Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фаровете и начин на употреба!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    mitakkk написа:
    A по селски или по градски е да се кара с включени халогени които са "настроени" обаче да не заслепяват насрещнодвижещите се?
    Убеден съм, че ако кажат, че има акция "Мъгла", и обявят, че ще има глоби, то никой няма да кара така. Затова съм склонен да мисля, че повечето наистина не са наясно как и кога се използват фарове за мъгла, ползват ги защото си мислят че им помага, а то не само че не е така, ами пречи на насрещните. А това за каране със светлини е толкова масово пропагандирано, че не е нормално някой да не го знае. Аз не знам дали теб попитах, колега, или някой друг, но и теб ще попитам - какво ти пречи да спазваш това изискване, без да коментираме хубаво, лошо, правилно, неправилно, ясен ден, мъглив ден... Просто е изискване на закона, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е. Защо не се спазва?Имам и теория по въпроса - защото "Ганьо" е пич, той е на принципа "Ти ли че ми каеш кво да права? Че си праим квот си искам!" и "Щом е закон - значи е тъпо и няма да го спазвам". Защо така се получава?ПП - днес дори автобус от столичния ГТ по линия 84 беше без светлини, а към летището винаги има повече мъгла и автобусът се слива с пейзажа. Присветнах му, както казах преди няколко поста на Yavor - със задържане на лоста. Шофьорът веднага наведе глава към таблото и включи къси, а при разминаване ми махна с вдигнат палец. Дали ми показваше че е фен на БСП, или нещо като "Благодаря", но факт е че му присветнах и той веднага светна. Това е пример за такъв, който е от онези 2-3-4-5 % - забравили. А онези от по-малките населени места - нарочните?

    Коментар


      #62
      коцев написа:
      Бе като гледам и вас със софийските номера на колите си какви чалъми продавате като дойдете в провинцията може да се каже че ние селянията и вие гражданията сме кантар .
      Гражданията е на изчезване, по голямо село от София няма. Като застанеш на входовете/изходите на града петък и неделя и виждаш какъв е резултата. Лошото е, че и регистрацията им е софийска и не можеш да ги разбереш вече Регистрацията като цяло си няма значение, простотията е навсякъде. Гледам ги всеки ден как си карат с включени фарове за мъгла........ при положение, че в София може да се кара без фарове на много места.

      Коментар


        #63
        Ето как пенсионерите като не помнят и забравят си записват да си пускат фаровете .
        Фиат Панда 1.2 2006година
        Синджира си идва ,а козата я няма...

        Коментар


          #64
          коцев написа:
          Ето как пенсионерите като не помнят и забравят си записват да си пускат фаровете .
          Колега, нали за това са направили зумерите. Иначе по темата. През есента и зимата карам на фарове задължително. Относно фаровете за мъгла е вярно, че повечето баровци ги пускат за гъзария, а не по необходимост. Поздрави!

          Коментар


            #65
            Колега, нали за това са направили зумерите
            При КИАта слезна ли от колата и затворя вратата зумера не сегнализира че фаровете остават да светят. За това ги гася преди да слезна и после като взема да паля виждам бележката на таблото и ги пускам . Напролет или на лято по топлото ще сложа едно реле и с него при подаване на контакт да светват и при гасене на двигателя да гаснат.
            Фиат Панда 1.2 2006година
            Синджира си идва ,а козата я няма...

            Коментар


              #66
              Не знам дали съм опазил хиляди животи със светенето по обед в слънчев ден с фарове, но ми изгоряха и двете букси на фаровете и утре ще ги сменям, дано да е било за добро за 2 години 2 чифта крушки и едни букси- б.ги х.я ония със шапките- нали 2 млн. шофьора с по 50 лв. разходи за осветление за година все пак не са зайци за изпущанье- те ловците не внасят толкова пари, колкото ние за крушки и акомулатори.
              Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

              Коментар


                #67
                ogi28b написа:
                ... но факт е че му присветнах и той веднага светна. Това е пример за такъв, който е от онези 2-3-4-5 % - забравили. А онези от по-малките населени места - нарочните?
                Тези от малките населени места и особено селата не ги мислете. Там е друга България-спокойна и безметежна. В някои от пазарджишките села, в които няма цигани, като Црънча, и сега можеш да си оставиш колата или дома денонощно отключени и нищо няма да изчезне. В момента обикалям служебно малките общини в нашата област и ми е много приятно да си контактувам с тези хора. Бих живял на такова място, там всичко е много по-истинско, човечно и законно, пък макар и да не пускат фаровете. И как да ги пускат, като изкарват колата през зимата два пъти в месеца. Ако пуснат фаровете, акумулаторът е отишъл. Съвсем не е случайно, че американци и европейци купуват къщи в тези села и се местят да живеят там, вместо в добре уредените си държави.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #68
                  snake написа:
                  ogi28b написа:
                  ... но факт е че му присветнах и той веднага светна. Това е пример за такъв, който е от онези 2-3-4-5 % - забравили. А онези от по-малките населени места - нарочните?
                  Тези от малките населени места и особено селата не ги мислете. Там е друга България-спокойна и безметежна. В някои от пазарджишките села, в които няма цигани, като Црънча, и сега можеш да си оставиш колата или дома денонощно отключени и нищо няма да изчезне. В момента обикалям служебно малките общини в нашата област и ми е много приятно да си контактувам с тези хора. Бих живял на такова място, там всичко е много по-истинско, човечно и законно, пък макар и да не пускат фаровете. И как да ги пускат, като изкарват колата през зимата два пъти в месеца. Ако пуснат фаровете, акумулаторът е отишъл. Съвсем не е случайно, че американци и европейци купуват къщи в тези села и се местят да живеят там, вместо в добре уредените си държави.
                  Колегата е прав и аз съм попадал на такива селца все пак сме от един край. Хубавото на тези села е, че хората са много гостоприемни и винаги може да се обърнеш към някой ако имаш проблем на пътя например. Относно фаровете по селата е рядкост да видиш катаджии, следователно няма и от какво да се притесняват хората.

                  Коментар


                    #69
                    tarabas написа:
                    Колегата е прав и аз съм попадал на такива селца все пак сме от един край. Хубавото на тези села е, че хората са много гостоприемни и винаги може да се обърнеш към някой ако имаш проблем на пътя например. Относно фаровете по селата е рядкост да видиш катаджии, следователно няма и от какво да се притесняват хората.
                    Така е... и по същият начин сядат поркани зад волана и това често има ужасни последствия! Преди години в Костинброд един пресече главният път през селото на метри пред колата ми. Бяхме тръгнали на вила с един приятел и приятелка. Всичко в колата се разлетя заради рязкото спиране, а селяка с Волгата просто пресече пътя... сигурно не се беше и огледал. Така, както има села, в които хората не си заключват къщите има и такива, чийто домове за няколко дни се развиват по няколко пъти. Така, че да не рисуваме романтични картинки И това, че някой е гостоприемен не го освобождава от задължението да спазва Закона!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #70
                      Vladim написа:
                      tarabas написа:
                      Колегата е прав и аз съм попадал на такива селца все пак сме от един край. Хубавото на тези села е, че хората са много гостоприемни и винаги може да се обърнеш към някой ако имаш проблем на пътя например. Относно фаровете по селата е рядкост да видиш катаджии, следователно няма и от какво да се притесняват хората.
                      Така е... и по същият начин сядат поркани зад волана и това често има ужасни последствия! Преди години в Костинброд един пресече главният път през селото на метри пред колата ми. Бяхме тръгнали на вила с един приятел и приятелка. Всичко в колата се разлетя заради рязкото спиране, а селяка с Волгата просто пресече пътя... сигурно не се беше и огледал. Така, както има села, в които хората не си заключват къщите има и такива, чийто домове за няколко дни се развиват по няколко пъти. Така, че да не рисуваме романтични картинки И това, че някой е гостоприемен не го освобождава от задължението да спазва Закона!
                      Не съм казал, че не трябва да спазват закона и не ги защитавам. Съгласен съм с мнението ти, но въпроса е там че няма никаъв контрол. Нищо не можем да направим по въпроса, което е лошото...

                      Коментар


                        #71
                        КИМИ написа:
                        Не знам дали съм опазил хиляди животи със светенето по обед в слънчев ден с фарове, но ми изгоряха и двете букси на фаровете и утре ще ги сменям, дано да е било за добро за 2 години 2 чифта крушки и едни букси- б.ги х.я ония със шапките- нали 2 млн. шофьора с по 50 лв. разходи за осветление за година все пак не са зайци за изпущанье- те ловците не внасят толкова пари, колкото ние за крушки и акомулатори.
                        И къде ги внасяш тия пари за крушки и акУмУлатори? Щото аз за 4 години с Мареата имам 2 изгорели лампи от по 1.5лв. (H1) и една OSRAM Nightbreaker (H1). А аз лично карам целогодишно с включени къси светлини. Mоята Мареа е оборудвана с 6 броя H1 лампи: 2 на къси светлини2 на дълги светлини2 на фарове за мъглаСменил съм сътоветно 1 лампа на фар за мъгла - счупен, влезе вода, изгоря, 1 лампа на къси (ОСРАМ) и една на дълги - не карам много, но... И нямам нагоряла инсталация - това се получава при неизправности в същата.И си в дълбока заблуда, че акумулатора ти му става нещо от работещите лампи..., но ти е простено.
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #72
                          На къси разстояния му "става нещо" защото малко по малко се разрежда и не успява да се зареди............. това го скапва много по бързо.

                          Коментар


                            #73
                            chaveto написа:
                            На къси разстояния му "става нещо" защото малко по малко се разрежда и не успява да се зареди............. това го скапва много по бързо.
                            Еми на "къси" разсотяния се ползва или кракомобил или градски транспорт. Сега през зимата е прекрасен втория вариант - автобуса е празен и топъл, не чакаш да загрее, не псуваш съседа, че е спрял пред гаража ти или е спрял за "малко" по диагонал на единственият изход на паркинга... Утре нямам никакви тежки предмети и извънградски излизания - смятам да се възползвам от офертата на градския транспорт...
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #74
                              КИМИ написа:
                              Не знам дали съм опазил хиляди животи със светенето по обед в слънчев ден с фарове, но ми изгоряха и двете букси на фаровете и утре ще ги сменям, дано да е било за добро за 2 години 2 чифта крушки и едни букси...
                              Това явление обикновенно е свързано с проблем.На старата кола реших да сменя изгорели крушки по таблото и вътрешните индикации и осветлението. Оказа се, че крушките са за 14.4V. При подмяната с нови, но вече за 12V изкараха около 2-3 месеца. По-добрият избор се оказа светодиодни крушки.Идгарянето на буксите може да се дължи на неправилно подбрани крушки за фаровете. Има китайски и корейски крушки, които са 100/110 W вместо стандартните, които са с два пъти по-малка мощност. Друга причина може да е умора в материала на кабелната клема и от лошият контакт част от мощността се отделя като топлина и поврежда клемата. Възможно е и проблем в генератора, като при това положение да се получава по-високо напрежение.
                              Няма начин да няма начин!

                              Коментар

                              Working...
                              X