Що да не е изгодна? Почти толкова ще му струва само месечната вноска тук на кола на изплащане, отделно началната вноска, отделно ГО, каско и данък, обслужване. Колегата за тая сума получава всичко това, даже и гориво му дават за определен пробег.
За каква сума, Еле? Примерно, 700лв. на месец, ама за колко време? А остатъчната стойност за закупуване там, не е ли същото, като първоначалната вноска тук?Горивото пак могата да му го дават, въпрос на договорка.Иначе, така представени нещата - 900лв. месечно за ’Е-класа’, кой не би искал?!Явно има дооооооста подробности, които Василев не споделя с нас
Kuku, човече, на коя планета по-точно не е 600 лв с включени всички разходи по-добро от:1000 лв месечна вноска в Бг.150 лв на месец (1500 - 2000 лв за каско в Бг на година.)50 лв на месец (500 лв за гражданска на година)517 лв за гориво (6 на 100, за 3750 км)80 лв за гуми (800 на година)100 лв за консумативи (ако сметнем че на 3 месеца ще се сменя масло)Това са цени в Бг, защото вече 3 кола имам на която и свърши лизинга. Сега го умножи по 3 за да видиш цените в Белгия. Нищо не крия - проста аритметика. Ясно е че по-голямата част от разходите са от работодателя. И това са екстрите.
Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
----------------------------
Ignorance is a bliss
За мен изборът на Опел Инсигния не е най-удачния. Не бих казал, че е перфектният автомобил, още повече, че ако е дизел - двигателят му е фиатски.Фаворитите ми са на мен лично:Volvo V70Alfa 159Volvo V50Alfa Giulietta
Остана колегата да реши в какъв клас кола му се вози и колко евро месечно иска да си спести . Примерно между premium & economy има 100 евро , които могат да се спестят . Но може и това да не е от значение.. В по-долен клас не си заслужава да се минава , освен ако само градско обикаляш . От там нататък ние трябва да помогнем кой автомобил да бъде от избрания клас . Все пак сме италиански форум и е нормално да сме пристрастни към Браво и Жулиета , както и към JTD . От друга страна и двата автомобила са на една цена , а Жулиетата е най-нова и предлага повече Бравото вече се е доказало със здравината От този клас може би и Мегана си заслужава , понеже е високо ниво на оборудване , но за здравина - в техния форум .В премиум класа всички бледнеят като че ли пред Мерцедеса
Kuku, човече, на коя планета по-точно не е 600 лв с включени всички разходи по-добро от:1000 лв месечна вноска в Бг.150 лв на месец (1500 - 2000 лв за каско в Бг на година.)50 лв на месец (500 лв за гражданска на година)517 лв за гориво (6 на 100, за 3750 км)80 лв за гуми (800 на година)100 лв за консумативи (ако сметнем че на 3 месеца ще се сменя масло)Това са цени в Бг, защото вече 3 кола имам на която и свърши лизинга. Сега го умножи по 3 за да видиш цените в Белгия. Нищо не крия - проста аритметика. Ясно е че по-голямата част от разходите са от работодателя. И това са екстрите.
Първо, цените ти са леко преувеличени.... да не изпадаме в подробности.Второ, дори да струва малко повече (което е доста спорно и зависи от много фактори) - лизинговия автомобил е личен, а не служебен под наем, което в един прекрасен момент може да се окаже особено голям плюс. Най-малко спокойствието, че никой не може да ти нарежда, какво да правиш с колата си е достатъчно, за да ти подскаже, че е по-добре с личен автомобил Трето, нормално е част от разходите да бъдат за сметка на работотдателя ти - нали той ползва редица облаги от оперативния лизинг. Не знам в каква фирма работиш и с какво точно се занимаваш, но дори от удръжките ти за колата работодателя може да печели десетина процента на месец.... колкото и странно да звучи, има страни в европа, къде това се случва при подобни схеми със служебни автомобили Извън излишния спор, който заформихме, според мен е най-правилно да се насочиш минимум към моделите ’Економи’ (или по-големите), щом ще навърташ 40’000км. годишно
За мен изборът на Опел Инсигния не е най-удачния. Не бих казал, че е перфектният автомобил, още повече, че ако е дизел - двигателят му е фиатски. Фаворитите ми са на мен лично: Volvo V70 Alfa 159 Volvo V50 Alfa Giulietta
Блазе ти, Дидо, че си карал опел инсигня и останалите коли и можеш да ги сравняваш .П.П. А какъв е този лимон C3 в градския клас ? Всички мълчат и се правят, че знаят каква е тази кола :D . Всеки ден си говорим за лимон C3. Минава някой ситроен C3 и си казваме авторитетно на професионален жаргон: "Глей го лимона!"Извинявам се, ако съм обидил някой, но всичко това е несериозно.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Като цяло списъкът не е малък и има приличен избор из класовете . Разбира се някои са поорязани от към екстри и с маломощни мотори , но например Жулиетата с 105 кс дизел трябва да се представя добре
snake написа:
П.П. А какъв е този лимон C3 в градския клас ? Всички мълчат и се правят, че знаят каква е тази кола :D . Всеки ден си говорим за лимон C3. Минава някой ситроен C3 и си казваме авторитетно на професионален жаргон: "Глей го лимона!"
АЗ първо бих си взел тази, която е с автоматични скорости. Ако няма такава възможност, караме нататък. След като ще го караш 5 години, не прави грешката да си вземеш малък автомобил... Вземи си възможно най-големия. Това означава някои от COMFORT и някои от PREMIUM. Да не те е яд после че за 180 евро по-малко на месец ще се кандилкаш в калинка до 2016 година. Да се върнем за малко към "някои от COMFORT и някои от PREMIUM" - BMW 1 и 3 и Audi A3 не са големи коли.След това - взимаш кола, произведена в Япония (Кашкая не е!) - ако няма такава, пак караме нататък. И стигаме до личния опит - Кашкая не - той и без това отпадна на предната точка. ДА за Супърба, Мерцедеса Ц и Е и Волво S80 и V70 (НЕ за V50!). И поздравления за работата в Белгия все пак, това никой не го каза!
Колега, срещу 840лв/месец ще имаш възможност да се наслаждаваш на най - голямото удоволствие от един автомобил, а именно:Да караш Мерцедес Е-класа, а някой друг да му плаща горивото и поддръжката.Дори и с най - базовия си мотор с 2148 куб.см този автомобил превъзхожда всички в т.нар. клас "Premium" от горе изброените. Дори е смешно да сравняваме новата Е-класа с др освен евентуално с Волво S80, но ако покараш двата автомобила сам ще направиш избора си и мога да се досетя какъв ще е той П.С.: При нормални условия Е-клас ще ти струва минимум 1400-1500лв/месец (само за лизинговата вноска), за другото да не започвам да смятам!!!
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Добре бе колеги, що почнахте да му смятате парите на човека? Той Ви писа още в самото начало - дайте мнения, коя кола да избера. Ще я кара само и ще плаща оперативен лизинг. Останалите разходи, които никак не са малки месечно му ги поема шефа. То като ще смятате така - 3750км/месечно при 6/100 само дизеловото му гориво е 520лв/месец при цената му в България. Аз лично бих взел най-комфортната от всички изброени коли. Предвид, че не гледаме икономичността - се взима най-комфортното и най-глезещото. Така или иначе за да има кола - трябва да даде не само лизинговата вноска, но и всички останали - щом някой ще плаща всичко останало - нека пък той да си се вози най-гот.
Аз въобще не виждам смисъл от темата. Щом в тази цена е включена поддръжката, какво ти пука колко често ще се разваля. Най-вероятно ще получаваш заместващ автомобил. Избери си нещо, което ти харесва на теб. Естествено за тази доста малки разлики в цените според мен е по-добре по-голяма като габарити кола, още по-добре дизел, а по свой избор и автоматик.Гледаш на картинка, намаляваш списъка до няколко коли, които ти харесват. Отиваш на тест-драйв и си избираш Честно казано аз лично не бих избрал италианска кола, ако ще я карам 5години. Мисля, че твърде сектантски се подхожда. Отделно от това, честно казано не ми се вярва да искаш да си доплатиш за тази кола, за да стане твоя, когато вече ще си на 100-150хил км и отгоре, когато вече ще трябва сам да си плащаш.Зависи какво ти се кара. Аз лично бих се загледал по Зафира и особено Октавия с конкретния двигател.Аз не препоръчвам Волво. Имам впечатления от семеен приятел, а и от това какво има в сервиза на Мото Пфое.
Абсолютно! Неслучайно само чета и гледам сеир.Всичко се свежда до фразата "Моля ви, кажете ми в коя кола ще си събера ските".Ако при ясни условия не може човек да си избере автомобил от посочените, чудно ми е как са му се доверили работодателите [в Белгия].На мен проблема ми е, че ми се закача верижката на Ролекса като давам десен мигач. В Brava-та.В Tribeca-та не.
.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::. www.cyxap.com
не знам колко пари си готов да отделишаз се спирам на Икономичния класако на Жулиетата може да се добави един от двата спортни пакета или поне джанти - няма какво да се мислизащото Progression нивото на външен вид е доста невзрачнов този клас бих избрал и Меганчето - Привилег е най-високото оборудване
Коментар