Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак далавера с новите винетки

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Malone написа:
    TOLL може да има където си реши принципала, не е задължително TOLL пътища да само магистралите.Ама тогава тези 67 лева ще ни се видят, като пари за баничка. Ще се молим за винетки.
    A toll road (or tollway, turnpike, toll highway or an express toll route) is a privately or publicly built road for which a driver pays a toll (a fee) for use. Structures for which tolls are charged include toll bridges and toll tunnels. Non-toll roads are financed using other sources of revenue, most typically fuel tax or general tax funds.
    това няма как да станепрез 10 км бариера и плащане
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      Понеже по нагоре засегнахте Швейцария и темата за винетките а аз имам преки впечатления от там. Хайде замислете се малко и отговорете си сами как те имат пътища. Като системата за набиране на средства е точно същата. Цената на винетката е едно към едно, цената на горивата същите с няколко стотинки разлика което пак не дава чак толкова значение. И техния акциз съответно би трябвало да отива за подръжката на тая пътна мрежа. Цената на работната ръка в пъти по ниска у нас. При тях системата може да работи и да е ефективна а у нас не. За мен отговора е крало се е и продължава да се краде поголовно както в строителството на нови така и от подръжката.
      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


      http://vbox7.com/play:124bedab

      Коментар


        lov написа:
        Понеже по нагоре засегнахте Швейцария и темата за винетките а аз имам преки впечатления от там. Хайде замислете се малко и отговорете си сами как те имат пътища. Като системата за набиране на средства е точно същата. Цената на винетката е едно към едно, цената на горивата същите с няколко стотинки разлика което пак не дава чак толкова значение. И техния акциз съответно би трябвало да отива за подръжката на тая пътна мрежа. Цената на работната ръка в пъти по ниска у нас. При тях системата може да работи и да е ефективна а у нас не. За мен отговора е крало се е и продължава да се краде поголовно както в строителството на нови така и от подръжката.
        И второто перо е, не се е плащало и продължава да не се плаща поголовно.И когато стане "държавата краде, ама ние не бием крадците, а не плащаме", положението става плачевно.
        .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
        www.cyxap.com

        Коментар


          Пак далавера с новите винетки

          Прави ли ви впечатление , че страните в Европа , които имат огромен автомобилен парк предпочитат ТОЛ ТАКСИТЕ .Разбира се , има и изключения ( напр. Германия ).Явно въвеждането на винетната система у нас , е продиктуванo от някакви изследвания .
          FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
          FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

          Коментар


            оставете Швейцария на мира :D вижте нашия БПВ, вижте технияоттам си представете какви данъчни постъпления има в хазнатапътищата там са се строяли и поддържали постояннои не на последно място - хората там не си местят винетките
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              Защо намесваш БВП макар че и той има значение но неговия принос към пътищата е минимален. Основния поток средства идва точно от акцизи на горивата след това от винетните такси които се плащат по границите винетките на товарните автомобили и чак тогава от нашите винетки. Те по същество формират най малка стойност от общите приходи. А съвсем друга е темата че нашите заплати са толкова ниски и всеки иска да прецака държавата щото толкова години тя го е претаковала толкова пъти до сега. Ако си обърнал внимания на линка който беше поснат глобата за винетка е 100 франка. Имаше нещо за вдигане двойно ама да не ровя. Та мислиш ли че някой там ще се занимава да прави такива фокуси с винетките. Просто сумата е смешна за техния стандарт. По верояно е да забрави да си купи от колкото да се прави на тарикат. И все пак крайна сметка на тях им стигат парите за пътищата а на нас не. Имат си хората държавен апарат който не позволява на този или онзи да крие приходи. И ако Иванчо Драганчо работи там то той трябва да получава толкова колкото всички останали. И като съответно си плати и данъците пак да си има парички и да не прави такива финтове с винетките и да не се срамува. А при нас какво по високите етажи на власта корупция за милиони левове. При тези примери какво да направи обикновенния човечец поне тези 67 лева се опитва да си спести. Поне тях да не му вземат и да отидат в джобовете на власт имащите.
              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


              http://vbox7.com/play:124bedab

              Коментар


                Malone написа:
                При toll таксуването, безспорно по-справедлив, ползваш всички автомобили и плащаш точно толкова километра, колкото си изминал.Смесването на логиките на двата метода не е приемливо, особено при наличието на седмични и месечни винетки.
                Много се радвам, че поне един човек е разбрал защо смесването на двата вида данък е неправилно Моята работа е да критикувам държавата, а не да мисля вместо нея
                She was only a whisky maker but he loved her still.

