Kuku написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за служебна кола
Collapse
X
-
Доколкото знам Дидо и Кики - при тези схеми накрая колата си остава за тебе...Това са разни видове форми да те върже работодателя към себе си - ти си изплащаш колата, той ти плаща всичко друго по нея - хем лична, хем служебна - така 5 години си гарантира че ти ще стоиш при него.Колега, като разгледах внимателно предложенията и кое колко струва на месец си мисля че Жулиетата е най подходяща - даже е най-новия технологично автомобил.Естествено и итал-крастата говори тук.В друг форум вероятно друго ще те посъветват.Но от по-малкия клас просто няма смисъл - много са дребосъци.Иначе наистина при нас почти няма кой да те посъветва за тези коли -все пак повечето караме около 10 годишни кошници...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
И аз съм от мнозинството във форума, които нямат опит с нито един от моделите, но бих взел Insignia-та без се консултирам или дори замислям. Даже бих се обзаложил, че с нея ще има най-малко непредвидени посещения в сервиза, защото имам много примери за устойчивостта на Опел-ите на душманско каране и експлоатация. Не на последно място, този модел не отстъпва на италианските по външен вид.
Коментар
-
Колеги, не е набутване. Колата накрая не остава за мен, но мога да я купя на остатъчната и стойност. Пак казвам - дори с моята кола да отида там - разходите са много по-големи. С чуждестранна регистрация може да стоиш само 3 месеца ако не се лъжа. Ето условията Surrendering the lease car - KBC Autolease will check the car and you will be charged for any damage that cannot be considered as fair wear and tear. o Purchasing the lease car, the cost is calculated as the outstanding book value +3% reinvestment fee + 250 EUR (the statutory ’damage waiver fee’) In the event of dismissal for substantial reason you must surrender the car and you will be charged for any damage that cannot be considered as fair wear and tear.Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
----------------------------
Ignorance is a bliss
Коментар
-
vvvasilev написа:Колеги, не е набутване. Колата накрая не остава за мен, но мога да я купя на остатъчната и стойност. Пак казвам - дори с моята кола да отида там - разходите са много по-големи. С чуждестранна регистрация може да стоиш само 3 месеца ако не се лъжа. Ето условията Surrendering the lease car - KBC Autolease will check the car and you will be charged for any damage that cannot be considered as fair wear and tear. o Purchasing the lease car, the cost is calculated as the outstanding book value +3% reinvestment fee + 250 EUR (the statutory ’damage waiver fee’) In the event of dismissal for substantial reason you must surrender the car and you will be charged for any damage that cannot be considered as fair wear and tear.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Съжалявам за английския - просто ми е сложен превода - не съм толкова добър. Просто повечето постинги постоянно са в посока за формата на лизинга и т.н. докато аз търся друго. Оценявам отговорите на колегите които бяха наистина по същество.Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
----------------------------
Ignorance is a bliss
Коментар
-
Човекът пита коя кола да вземе на оперативен лизинг, за което ще му удържат тия суми. Аз също се присъединявам към мнението, че едва ли ще се намери някой, карал всички коли, че да каже коя е най-добрата. Освен това едва ли има такова понятие, по-скоро отделни вкусове, както и къде ще я караш и колко хора ще се возят. Например форд смакс би ти свършил прекрасна работа, ако имаш голямо семейство, което няма да можеш да сместиш във фиат 500 примерно. Аз лично бих избрала комфорт или премиум класа и едно волво или алфата биха ми дошли много добре. Успех с избора.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Разковничето е в понятието ’оперативен лизинг’.В България масовите лизинги са финансови (чист кредит) и от там идва разминаването с истинския лизинг в чужбина.При така разпространения финансов лизинг у нас, бъдещите собственици на автомобила просто кандидатстват за кредит и след като го получат с парите си закупуват автомобил. След това всички допълнителни разходи са за сметка на лизингополучателя.При оперативния лизинг, автомобила се взима все едно под наем и лизингополучателя просто кара без да мисли - всичко (застраховки, данъци, гуми, обслужване, след гаранционен сервиз и т.н.) е за сметка на собственика, т.е. наемодателя!Най-просто казано, колегата Василев иска да вземе кола ПОД НАЕМ, с клауза за закупуване при изтичане на лизинговия период, което е много удобно (изгодно) за собственик на фирма, където месечната вноска се счита за разход В случая на колегата, според мен, офертата е неизгодна!Само нека да уточним и какъв е периода на изплащане?
Коментар
-
Kuku написа:Разковничето е в понятието ’оперативен лизинг’.В България масовите лизинги са финансови (чист кредит) и от там идва разминаването с истинския лизинг в чужбина.При така разпространения финансов лизинг у нас, бъдещите собственици на автомобила просто кандидатстват за кредит и след като го получат с парите си закупуват автомобил. След това всички допълнителни разходи са за сметка на лизингополучателя.При оперативния лизинг, автомобила се взима все едно под наем и лизингополучателя просто кара без да мисли - всичко (застраховки, данъци, гуми, обслужване, след гаранционен сервиз и т.н.) е за сметка на собственика, т.е. наемодателя!Най-просто казано, колегата Василев иска да вземе кола ПОД НАЕМ, с клауза за закупуване при изтичане на лизинговия период, което е много удобно (изгодно) за собственик на фирма, където месечната вноска се счита за разход В случая на колегата, според мен, офертата е неизгодна!Само нека да уточним и какъв е периода на изплащане?Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар