Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как измервате нивото на маслото?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    jenshen73 написа:
    Аз пък не го меря. Разчитам на електрониката.
    На Регатата има една индикация като щеката на маслото и май мери нивото.На Уното проверявах редовно маслото докато веднъж съм забравил да сложа капачката след доливане. Лампата за маслото светна след 200 км. На Хан Богров спрях и няма да ви описвам на какво приличаше двигателя. Капачката за маслото обаче си беше там, където съм я оставил. :D Не си спомням колко масло долях, но двигателя бе добре. От тогава не проверявам маслото, защото лампата светва навреме.
    Няма начин да няма начин!

    Коментар


      #17
      По принцип си има датчик и съответна светлинна индикация за това. Но аз лично, следя нивото на маслото,при студен двигател и на равно място. Не е нужно всеки път да се проверява,достатъчно е да се погледне преди тръгване на дълъг път или през две-три седмици .
      Уважавам тези,които ме уважават!
      Clube do Marea!

      Коментар


        #18
        nikolovvd написа:
        На Уното проверявах редовно маслото докато веднъж съм забравил да сложа капачката след доливане...
        На моя кола пък един път по време на годишен технически преглед бяха вадили щеката за маслото и след това не я бяха пъхнали докрай. И това точно преди пътуване до морето. Като пристигнах в Китен и реших да погледна как е маслото, щеката изобщо я нямаше. После видях, че се е заклещила някъде между маркучи и кабели. За щастие поражения нямаше.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #19
          на бравото маслото го проверявам когато го сменям, за 10 хиляди км изобщо не доливам но най-странното е че колкото му сипа толкова източвам не гори никакво масло

          Коментар


            #20
            Мисля,че най-точно се мери маслото,като на загрял двигател щеката се извади,избърше и не се постави до край.Целта е маслото по тръбичката да може да се отече.На студен двигател мушкам щеката до край и я вадя.Така изключвам възможността остатъци от масло по тръбичката да ме подведе.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #21
              Да се разчита само на индикатора за загуба на налягане на маслото е меко казано несериозно според мен! Представете си слънчев летен ден и карате по магистралата. Не съм убеден, че ще видите червеният индикатор в момента, в който светне! А покарате ли без масло няколко минути, може моторът и да не запече, но със сигурност ще има непоправими щети! Ако нямаше нужда да се проверява нивото на маслото, защо и новите коли продължават да ги произвеждат с щеки за проверка?
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #22
                Как измервате нивото на маслото?

                Всеки божи ден преди да запаля автомобила си проверявам нивото на маслото , охлаждащата и спирачната течност .С това си навличам присмеха на бая хора , ама ме БХ.Шофьор съм от 1984 г. и така са ме научили в училище .Да има начин и контролната пробка на предавателната кутия ще развивам всеки ден :D
                FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                Коментар


                  #23
                  Vladim написа:
                  Да се разчита само на индикатора за загуба на налягане на маслото е меко казано несериозно според мен! Представете си слънчев летен ден и карате по магистралата. Не съм убеден, че ще видите червеният индикатор в момента, в който светне! А покарате ли без масло няколко минути, може моторът и да не запече, но със сигурност ще има непоправими щети! Ако нямаше нужда да се проверява нивото на маслото, защо и новите коли продължават да ги произвеждат с щеки за проверка?
                  Аз на предния дръгел му доливах масло чак като почнеше да присветва лампата за налягането по завоите. Понеже по пръчката нищо не се разбираше. И да ви кажа не можа да хвърли мотора.Безсмислено е прекалено да се вманиачаваме да мерим нивото до милиметър. Това да е на същото място и да я чакам няколко часа е излишно според мен.Ако се мери на топъл мотор е ясно че ще покаже по малко отколкото на студен.Щом го виждате на пръчката не го мислете.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #24
                    Замервам на студен мотор в гаража, където мисля е достатъчно равно. Намерих две теми в форума за щеките на Браво, Мареа и т.н и неточния начин за измерване на маслото. При мен всеки път показва различно. Като от едната страна почти винаги е на макс а от другата е на средата на сплесканата част Не знам защо така, бърша слагам ....скапана работа. Лятото я бях оставил 4 дена непалена и като извадих щеката, беше на макс и от двете страни. Чакам с нетърпение да сменя маслото, тогава ще ми стане ясно дали източеното отговаря на налятото
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #25
                      infineon написа:
                      Безсмислено е прекалено да се вманиачаваме да мерим нивото до милиметър...
                      Да, както е небрежно да следим маслото от доливане до доливане. Нямам време иначе ще се поровя в сервизното ръководство за да ви извадя цитат, колко често трябва да се проверява маслото.
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар

                      Working...
                      X