Привет колеги!Прочетох почти всички мнения и съм доста съгласен с мненията на jenshen73.И аз съм на мнение че колкото и пари да взимаш,като няма с кого да ги споделиш за какво са ти!Искам да кажа и друго!Това лято се дипломирах като висшист!Вече 3 месеца немога да си намеря работа!За пореден път се обеждавам че всички работодатели гледат къде си работил преди и колко стаж имаш!Но и пределно е ясно,че няма как един 23 годишен младеж,който туко що е завършил няма как да има 5 години стаж по специалността,мин 2 години шофьорски стаж и да знае не един а два,дори 3 езика!...Регистрирах се в бюрото по труда,понеже това е условие за да кандидатствам за стажанстка програма!Но и от там нищо....Полека лека ме наляга гадното чувство на обреченост,но не смятам да се отказвам нито за миг!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се справяте със 500 лв заплата :(
Collapse
X
-
Orcinus
i4kin написа:Привет колеги!Прочетох почти всички мнения и съм доста съгласен с мненията на jenshen73.И аз съм на мнение че колкото и пари да взимаш,като няма с кого да ги споделиш за какво са ти!Искам да кажа и друго!Това лято се дипломирах като висшист!Вече 3 месеца немога да си намеря работа!За пореден път се обеждавам че всички работодатели гледат къде си работил преди и колко стаж имаш!Но и пределно е ясно,че няма как един 23 годишен младеж,който туко що е завършил няма как да има 5 години стаж по специалността,мин 2 години шофьорски стаж и да знае не един а два,дори 3 езика!...Регистрирах се в бюрото по труда,понеже това е условие за да кандидатствам за стажанстка програма!Но и от там нищо....Полека лека ме наляга гадното чувство на обреченост,но не смятам да се отказвам нито за миг!
Коментар
-
коцев написа:Нищо не пречи на човек който е сигурен във знанията и възможностите си да се опълчи на работодателя си и да си търси правата . Но какво правим в случай че някой свестен работодател каже : давам толкова и толкова пари но това искам да стане и никой не се наеме ? Е тогава вече няма за какво да се сърдим. Напълно съм съгласен, че голяма част от тъй наречените работодатели са гола вода и си придават големи важности , но имаш ли си го в главата акъла и ръчичките ти могат ли да изпипват нещата ,вече нищо не може да те спре. :DBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Мързелът колеги е най-великият мотиватор. Дори гладът е под него. Спомнете си приказката "Мога да копам, ама мога и да не копам".Благодарение на 45те години "солидарност" не малка част от българското население е мързеливо, огромна част е безотговорно, а за всички важи "Общото е чуждо"... Защо не можем да се оправим в България, а сме щастливи извън нея ли? Защото там и да е виновна "държавата" никой няма да ти чуе хленченето. @Immortal: Колкото и да си квалифициран и добър като професионалист в твоята област - винаги има някой по-гладен, който да ти подбие цената.Продължавам да си задавам въпроса: "Добре де, щом всички са недоволни от заплащането си - защо вкупом не напуснат работа и да чакат работодателя да вдигне заплатата и тогава пак да се върнат?"И винаги имам отговор. Защото ВИНАГИ има по-гладни от недоволните. Докато има някой, който да работи твоята работа за 1/2 от желаните от теб пари - винаги ще има НИСКИ заплати. И аз искам да мия кенефи в България за 15лв/час, но уви - има хора, които го правят това за 15лв... на ден.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Спорът се превръща като спора кое е първо ,кокошката или яйцето . :D Работодателя казва: работника ми няма необходимите знания и умения и за това му плащам малко. Работника казва : работодателя ми плаща малко и за това не работя. Истината е някъде по средата . Пак си държа на мнението ,че доста хора нямат необходимите знание и умения и за това се съгласяват на минимално възнаграждение. Да вземем например новозавършилия инжинер дето по горе пише че няма работа . А има ли той знанията насреща за да иска 2000лв заплата ? За да се иска да си имал стаж значи все пак се цели нещо . На негово место аз бих постъпил във първата фирма която ме вземе на минимална заплата за да мога да навлезна в работата , да свикна с някои неща , да преценя мога ли нещо да направя да стане по добре в предприятието и чак тогава виждайки какво аз мога и какво изискват да си поставя ребром въпроса . Това и това мога да направя но искам такава заплата . Навремето 1966г след казармата постъпих в ТКЗСто на работа в работилницата по подръжка на техниката автомобили ,трактори и др. Началник ни беше един възрастен човек без образование но още през царско време се е занимавал с техника като вършачки . Вземаше една обикновена заплата . Хоп в един прекрасен ден ни водят за началник един току що завършил инжинер по двигатели с вътрешно горене и нали е инжинер веднага му дадоха почти двойна заплата . Старите работници ги жегна тая работа и първия автомобил дето дойде за ремонт че не пали поогледаха го и се отказаха да го правят . Викат на председателя : повредата е сериозна и не можем да я открием . Нека инжинера да дойде и да я открие. Дойде момчето ,въртя се около камиона лега отдоло гледа отстрани и нищо не направи . Тогава възрастен старец викна на председателя . Махнете го това момче и да дойде някой от старите майстори да отстрани повредата набързо . Така и стана . Та мисълта ми е всяка жаба да си знае гьола и мястото в него .
Коментар
-
500лв са си 500 лв ,за едни са малко за други са добре.Ако си безработен и тези 500лв ще ти свършат идеална работа,но като работиш вече не ти се иска да вземаш само толкова.Във всеки един момент трябва да се борим за по-вече.Аз преди 10 години като започнах в тази фирма бях назначен на 180 лв,при условие че средната за града заплата беше около 300лв.Първата година я вдигнаха на 200 ,писна ми и казах на шефа че заминавам за чужбина.От там на сетне въобще не си искам увеличение,той /шефа/ сам се сеща,но пък е един от малкото които почна да мисли за служителите си.Важното е да сме здрави и да си вярваме,силна психика и настоятелност.Друг е въпроса,ако си на 50 год. и останеш без работа...
Коментар
-
Как се справяте със 500 лв заплата
коцев написа:Спорът се превръща като спора кое е първо ,кокошката или яйцето . :D Работодателя казва: работника ми няма необходимите знания и умения и за това му плащам малко. Работника казва : работодателя ми плаща малко и за това не работя. Истината е някъде по средата . Пак си държа на мнението ,че доста хора нямат необходимите знание и умения и за това се съгласяват на минимално възнаграждение. Да вземем например новозавършилия инжинер дето по горе пише че няма работа . А има ли той знанията насреща за да иска 2000лв заплата ? За да се иска да си имал стаж значи все пак се цели нещо . На негово место аз бих постъпил във първата фирма която ме вземе на минимална заплата за да мога да навлезна в работата , да свикна с някои неща , да преценя мога ли нещо да направя да стане по добре в предприятието и чак тогава виждайки какво аз мога и какво изискват да си поставя ребром въпроса . Това и това мога да направя но искам такава заплата . Навремето 1966г след казармата постъпих в ТКЗСто на работа в работилницата по подръжка на техниката автомобили ,трактори и др. Началник ни беше един възрастен човек без образование но още през царско време се е занимавал с техника като вършачки . Вземаше една обикновена заплата . Хоп в един прекрасен ден ни водят за началник един току що завършил инжинер по двигатели с вътрешно горене и нали е инжинер веднага му дадоха почти двойна заплата . Старите работници ги жегна тая работа и първия автомобил дето дойде за ремонт че не пали поогледаха го и се отказаха да го правят . Викат на председателя : повредата е сериозна и не можем да я открием . Нека инжинера да дойде и да я открие. Дойде момчето ,въртя се около камиона лега отдоло гледа отстрани и нищо не направи . Тогава възрастен старец викна на председателя . Махнете го това момче и да дойде някой от старите майстори да отстрани повредата набързо . Така и стана . Та мисълта ми е всяка жаба да си знае гьола и мястото в него .FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
коцев написа:А има ли той знанията насреща за да иска 2000лв заплата ? За да се иска да си имал стаж значи все пак се цели нещо . На негово место аз бих постъпил във първата фирма която ме вземе на минимална заплатаBravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
-
Към Румен .Може би погрешно изтълкува написаното от мен . Не съм против учените хора . Да един лекар не трябва да взема двойно по малко от един бакшиш но на практика така се получава . Друго ми беше мисълта .Сега от хора с дипломи за висше не можеш да се разминеш , но потърсиш ли ги за нещо да ти свършат одма се скриват , защото една трета от дипломите са купени /Калинчето / другата трета са дадени така че няма как защото ще закрият филиалите и вече една трета от завършилите стават що годе за нещо . Това са моите наблюдения и дай боже дано да греша ,но действителноста показва че съм прав.
Коментар
-
jenshen73 написа:... всички важи "Общото е чуждо"... ..--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Как се справяте със 500 лв заплата
Нищо лично , Коцев , но ме подразни примера с инженерчето На предишната ми месторабота всичко що се предлагаше от дипломирани хора ( аз съм един от тях ) , автоматично отиваше ПОД ОТКОС ( знаеш руски )...За същото нещо идваха скъпоплатени консултанти , които не бяха виждали жп вагони , камо ли начинът им на ремонт.Всичко , което сме предлагали аз и колегите ми преди 5 години , се осъществява сега . Консултантите междувременно отдавна са си сгънали парите. .Хвала на италианските ми партньори , които след като им предложиш решение го мислят една седмица , след което си казват мнението. Уважават начина ми на работа , учат се от мен и аз от тях.С италиански и български инженери работих по пускането на една мелница за каменно брашно преди 2 години .Аз , българските и италианските инженери заварявахме и рязахме с флексове , докато работниците в същото време се жалваха от ниските си заплати. Наистина не им идваше на акъла да се потрудят малко ,че да ги харесат италианците и да им предложат работа там .FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
За същото нещо идваха скъпоплатени консултанти , които не бяха виждали жп вагони , камо ли начинът им на ремонт.
Коментар
-
Когато една фирма наема външни консултанти (обикновено много скъпо платени), това 100% означава, че някой от въпросната фирмата е взел дебела комисионна, за да одобри точно тази консултантска фирма. В общия случай, ползата от тези консултантски фирми е никаква, а често това води и до по-голям хаос и забатачване.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар