Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на задна броня и номер?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на задна броня и номер?

    Здравейте, удариха ми колата отзад и номерът е леко изкривен, а бронята има дупка, та се чудя как става работата със смяна на бронята и поставянето на номера след това, който е със нит?Някой сменял ли е задна броня и как процедирате с номера?В КАТ ходи ли се за поставянето после и какви пари отиват?

    #2
    Не се ходи в КАТ. Откачаш номера от щипките, надигаш където е нита и издърпващ. Тоя нит е само за красота, нищо не държи. Тоя чалъм как са вади, ми го казаха в КАТ
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    Коментар


      #3
      Нита се къса като мушнеш един тънък секач между подложката на номера и бронята. секача опираш в нита отвътре и удряш с чук, вадиш номера от подложката и върху трупче сплескваш задната част на нита към номера. така го махаш когато ти трябваи
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Моя заден номер също е леко сгънат заедно с бронята, по-точно е натиснат леко навътре. Откакто е така, са ме спирали много пъти и не са ми правили проблем.
        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

        Коментар


          #5
          Това, което ти предлагат колегите може би е възможно, но е меко казано незаконно. Законният начин, доколкото съм запознат, е да запазиш стария нит, на който има набит номер и с него да отидеш в КАТ. Там ще ти занитят номера с необходимия нит, на който ще е изписан същият номер, като на стария. Иначе мен два пъти са ме удряли отзад, но майсторите който ми правиха колата ми занитиха номера някакси без да се налага да ходя никъде...
          Peugeot 301
          Punto 1.9 JTD - на жената

          Коментар


            #6
            Откача се много лесно и си остава на номера самия нит.Не е незаконно.Ще се справиш сам без да ходиш на сервизи и т.н.
            FIAT BRAVO 1.6
            FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
            LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

            Коментар


              #7
              venco67 написа:
              Това, което ти предлагат колегите може би е възможно, но е меко казано незаконно. Законният начин, доколкото съм запознат, е да запазиш стария нит, на който има набит номер и с него да отидеш в КАТ. Там ще ти занитят номера с необходимия нит, на който ще е изписан същият номер, като на стария. Иначе мен два пъти са ме удряли отзад, но майсторите който ми правиха колата ми занитиха номера някакси без да се налага да ходя никъде...
              Не вкарвай колегата в филми. В КАТ, никакъв нит няма да му направят. Аз мислех, че трябва да ме пломбират наново, но хората от КАТ ме върнаха.
              Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
              Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

              Коментар


                #8
                Не ми се влиза в полемика, но предназначението на този нит е да предпази номера от сваляне от страна на собственика /или друг/ с цел ползването му на друго МПС. По този начин номерът, без наличието на точно този нит с точно този номер /набит на главата на нита/ е невалиден. Това че се сваля лесно не дава право на никой да го прави своеволно. То и пломбите на водомера и електромера се свалят лесно, но опитай да ги свалиш на своя глава...И никого не вкарвам във филми. Казвам това, което ми отговориха на мен при запитване в КАТ - Ямбол. Много интересно какво са ти предложили, когато са отказали да ти занитят номера. Да караш без него? Или да си го занитиш сам? Недоумявам...
                Peugeot 301
                Punto 1.9 JTD - на жената

                Коментар


                  #9
                  venco67 написа:
                  Не ми се влиза в полемика, но предназначението на този нит е да предпази номера от сваляне от страна на собственика /или друг/ с цел ползването му на друго МПС. По този начин номерът, без наличието на точно този нит с точно този номер /набит на главата на нита/ е невалиден. Това че се сваля лесно не дава право на никой да го прави своеволно. То и пломбите на водомера и електромера се свалят лесно, но опитай да ги свалиш на своя глава...И никого не вкарвам във филми. Казвам това, което ми отговориха на мен при запитване в КАТ - Ямбол. Много интересно какво са ти предложили, когато са отказали да ти занитят номера. Да караш без него? Или да си го занитиш сам? Недоумявам...
                  Аз отидох да питам първо, а не при свършен факт.
                  Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                  Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                  Коментар


                    #10
                    Както казаха по-горе откача се лесно и нита остава на номера..
                    Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                    Коментар


                      #11
                      Нита трябва да се махне в КАТ и после пак да се занити там с нов! На пластмасова броня номера може да се свали лесно, но което прочетох че стоял само за красота не баш така. Хайде опитайте се да свалите номера и нита без да повредите табелата като е занитен на задния капак (например на Пунто) Няма да можете, защото нита отвътре е леко разтворен и не позволява да излезе от дупката. В КАТ знаят как да ги разпробиват без да повреждат табелата. Тоя нит се слага против престъпления, да не свалиш номерата и да ги ползваш на друга кола и против кражба.

                      Коментар


                        #12
                        tarabas написа:
                        Нита трябва да се махне в КАТ и после пак да се занити там с нов! На пластмасова броня номера може да се свали лесно, но което прочетох че стоял само за красота не баш така. Хайде опитайте се да свалите номера и нита без да повредите табелата като е занитен на задния капак (например на Пунто) Няма да можете, защото нита отвътре е леко разтворен и не позволява да излезе от дупката. В КАТ знаят как да ги разпробиват без да повреждат табелата. Тоя нит се слага против престъпления, да не свалиш номерата и да ги ползваш на друга кола и против кражба.
                        Идеално си се сваля номера заедно с нита, без да се повреди табелата. Едно по-здраво дръпване и всичко ти остава в ръцете. Есента в Солун някакви гамени ми бяха отскубнали задната табела през нощта. Намерих я в идеално състояние захвърлена няколко метра надолу по улицата. Нитът си беше на нея и като се прибрах занитих номера отново за бронята. Това е си е само за хора без работа, да ходят до КАТ за едното повторно занитване, при положение, че старият нит е в наличност и може за пет минути да се постави отново.
                        преди - TIPO
                        сега - VOLVO XC60

                        Коментар


                          #13
                          Предназначението на този нит ми е меко казано - неясно.Всички причини, изброени от колегата по-горе са смешни:"Тоя нит се слага против престъпления, да не свалиш номерата и да ги ползваш на друга кола и против кражба."Против какви престъпления е този нит?А ако си сваля само предния номер и го ползвам на друга кола?Против кражба на кое? На задния номер? Ами като ми откраднат само предния, пак трябва да сменя номерата след това (питай krasi_79bs ).Този нит по никакъв начин не прави нищо. Който иска да си сложи номерата на друга кола - ще го направи (както колегите са описали по-горе).Единственото предназначение на този нит е да гарантира, че номерата ще се поставят само и единствено от монополната фирма БМВ и за неговото поставяне ти вземат 8 лв (май толкова беше).Всичко останало е смешно.Поставянето на тези нитове между другото не е регламентирано абсолютно никъде.В Наредбата за регистрация на МПС единствено има изискване : "(6) Табелите с регистрационен номер се закрепват по начин, непозволяващ неправомерното им демонтиране.". Четейки наредбата, забелязах и нещо друго3) Табелите с регистрационен номер се предоставят на собствениците за ползване срещу заплащане на стойността им и такса, която се събира в системата на Министерството на вътрешните работи по Закона за държавните такси.Чл. 19. (1) При прекратяване на регистрацията се представят табелите с регистрационен номер и свидетелството за регистрация.(2) Ако табелите с регистрационен номер са откраднати, прекратяване на регистрацията се извършва след обявяването им за издирване в съответните служби на МВР.(3) Представените табели се изземват и унищожават.По силата на всички действащи закони, щом за нещо съм платил стойността му, то става МОЯ собственост. Тогава ЗАЩО при бракуване на автомобила, искат да върна номерата в КАТ?!?!?

                          Коментар


                            #14
                            Ми това е някаква приумица от няколко години която няма никакъв смисъл.98-ма година баща ми си продаде старата кола на части и си запази и двата номера , който скоро ги извърлихме, явно скоро са го измислили, обаче нека някой компетентен в кат да каже каква е идеята.
                            КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

                            Коментар


                              #15
                              dannybo написа:
                              tarabas написа:
                              Нита трябва да се махне в КАТ и после пак да се занити там с нов! На пластмасова броня номера може да се свали лесно, но което прочетох че стоял само за красота не баш така. Хайде опитайте се да свалите номера и нита без да повредите табелата като е занитен на задния капак (например на Пунто) Няма да можете, защото нита отвътре е леко разтворен и не позволява да излезе от дупката. В КАТ знаят как да ги разпробиват без да повреждат табелата. Тоя нит се слага против престъпления, да не свалиш номерата и да ги ползваш на друга кола и против кражба.
                              Идеално си се сваля номера заедно с нита, без да се повреди табелата. Едно по-здраво дръпване и всичко ти остава в ръцете. Есента в Солун някакви гамени ми бяха отскубнали задната табела през нощта. Намерих я в идеално състояние захвърлена няколко метра надолу по улицата. Нитът си беше на нея и като се прибрах занитих номера отново за бронята. Това е си е само за хора без работа, да ходят до КАТ за едното повторно занитване, при положение, че старият нит е в наличност и може за пет минути да се постави отново.
                              И са го изкъртили от железен капак? Ако е от броня - пластмасова да! Но от капак да го изкъртят без да направят номера на зелник ела ми се обади...
                              По силата на всички действащи закони, щом за нещо съм платил стойността му, то става МОЯ собственост. Тогава ЗАЩО при бракуване на автомобила, искат да върна номерата в КАТ?!?!?
                              Като вкараш кола нов внос с немски номера (например) за какво ти искат немските номера? Виждам че си компетенция, за теб не би трябвало да има въпроси без отговор.

                              Коментар

                              Working...
                              X