Преди две години опитах това нещо: докато се спусках към Габрово, изключих двигателя (без контакт) и включих на четвърта. Ефектът беше подобен на това да карам на втора с включен двигател. Естествено кормилото и най-вече спирачката станаха твърди, което ме отказа от експеримента.Кажете сега как стои въпросът с движение по инерция при изключен двигател на скорост, дали има вредни последствия, какво става с мазането, температурата и други подобни детайли.За разходът - би трябвало да е нулев, от там какво друго има като промени в сравнение с нормалното функциониране?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Слизане на 4-та при изключен двг
Collapse
X
-
Re: Слизане на 4-та при изключен двг
fuoco написа:...Кажете сега как стои въпросът с движение по инерция при изключен двигател на скорост, дали има вредни последствия, какво става с мазането, температурата и други подобни детайли.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
-
Re: Слизане на 4-та при изключен двг
snake написа:fuoco написа:...Кажете сега как стои въпросът с движение по инерция при изключен двигател на скорост, дали има вредни последствия, какво става с мазането, температурата и други подобни детайли.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Re: Слизане на 4-та при изключен двг
NikMar написа:Зависи каква е колата, Ако е Жигула ще замирише на бензин з/о бензиновата й помпа ще блъска постоянно гориво, ако е с ел помпа, как ще блъска гориво?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Спирачки ще си има сервото работи, но волана става твърд, а относно двигателя това е абсолютно противопоказно, да се кара на скорост при загасен двигател, нарича се още от преди 60 години ПРИНУДИТЕЛНО ИЗНОСВАНЕ чел съм го в една дебееела книга-учебник за професионални шофери.Самият двигател не се смазва добре при такова каране.Не че веднага ще се скапе двигателя но е вредно за него да се кара така, въпреки че един приятел си кара така колата всеки ден около 2 км.А за хидравликата на волана знам, че се поврежда когато работи без да циркулира масло, мембраната на сервото, се разтяга различно в отсъствието на вакуум и се скапва бързо.С две думи не си заслужава , по добре да се вземе една рикша и да се кара спокойно по енерция.КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
Абе не че не е обсъждано, ама каква е разликата между това да карам без газ на пета и да се спускам и това да не съм на контакт и колата да е на пета?! При колите със електроусилвател на волана - сигурно има значение че не е на контакт, ама при колите с хидравлична помпа няма никаква разлика. Да не би като не е на контакт - да не се върти хидр. помпа? Говорим, разбира се, за по-съвременни автомобили с компютърно управление, където се прекъсва и горивният процес про обороти над дадена граница (1000 за моята кола) И в двата случая двигателят се върти, маслото циркулира, горене няма, пистовият ремък задвижва агрегатите - хидравлика и водна помпа при някои модели. Може би алтернаторът не зарежда. Какво общо има в случая електрическият контакт?! Ако може някой да ми обясни за Браво JTD ? Може би в колата на автора на темата не е точно така, и винаги има минимално горене в цилиндъра, дори да е без газ. Тогава вероятно има значение. Ама от това което съм видял в бензиновия раздел (а то не е малко) - мисля че над 1500 или над 1800 - горене няма. Остават другите неща, които не са свързани с горивния процес.
Коментар
-
Слизане на 4-та при изключен двг
Разбира се , че трябва Колегата от Шумен писа , че е най-добре да се спускаш на предавка с включен ДВГ.А щом се спускаш , преди това обикновено се качваш . Тъкмо ще нормализираш температурния режим.Никога не гася двигател и не изключвам от предавка . НИКОГА .FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
ogi28b написа:Абе не че не е обсъждано, ама каква е разликата между това да карам без газ на пета и да се спускам и това да не съм на контакт и колата да е на пета?! При колите със електроусилвател на волана - сигурно има значение че не е на контакт, ама при колите с хидравлична помпа няма никаква разлика. Да не би като не е на контакт - да не се върти хидр. помпа? Говорим, разбира се, за по-съвременни автомобили с компютърно управление, където се прекъсва и горивният процес про обороти над дадена граница (1000 за моята кола) И в двата случая двигателят се върти, маслото циркулира, горене няма, пистовият ремък задвижва агрегатите - хидравлика и водна помпа при някои модели. Може би алтернаторът не зарежда. Какво общо има в случая електрическият контакт?! Ако може някой да ми обясни за Браво JTD ? Може би в колата на автора на темата не е точно така, и винаги има минимално горене в цилиндъра, дори да е без газ. Тогава вероятно има значение. Ама от това което съм видял в бензиновия раздел (а то не е малко) - мисля че над 1500 или над 1800 - горене няма. Остават другите неща, които не са свързани с горивния процес.
Коментар
-
stenli написа:При принудителен празен ход този шум изчезва, което ме навежда на мисълта, че и при JTD в режим на ППХ липсва подаване на гориво.
Коментар
-
stenli написа:...Колегата който е правил експеримента обаче нещо бърка, няма от къде да дойде допълнителна спирачна сила на двигателя при подаден контакт. Със или без контакт двигателя трябва да задържа еднакво на една и съща предавка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар