Malone написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак далавера с новите винетки
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Понеже по нагоре засегнахте Швейцария и темата за винетките а аз имам преки впечатления от там. Хайде замислете се малко и отговорете си сами как те имат пътища. Като системата за набиране на средства е точно същата. Цената на винетката е едно към едно, цената на горивата същите с няколко стотинки разлика което пак не дава чак толкова значение. И техния акциз съответно би трябвало да отива за подръжката на тая пътна мрежа. Цената на работната ръка в пъти по ниска у нас. При тях системата може да работи и да е ефективна а у нас не. За мен отговора е крало се е и продължава да се краде поголовно както в строителството на нови така и от подръжката.
Коментар
-
lov написа:Понеже по нагоре засегнахте Швейцария и темата за винетките а аз имам преки впечатления от там. Хайде замислете се малко и отговорете си сами как те имат пътища. Като системата за набиране на средства е точно същата. Цената на винетката е едно към едно, цената на горивата същите с няколко стотинки разлика което пак не дава чак толкова значение. И техния акциз съответно би трябвало да отива за подръжката на тая пътна мрежа. Цената на работната ръка в пъти по ниска у нас. При тях системата може да работи и да е ефективна а у нас не. За мен отговора е крало се е и продължава да се краде поголовно както в строителството на нови така и от подръжката..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Пак далавера с новите винетки
Прави ли ви впечатление , че страните в Европа , които имат огромен автомобилен парк предпочитат ТОЛ ТАКСИТЕ .Разбира се , има и изключения ( напр. Германия ).Явно въвеждането на винетната система у нас , е продиктуванo от някакви изследвания .FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
Защо намесваш БВП макар че и той има значение но неговия принос към пътищата е минимален. Основния поток средства идва точно от акцизи на горивата след това от винетните такси които се плащат по границите винетките на товарните автомобили и чак тогава от нашите винетки. Те по същество формират най малка стойност от общите приходи. А съвсем друга е темата че нашите заплати са толкова ниски и всеки иска да прецака държавата щото толкова години тя го е претаковала толкова пъти до сега. Ако си обърнал внимания на линка който беше поснат глобата за винетка е 100 франка. Имаше нещо за вдигане двойно ама да не ровя. Та мислиш ли че някой там ще се занимава да прави такива фокуси с винетките. Просто сумата е смешна за техния стандарт. По верояно е да забрави да си купи от колкото да се прави на тарикат. И все пак крайна сметка на тях им стигат парите за пътищата а на нас не. Имат си хората държавен апарат който не позволява на този или онзи да крие приходи. И ако Иванчо Драганчо работи там то той трябва да получава толкова колкото всички останали. И като съответно си плати и данъците пак да си има парички и да не прави такива финтове с винетките и да не се срамува. А при нас какво по високите етажи на власта корупция за милиони левове. При тези примери какво да направи обикновенния човечец поне тези 67 лева се опитва да си спести. Поне тях да не му вземат и да отидат в джобовете на власт имащите.
Коментар
-
Malone написа:При toll таксуването, безспорно по-справедлив, ползваш всички автомобили и плащаш точно толкова километра, колкото си изминал.Смесването на логиките на двата метода не е приемливо, особено при наличието на седмични и месечни винетки.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
lov написа:Защо намесваш БВП макар че и той има значение но неговия принос към пътищата е минимален. Основния поток средства идва точно от акцизи на горивата след това от винетните такси които се плащат по границите винетките на товарните автомобили и чак тогава от нашите винетки. Те по същество формират най малка стойност от общите приходи. А съвсем друга е темата че нашите заплати са толкова ниски и всеки иска да прецака държавата щото толкова години тя го е претаковала толкова пъти до сега. Ако си обърнал внимания на линка който беше поснат глобата за винетка е 100 франка. Имаше нещо за вдигане двойно ама да не ровя. Та мислиш ли че някой там ще се занимава да прави такива фокуси с винетките. Просто сумата е смешна за техния стандарт. По верояно е да забрави да си купи от колкото да се прави на тарикат. И все пак крайна сметка на тях им стигат парите за пътищата а на нас не. Имат си хората държавен апарат който не позволява на този или онзи да крие приходи. И ако Иванчо Драганчо работи там то той трябва да получава толкова колкото всички останали. И като съответно си плати и данъците пак да си има парички и да не прави такива финтове с винетките и да не се срамува. А при нас какво по високите етажи на власта корупция за милиони левове. При тези примери какво да направи обикновенния човечец поне тези 67 лева се опитва да си спести. Поне тях да не му вземат и да отидат в джобовете на власт имащите.
Коментар
-
Е аз до сега нямах тази възможност плащах си като поп до последната стотинка. Опитвах се да бъда патриот разбрах че няма държава и държавност. Няма и алтернатива. От там на татък за какво да говорим. Да ми обесняват че предните били виновни и сега виждате ли било криза. Айде спирам че ще го обърнем на политика па и вече намерих начин да се справя с проблема и да си остана честен пред съвеста, че като си плащам не правя някого по богат.... Терминал 1 на летище София и толкова.
Коментар
-
коцев написа:Аааааааааааааа. Шъ съ ядосам най накрая. Не ми изкривявайте питането. За да се движи една кола по магистралата трябва да има винетка ,тоест да са си платил 67лв за това преминаване. И аз съм си платил .С коя кола преминавам няма значение . Аз си имам платено за това нещо 67лв. Вадя си карта за посещение на мачовете . Струва 800лв за цяла година и имам даже определено място на трибуната където мога да седна . Платил съм си . Утре я давам на мой приятел и той отива с нея и си сяда на местото . Това значи ли че и той трябва да плати ??? Не. Просто това място е платено за цяла година и няма значение кой сяда на него . Така би следвало да е и с винетките . Плащаш 67лв за да можеш САМО с ЕДНО превозно средство по едно и също време да се движиш по магистралата .Другото стои в бойна готовност.
Коментар
-
Малко си бил по света Valentin_V, твърде малко..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
ogi28b написа:Същото е с винетката - плащаш за правото точно определен автомобил да премине по реп. пътна мрежа, това се удостоверява чрез записване на ДКН на колата на винетката. Не плащаш право за човека да преминава по РПМ с една кола, а плащаш правото на точно определена кола. Ако беше за човека, може би щеше да се пише ЕГН-то. Това е, условията са дадени, ако искаш. Ако не - плащаш си седмична, или се возиш с автобус, влак, кораб, каруца и други. Кое не е справедливо?She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар