Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как палим колите си ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Re: Как палим колите си ?

    Ichkin написа:
    Да продължа тенденцията за новите теми. Как палите колата си ? С дистанционно ли отключвате или с ключ ? Ако сте с дизел - колко пъти подгрявате ? Ако сте бензин - защо не сте на дизел ? Ето аз примерно излизам, оглеждам се къде съм паркирал, щракам дистанционното, колата изписуква 2 пъти. След това пипам земята и се прекръствам като Благо Георгиев, влизащ в 87ма минута в руското първенство. Отварям вратата и сядам. Погалвам я по темето /таблото/ и го вкарвам ... разклащам малко ... заключения волан и завъртам на контакт. Светва подгрева, след 3 секунди се изключва. Пипам пеперудката талисманче, залепена на средата на таблото и паля. Това са ми ритуалите, като изкючим и един друг, който не е за пред хора. Разкажете и за вашите ?
    Отварям гаража, отключвам колата с дистанционното, качвам се, паля и я изкарвам. Затварям гаража и поемам. Паля без да мисля за подгрева, дизелист съм и карам на дизел щото не ме кефи миризмата на вкиснат чесън (LPG). Нямам талисмани и не разчитам на такива.
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #32
      Излизам от входа,паля Витарата и Фиата остава в гаража.Майтап това е за градско,ако имам път извън града Линеата не ме е оставяла.
      Не всичко което има две бузи ......... е лице.

      Коментар


        #33
        Добре де, ама всички ли мислите, че темата е сериозна ?!?Явно само аз съм си разбрал шегата ...
        Fiat Forum Bulgaria

        Прекаленият светец и богу не е драг !

        Коментар


          #34
          Добре,не е сериозно,но ако сутрин трябва да се молиш на МПС да запали си е чист майтап.Иначе мисля,че разбрах идеята.
          Не всичко което има две бузи ......... е лице.

          Коментар


            #35
            Е мойта от четвърт оборот пали ... просто имах муза :D
            Fiat Forum Bulgaria

            Прекаленият светец и богу не е драг !

            Коментар


              #36
              С 4 работещи от общо 5 подгревни свещи колата палеше като пушка при -15 градуса миналата зима. 5-та свещ я смених наскоро единствено от благородство. Иначе слизам долу и оглеждам милионите коли паркирани пред блока в търсене на моята - отдавна съм забравил къде съм я паркирал. Не я откривам. Но това е защото собственикът на местната бакалия ме е запушил с архаичното си Бе-Ем-Ве. Затова направо влизам в бакалията и му давам ултиматум да се мести защото скоро тръгвам. Той изхвърчава да се мести. Но аз не тръгвам скоро. Отивам до колата и я отключвам с дистанционното. Правя опит да отворя вратата - тя изпращява и се отваря на ръба на счупване на бравата, която дърпам зверски. Върху седалката ми пада цяла кофа сняг - пак ще се пътува с мокър гъз... Обаче не мога да вляза, защото съседката е спряла на 30 см от моята кола а аз съм над 100 кила... Ако бях по-умен, щях да отворя другата врата още в самото начало - отивам да пробвам здравината и на другата дръжка И тя издържа като по чудо. Влизам в колата, събличам си коженото яке, което вече се е одървило от студ като рицарски доспехи и със сложна акробатика успявам да седна на шофьорското място. Снегът вече е полепнал по гъза ми и той се вкочанява.Паленето не е никаква драма.Излизам от колата да троша лед. Забравил съм да си облека якето и веднага си го обличамОбаче забравям да взема стъргалката, която се оказва на най-неудобното място - точно под шофьорската седалка. Трябва да се отваря и задна дясна врата. Обаче не мога... Отварям и последната врата - задна лява. Но не мога да докопам стъргалката С последен сложен акробатичен трик, на четири крака по снега и с изпъната ръка, успявам в крайна сметка да си взема стъргалката. Изстъргвам снега и влизам пак от предната врата на пътника. Правя опит отново да се прехвърля на шофьорското място с риск да се дефлорирам на скоростния лост, но доспехите ми пречат. А-а-а-а-а-а-а-а Излизам и си го събличам якето. Бакалията с Бе-Ем-Вето ме наблюдава с интерес. Влизам в колата и се прехвърлям на шофьорското място. Тръгвам, но след 20 метра спирам - без яке пък е студено. Слизам и си го обличам. Слагам колана и пак тръгвам. Викам си - сега ще пуша защото вече съм се изнервил яко. Паля цигара, обаче прозорецът е замръзнал и не мога да го отворя. Ще се удуша ако пуша на затворено. Гася цигарата Тъкмо излизам на Цариградско и на таблото ми светва, че задна лява врата е отворена - докато съм я дърпал съм я отключил, но тя чак сега се е размразила и се е отворила. Викам си - всяко зло за добро - значи и прозорецът ми вече се е размразил вероятно и мога да си изпуша цигарата. Не е точно така... Прозорецът се размразява тъкмо преди да стигна до работа, но вече няма смисъл да паля.Те така...
              She was only a whisky maker but he loved her still.

              Коментар


                #37
                При мен деня започва по слдния сърцераздирателен начин :D Колата по принцип ми е паркирана на 10 крачки от входа на блока на "моето си място" на тротоара. Излиането от входа и пъвите 10 крачки до нея са свързани с 1. гледане на кръв и псуване защото ми се спи зверски и пак закъснявам и 2. оглеждане дали ще мога да сляза безпрепятствено на улицата от тротоара. това е и основополагащ момент от деня. Ако няма спрели коли които да ми пречат вс е наред, но ако съм запушен трябва да заобикалям през една градинка и псуването и хранилката продължават следва "цък цък" :P и качване в колата в балетна стъпка, даване на контакт и запалване на мотора. цъкам копчето на газовата да остане на бензин в първите 3-4 преки. по принцип паленето се случва само с показване на ключа :D ако не е под 0 когато първия опит може да е халосни и да се чуе "ззззззз" все пак стартета е на 15г. но дори и да не стане от първич, втория опит винаги е сполучлив слагам CD-то и намирам песен според това в какво настроението съм и дали трябва да заобикалям за да сляза на улицата и не на последно място кръщавам родата на собственичката на кафето в съседния вход която слага вода и храна на уличните кучета върху една шахта, точно когато правя нещата описани по горе и така вс сутрин...
                Brava 103HP
                ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                Коментар


                  #38
                  Аз чакам сутрин попа да я мине със светена вода, паля и тръгвам.
                  --Старата ръжда любов не хваща!--
                  156 sportwagon 1,9 jtd 115
                  ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                  Коментар


                    #39
                    При мен се получава следното: слизам надолу към гаражите с бясна скорост, щото винаги закъснявам и се моля Николай като е тръгвал да ми е остъргал леда по предния джам. Докато бягам към колата ( полугримирана ) измръзвам цялата, виждам си зверчето, поздравявам си го, минавам от дясно и отключвам, мятам си чантата и затварям вратата като си чупя нокът. Заболява ме и се ядосвам, че сега ми е развален маникюрът. Минавам от ляво и влизам. Целувам си волана, паля цигара и виждам, че Николай не ми е остъргал леда, тегля му 2 майни, слагам ключа и давам на контакт, чакам да ми изгаснат светлините от таблото ( не знам защо - не е дизел ), колата пали но с лек виещ звук, ядосвам се на баба, че ми купи слаб акумулатор, пускам парното на макс и слизам да стържа. Превъртам от студ и почвам да псувам времето. След което се качвам, пускам музика и си дооправям грима. Поглеждам часовника и установявам, че вече е 9:05 и преди 5 мин трябваше да съм на работа. Включвам задна и изчезвам. По улиците си играя на бързи и яростни, пея в колата и по някое време установявам, че предният ми джам е толкова запотен ( имам проблем с парното ), че нищо не виждам, намалям скоростта и към 9:15 пристигам в шоурума.Някой път минавам и взимам един колега - инструктор, който все ми прави някви забележки и някой ден съм му казала, че ще го припаткам
                    Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
                    AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

                    Коментар


                      #40
                      Ичкин, от самото начало разбрах, че темата не е сериозна. И аз бях пуснал такава, преди 2 години, за запотяването на стъклата, но и към нея колегите се отнесоха сериозно.И в духа на темата - от няколко дена зверски ме боли дясното коляно. Как мислите - дали съм разбил шарнира или маслото е за смяна? А в тези студове 5W40 ли да сложа...

                      Коментар


                        #41
                        Абе я верно кажете за маслото?
                        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                        Коментар


                          #42
                          Ама запомнете,че жълтия сняг не се яде !
                          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                          Коментар


                            #43
                            Я съм на 0w40 :P зимъска га сняг забръска :P
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #44
                              Абе с 0W40 менискусите на колянната става няма ли да залепват за шарнира? Много рядко ми се вижда 0W40 за колянна става... Yellow_Flash_Colorz_PDT_14

                              Коментар


                                #45
                                Наръгай му M10D и не се занимавай с глупости
                                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                                Коментар

                                Working...
                                X