                Коментар


                  lov написа:
                  Защо намесваш БВП макар че и той има значение но неговия принос към пътищата е минимален. Основния поток средства идва точно от акцизи на горивата след това от винетните такси които се плащат по границите винетките на товарните автомобили и чак тогава от нашите винетки. Те по същество формират най малка стойност от общите приходи. А съвсем друга е темата че нашите заплати са толкова ниски и всеки иска да прецака държавата щото толкова години тя го е претаковала толкова пъти до сега. Ако си обърнал внимания на линка който беше поснат глобата за винетка е 100 франка. Имаше нещо за вдигане двойно ама да не ровя. Та мислиш ли че някой там ще се занимава да прави такива фокуси с винетките. Просто сумата е смешна за техния стандарт. По верояно е да забрави да си купи от колкото да се прави на тарикат. И все пак крайна сметка на тях им стигат парите за пътищата а на нас не. Имат си хората държавен апарат който не позволява на този или онзи да крие приходи. И ако Иванчо Драганчо работи там то той трябва да получава толкова колкото всички останали. И като съответно си плати и данъците пак да си има парички и да не прави такива финтове с винетките и да не се срамува. А при нас какво по високите етажи на власта корупция за милиони левове. При тези примери какво да направи обикновенния човечец поне тези 67 лева се опитва да си спести. Поне тях да не му вземат и да отидат в джобовете на власт имащите.
                  е как няма да го намесвамедин крие истинската си заплата, втори пести от здравни осигуровки, трети от пенсионни, четвърти не си плаща данък сгради, пети данък мпс, шести винетка...и какво става накраядържавата е най-голямото предприятие в странатаи като не може да си събере приходите (тук вина имат всички, и събиращи и плащащи), естесвено ще не може си покрие разходитеи трябва да си магьосник за да вържеш двата края и всички да са доволнистава като яйцето и кокошката, но от някъде трябва да се почне
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    Поредната тема, в която достигаме до извода, че не ставаме и за запиняч на кочина, и е крайно време вечно губещото предприятие наречено България да бъде закрито.
                    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                    Коментар


                      Е аз до сега нямах тази възможност плащах си като поп до последната стотинка. Опитвах се да бъда патриот разбрах че няма държава и държавност. Няма и алтернатива. От там на татък за какво да говорим. Да ми обесняват че предните били виновни и сега виждате ли било криза. Айде спирам че ще го обърнем на политика па и вече намерих начин да се справя с проблема и да си остана честен пред съвеста, че като си плащам не правя някого по богат.... Терминал 1 на летище София и толкова.
                      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                      http://vbox7.com/play:124bedab

                      Коментар


                        коцев написа:
                        Аааааааааааааа. Шъ съ ядосам най накрая. Не ми изкривявайте питането. За да се движи една кола по магистралата трябва да има винетка ,тоест да са си платил 67лв за това преминаване. И аз съм си платил .С коя кола преминавам няма значение . Аз си имам платено за това нещо 67лв. Вадя си карта за посещение на мачовете . Струва 800лв за цяла година и имам даже определено място на трибуната където мога да седна . Платил съм си . Утре я давам на мой приятел и той отива с нея и си сяда на местото . Това значи ли че и той трябва да плати ??? Не. Просто това място е платено за цяла година и няма значение кой сяда на него . Така би следвало да е и с винетките . Плащаш 67лв за да можеш САМО с ЕДНО превозно средство по едно и също време да се движиш по магистралата .Другото стои в бойна готовност.
                        Изобщо не е така, както го представяш. Ти не си плащаш 67 лева, за да имаш право да минаваш по пътищата, без значение с коя кола. Плащаш си 67 за да има право точно определена кола да мине по пътя. Не ти. Колата. Не знам как е по другите градове, но ще ти дам пример от София - "Столична Компания за Градски Транспорт":- цена на единично пътуване - 1 лв; глоба за това, че не си си платил доброволно таксата - 10 лева, ако те хванат.- цена на абонаментна карта за 1 линия за 1 месец - 23 лева. Плащаш си 23 лева и се возиш в автобубс номер 604 цял месец. Това се записва на самата карта, че е за линия 604. Това значи ли, че ти щом си платил за една линия за един месец, можеш да се возиш в трамвай номер 8 или в метрото? Не. Но ти пътуваш едновременно само по една линия, не може да пътуваш с две линии, по едно и също време, нали? Веднъж вече си си платил правото да използваш една линия, защо да плащаш пак? Обаче като те провери котролният орган - плащаш си глобата, а ти кажи, че си платил за една линия, и няма как да ползваш две линии едновременно. Плащаш си глобата и така. Това е, условията на СКГТ са дадени, ако искаш. Ако не - хващаш си маршрутка, такси, велосипед, кракомобил и други.Същото е с винетката - плащаш за правото точно определен автомобил да премине по реп. пътна мрежа, това се удостоверява чрез записване на ДКН на колата на винетката. Не плащаш право за човека да преминава по РПМ с една кола, а плащаш правото на точно определена кола. Ако беше за човека, може би щеше да се пише ЕГН-то. Това е, условията са дадени, ако искаш. Ако не - плащаш си седмична, или се возиш с автобус, влак, кораб, каруца и други. Кое не е справедливо?Помислете - когато някои са мислили относно цените на винетките, те са го смятали така - искаме да вземем 100 000 000 от винетки, а пътищата са преминати от около 1 500 000 МПС. Значи - цената трябва да е 67 лева. Ако обаче трябваше да го смятат по начина, който според вас е справедлив, сметката щеше да е такава: 1 500 000 коли, ама от тях половината имат по 2 и повече коли, значи вместо толкова винеткки, може би ще купят само 750 000. Обаче може би ще се организират по няколко семейства, които ще ползват една винетка, значи вместо 750 000, ще се закупят само 200 000 винетки. За да си получим нашите 100 000 000 лева, трябва всяка от 200-те хиляди винетки да струва по колко? По 500 лева. Така ОК ли е? 500 лева на винетка, но си я мести колкото искаш. Тогава няма ли да е несправедливо за тези, които имат само 1 кола и нямат възможност да местят винетки или да се комбинират с още 12 семейства?

                        Коментар


                          А че ме подсети за егн то тук сякаш сме като в концлагер имаме егн номера това го няма никъде по света.
                          Обичам си работата.

                          Коментар


                            А какво имат по света? Първото ми търсене в Гугъл ми даде резултати за шведски ЕГН: http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_identity_number_(Sweden)

                            Коментар


                              Малко си бил по света Valentin_V, твърде малко.
                              .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                              www.cyxap.com

                              Коментар


                                ogi28b написа:
                                Същото е с винетката - плащаш за правото точно определен автомобил да премине по реп. пътна мрежа, това се удостоверява чрез записване на ДКН на колата на винетката. Не плащаш право за човека да преминава по РПМ с една кола, а плащаш правото на точно определена кола. Ако беше за човека, може би щеше да се пише ЕГН-то. Това е, условията са дадени, ако искаш. Ако не - плащаш си седмична, или се возиш с автобус, влак, кораб, каруца и други. Кое не е справедливо?
                                Добре, Оги, хайде тогава отговори на няколко въпроса.Първо, що за данък е винетката? Данък "собственост" или "данък ползъване на пътища"Второ, ако е данък "собственост", защо половината коли, които не ползуват пътната мрежа са освободени от него? Те нямат ли собственици?Трето, ако е данък "ползъване на пътища" защо не е правопропорционален на ползуването на пътищата, ами всеки плаща по 67 лева независимо дали минава 2,000 или 200,000 км на година?Задавам ти тези въпроси, защото когато една държава налага определен данък е много важно да го дефинира и прилага на принципна основа. Виждаш, че и в двата случая държавата е нарушила принципите на съответните видове данъци, което води до несправедливост. Ние сме пределно наясно с халваджийските сметки, които и сами можем да си направим, но те не са само финансовата обосновка на този данък. А къде е правната и принципната му обосновка? А това, че имало правила и трябва да ги спазваме, няма нищо общо с тази дискусия и е нещо, което си го знаем всички от самото начало - тук говорим защо хората шмекеруват. Ами някои шмекеруват просто защото са си шмекери Други (например аз) са склонни да оправдаят това шмекеруване, защото държавата не го е доизпипала този данък
                                She was only a whisky maker but he loved her still.

                                Коментар

                                Working...
                                X