Предполагам,че едва ли лесно ще намеря запазена бройка.Когато купувах некъсметлийският за мен опел разглеждах и хгт браво.Разгледах поне 10 такива (не съм ги карал) и всичките изглеждаха много издъхнали и уморени от каране.Знае ли човек може и в форума да изпадне някое по запазенко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Събирам информация за FIAT COUPE
Collapse
X
-
Има едно, за което и колегата CHILIEV може да ти каже. И 2-мата щяхме да го купуваме. Колата е на един колега от форума и наистина е уникална. Като седнеш в нея имаш чувството, че се качваш в нова кола. Обаче много на хубаво не е на хубаво... Колата до колкото знам по последна информация от един приятел, който също имаше интерес към нея не може да се регистрира и дано не замине за части такъв екземпляр.
Коментар
-
За моторите 2.0 16в е доста добра податливоста към тунинг, тоест оптимизиране Могат да се мапват както атмосферният, така и турбото.И така разхода на атмосферния извънградско може да е около 7/100 а на турбото леко повече.За вървеж няма да коментираме Почти задължително е да се сменят основни и най-вече биелни лагери, понеже тия мотори сами ти натискат крака на педала на газта и не ги карат баби по принцип
Коментар
-
ici написа:За моторите 2.0 16в е доста добра податливоста към тунинг, тоест оптимизиране Могат да се мапват както атмосферният, така и турбото.И така разхода на атмосферния извънградско може да е около 7/100 а на турбото леко повече.За вървеж няма да коментираме Почти задължително е да се сменят основни и най-вече биелни лагери, понеже тия мотори сами ти натискат крака на педала на газта и не ги карат баби по принципFiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
pecata написа:ici написа:За моторите 2.0 16в е доста добра податливоста към тунинг, тоест оптимизиране Могат да се мапват както атмосферният, така и турбото.И така разхода на атмосферния извънградско може да е около 7/100 а на турбото леко повече.За вървеж няма да коментираме Почти задължително е да се сменят основни и най-вече биелни лагери, понеже тия мотори сами ти натискат крака на педала на газта и не ги карат баби по принцип
Коментар
-
Има и друг вариант, аз като купувах купето дадох едно "търси" на мобилето и първото купе което излезе и ми хареса беше моето. Звъннах на колегата, видяхме се на кафе, разказа ми за колата каквото знаеше, нямаше какво да е гледам защото ноември месец навън в 19 часа е тъмно като в мина. По майстори не съм обикалял преди да я взема. Дадох малко пари, бях предвидил повече за ремонти след като го купя, цените на частите не са му кой знае колко високи, а и от колеги във форума се намира това-онова. Аз съм привърженик на тезата - по добре да дам 2000 за колата и да си сменя чарколяци за още 2000 и да си е карам с кеф отколкото да дам 4000лв за купе, за което 5 майстора ще ми кажат колко е добро. Все пак това са стари коли навъртяли безброй много километри, както каза колегата от форума не са карани от баби ами са юркани здраво, та след "бъркането в чувала" да не съжаляваме после, защото и най-добрата кола било то нова или втора употреба може да ни остави на пътя още същия ден.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар