да се свали лесно, но което прочетох че стоял само за красота не баш така. Хайде опитайте се да свалите номера и нита без да повредите табелата като е занитен на задния капак (например на Пунто) Няма да можете, защото нита отвътре е леко разтворен и не позволява да излезе от дупката. В КАТ знаят как да ги разпробиват без да повреждат табелата. Тоя нит се слага против престъпления, да не свалиш номерата и да ги ползваш на друга кола и против кражба.преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
Предназначението на този нит ми е меко казано - неясно.Всички причини, изброени от колегата по-горе са смешни:"Тоя нит се слага против престъпления, да не свалиш номерата и да ги ползваш на друга кола и против кражба."Против какви престъпления е този нит?А ако си сваля само предния номер и го ползвам на друга кола?Против кражба на кое? На задния номер? Ами като ми откраднат само предния, пак трябва да сменя номерата след това (питай krasi_79bs ).Този нит по никакъв начин не прави нищо. Който иска да си сложи номерата на друга кола - ще го направи (както колегите са описали по-горе).Единственото предназначение на този нит е да гарантира, че номерата ще се поставят само и единствено от монополната фирма БМВ и за неговото поставяне ти вземат 8 лв (май толкова беше).Всичко останало е смешно.Поставянето на тези нитове между другото не е регламентирано абсолютно никъде.В Наредбата за регистрация на МПС единствено има изискване : "(6) Табелите с регистрационен номер се закрепват по начин, непозволяващ неправомерното им демонтиране.". Четейки наредбата, забелязах и нещо друго3) Табелите с регистрационен номер се предоставят на собствениците за ползване срещу заплащане на стойността им и такса, която се събира в системата на Министерството на вътрешните работи по Закона за държавните такси.Чл. 19. (1) При прекратяване на регистрацията се представят табелите с регистрационен номер и свидетелството за регистрация.(2) Ако табелите с регистрационен номер са откраднати, прекратяване на регистрацията се извършва след обявяването им за издирване в съответните служби на МВР.(3) Представените табели се изземват и унищожават.По силата на всички действащи закони, щом за нещо съм платил стойността му, то става МОЯ собственост. Тогава ЗАЩО при бракуване на автомобила, искат да върна номерата в КАТ?!?!?
Коментар
-
Ми това е някаква приумица от няколко години която няма никакъв смисъл.98-ма година баща ми си продаде старата кола на части и си запази и двата номера , който скоро ги извърлихме, явно скоро са го измислили, обаче нека някой компетентен в кат да каже каква е идеята.КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
tarabas
dannybo написа:tarabas написа:Нита трябва да се махне в КАТ и после пак да се занити там с нов! На пластмасова броня номера може да се свали лесно, но което прочетох че стоял само за красота не баш така. Хайде опитайте се да свалите номера и нита без да повредите табелата като е занитен на задния капак (например на Пунто) Няма да можете, защото нита отвътре е леко разтворен и не позволява да излезе от дупката. В КАТ знаят как да ги разпробиват без да повреждат табелата. Тоя нит се слага против престъпления, да не свалиш номерата и да ги ползваш на друга кола и против кражба.По силата на всички действащи закони, щом за нещо съм платил стойността му, то става МОЯ собственост. Тогава ЗАЩО при бракуване на автомобила, искат да върна номерата в КАТ?!?!?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар