Властите в Полша взеха решение да увеличат максималната разрешена скорост по магистралите и пътищата от републиканската пътна мрежа. С настъпването на 2011 година, в Полша водачите на МПС ще могат да се движат с 140 км/ч. по аутобаните и с до 120 км/ч. по останалите извънградски пътища.Мнението на полските чиновници, относно това решение е, че с неговото въвеждане в сила ще бъдат намалени задръстванията, като това по-никакъв начин няма да се отрази на безопасността на водачите и пасажерите в автомобилите.По този начин Полша се нарежда в челото на своеобразната класация на "най-бързите страни в Европа". Ще припомним, че в началото на лятото правителството на Италия прие поправка в закона за движение по пътищата, която влезе в сила от 30 юли. Едно от основните нововъведения в нея беше увеличаването на максималната скорост за движение по магистрали от 130 на 150 км/ч.Германия си остава лидер по този показател, защото на доста от магистралите там няма никакво ограничение на скоростта. Пътната мрежа в гореописанети страни обаче е далеч по-добра от нашата. В България максимално разрешената скорост на магистрала и извънградски първокласен път е съответно 130 и 90 км/ч. От болшинството водачи обаче, тези ограничения не се спазват.Споделете вашето мнение по въпроса дали трябва да бъде увеличена скоростта в България или трябва да се изчака подобряването на пътната ни инфраструктура, а до тогава да се засили контрола и нарушителите да бъдат наказвани по-сериозно.Мисля,че и у нас трябва да се увеличи максималната скорост по магистралите на 150Източник: http://spisanie.mobile.bg/avtomobili...istralite.html
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За разрешената скорост по магистралите
Collapse
X
-
Подкрепям мнението, че 90 км/ч за съвременните автомобили е твърде голямо ограничение. Нека е разрешена, примерно, скорост от поне 110 км/ч, а който иска или не се чувства уверен пак да си кара с 90. Малко извън темата - много се дразня от "забравените" ограничителни знаци. По пътя Силистра - Русе вече втора година има останали знаци за 40 км/ч, при положение, че асфалтирането е приключило отдавна. Сега същото става и по пътя Силистра - Добрич. Ограниченията - 40км/ч в следващите 2000-5000 метра поради ремонт следват едно след друго, а асфалта - като огледало - без нито един участък в ремонт, а вече и с нова маркировка/така, че и това не е причина/. В тези участъци си нарушител с главно "Н" буквално на всеки метър. А тук в двете посоки се движат страшно много румънци/особено към и от морето/ и съм настигал такива коли опасно влачещи се/спазвайки ограниченията/ в някой участък без видимост, където човекът очаква препятствие, а то няма нищо такова на пътя.
-
Хайде няма нужда и досега сме първи по загинали в катастрофи. За мен лично нямаме хубави пътища за 90 км пак камули за по 120 км/ч. Това ще е пълно безумие.http://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998
Коментар
-
Мда старите знаци от отдавна свършили ремонти не стоят добре... по І-4 из ловешко имаше доста преди години, но са изчезнали и те.Не знам защо всички държат да карат бързо, аз пък днес мога да се похваля с рекорден разход на бензин от 5.41 литра за фиата от пълно до пълно. Доста съм доволен от разхода и съм наистина изненадан от цифрата, но и положих доста усилия за целта.И без това всеки кара както иска, няма много смисъл да се обсъжда даже за ограниченията.На съврменните автомобили кои са им най-икономичните скорости, примерно с тези 6-ти предавки колко идва най-икономичната - 100-120 ли? Не съм много запознат със съвремието...Ако всички караха със 90, и аз нямаше да карам със 75-80, но, понеже повечето карат със 100-120 по двулентовите пътища, от известно време и аз се възползвам от варианта да не карам с 90, за да спестя някой лев с по-икономично каране, и без това всеки прави каквото си иска, както виждам, та така и аз.
Коментар
-
А аз мисля, че трябва да се премахнат всички ограничения на скоростта допълнително поставени по нашата пътна мрежа (главно оганичение за движение с 60км/ч) и изграждане на обиколни пътища около населените места. При последното ми пътуване по маршрута София-Силистра, след напускане на автомагистрала "Хемус" до гр. Бяла (155км) преброих 24 допълнителни ограничения на скоростта ( 50км/ч за преминаване през населени места и 60км/ч на пунктове за проститутки и при пресичане на по-нисък клас пътища). От тези "препядствия" средната скорост се свежда до много ниски стойности, което от своя страна води до превишаване на маскимално разрешената скорост (90км/ч) и недоволството на водачите на МПС, което ще се излее с пълна сила в тази тема.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Каквото и да е ограничението на скоростта - винаги всички карат "малко отгоре, щото радара не ме лови" и защото "така усещам колата, не е никакъв проблем" Не знам нашите пътища като са строени за какви максимални скорости са изчислявани, защото не е само ей така да полееш с асфалт и да пуснеш валяците - има виражи, радиуси на завоите, големина на табелите....
Коментар
-
На мен не ми пука колко е ограничението.Докато ми позволяват (т.е. не измислят начин да ме наказват), ще си карам със скоростта, която е най-подходяща за пътя и колата.По повечето първо- и второ-класни пътища нормално се кара с около 110 и всички го правят (например по второкласния път 66 - Стара Загора- Сливен). По магистрала си карам в диапазона 110-160, в зависимост от трафика, атмосферните условия и автомобила, с който съм.Те първо да вземат да сменят знаците на влизане в България, защото са от преди 10 години и на тях все още пише, че максималната скорост по магистралите е 120. Дори същата цифра се мъдреше доскоро и в Правилника за прилагане на ЗДвП, в противоречие с аналогичния член в самия закон, където си беше 130...
Коментар
-
Да си призная, не зная колко е максимално разрешената скорост по нашите магистрали, но ще споделя какво ми направи впечатление.Пътувах по магистралата между Варна и Шумен, посока Шумен. На отбивката за село Слънчево стоеше патрул на КАТ с включен радар. Бяха насъбрали доста нарушители, включително и два камиона и един автобус. Направи ми впечатление, че имаше и луксозни возила. Впечатляващо беше, че патрулният автомобил беше "най-обикновен" Опел Астра. Чудя се, ако някой беше решил да "бяга" с това "опелче" ли щяха да го гонят или имат друга тактика.ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!
FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.
Коментар
-
T_SHOW написа:Да си призная, не зная колко е максимално разрешената скорост по нашите магистрали, но ще споделя какво ми направи впечатление.Пътувах по магистралата между Варна и Шумен, посока Шумен. На отбивката за село Слънчево стоеше патрул на КАТ с включен радар. Бяха насъбрали доста нарушители, включително и два камиона и един автобус. Направи ми впечатление, че имаше и луксозни возила. Впечатляващо беше, че патрулният автомобил беше "най-обикновен" Опел Астра. Чудя се, ако някой беше решил да "бяга" с това "опелче" ли щяха да го гонят или имат друга тактика.http://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998
Коментар
-
T_SHOW написа:Да си призная, не зная колко е максимално разрешената скорост по нашите магистрали, но ще споделя какво ми направи впечатление.Пътувах по магистралата между Варна и Шумен, посока Шумен. На отбивката за село Слънчево стоеше патрул на КАТ с включен радар. Бяха насъбрали доста нарушители, включително и два камиона и един автобус. Направи ми впечатление, че имаше и луксозни возила. Впечатляващо беше, че патрулният автомобил беше "най-обикновен" Опел Астра. Чудя се, ако някой беше решил да "бяга" с това "опелче" ли щяха да го гонят или имат друга тактика.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Абе решили човек винаги може да избяга, зависи от обстановката и дали познаваш пътя. Пък и тез БМВ-та да не са по бързи от Браво 1,6 я, или пък от самолета 2,0НГТ. Ама това е извън темата така, че да не почваме. И другото нещо което ми стана интересно колегата fuoco този разход от малко над 5литра как го постигна и то с бензинова кола. Сигурно си карал при ограничение 90 с 80.
Коментар
-
Всеки да си кара както иска и с колкото си иска, стига да не пречи на бързаците и да не застрашава живота на по-бавните.Достатъчно е взеимно да се уважаваме, а високата скорост е свързана с по-висок разход и по-голям риск.Още не съм виждал Фиат по-бърз от BMW 870, който е в закрития паркинг на КАТ.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
nelegalniq написа:И според мен трябва извън населените места да 110-120, а на магистралата 150-170 но кой ме пита мене. А ако дай боже направят такива ограничения, надали ще има актове за превишена скорост, при положение че не обеспокояван можеш да си караш с 110-120 .FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
-
bravo 1.6 е мноо бърза казвам ви.Доста колеги ще ви кажат че са постигали скорост 212км и то средна скорост.Явно са и доста стабилни тия коли.Аз със моето браво при 170 като почнах да подскачам по пукнатините на родната "магистрала" се отказах от скорост по голяма от 150 на магистрала.А ако някои реши да избяга от ’’астричката’’ 1.4 75 коня , точно на магистрала да не пробва, защото е най лесно да спрат движението на 3 км пред тебе и ти като няма на къде да караш спираш и чакаш а по едно време астричката 1.4 идва зад тебе и хоп честито.В града е малко по лесно но не е за препоръчване да се бяга.Яденето на бой не е за здраве.КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар