jenshen73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как измервате нивото на маслото?
Collapse
X
-
Няма начин да няма начин!
-
По принцип си има датчик и съответна светлинна индикация за това. Но аз лично, следя нивото на маслото,при студен двигател и на равно място. Не е нужно всеки път да се проверява,достатъчно е да се погледне преди тръгване на дълъг път или през две-три седмици .Уважавам тези,които ме уважават!
Clube do Marea!
Коментар
-
nikolovvd написа:На Уното проверявах редовно маслото докато веднъж съм забравил да сложа капачката след доливане...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Мисля,че най-точно се мери маслото,като на загрял двигател щеката се извади,избърше и не се постави до край.Целта е маслото по тръбичката да може да се отече.На студен двигател мушкам щеката до край и я вадя.Така изключвам възможността остатъци от масло по тръбичката да ме подведе.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Да се разчита само на индикатора за загуба на налягане на маслото е меко казано несериозно според мен! Представете си слънчев летен ден и карате по магистралата. Не съм убеден, че ще видите червеният индикатор в момента, в който светне! А покарате ли без масло няколко минути, може моторът и да не запече, но със сигурност ще има непоправими щети! Ако нямаше нужда да се проверява нивото на маслото, защо и новите коли продължават да ги произвеждат с щеки за проверка?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Как измервате нивото на маслото?
Всеки божи ден преди да запаля автомобила си проверявам нивото на маслото , охлаждащата и спирачната течност .С това си навличам присмеха на бая хора , ама ме БХ.Шофьор съм от 1984 г. и така са ме научили в училище .Да има начин и контролната пробка на предавателната кутия ще развивам всеки ден :DFIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
Vladim написа:Да се разчита само на индикатора за загуба на налягане на маслото е меко казано несериозно според мен! Представете си слънчев летен ден и карате по магистралата. Не съм убеден, че ще видите червеният индикатор в момента, в който светне! А покарате ли без масло няколко минути, може моторът и да не запече, но със сигурност ще има непоправими щети! Ако нямаше нужда да се проверява нивото на маслото, защо и новите коли продължават да ги произвеждат с щеки за проверка?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Замервам на студен мотор в гаража, където мисля е достатъчно равно. Намерих две теми в форума за щеките на Браво, Мареа и т.н и неточния начин за измерване на маслото. При мен всеки път показва различно. Като от едната страна почти винаги е на макс а от другата е на средата на сплесканата част Не знам защо така, бърша слагам ....скапана работа. Лятото я бях оставил 4 дена непалена и като извадих щеката, беше на макс и от двете страни. Чакам с нетърпение да сменя маслото, тогава ще ми стане ясно дали източеното отговаря на налятотоnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
infineon написа:Безсмислено е прекалено да се вманиачаваме да мерим нивото до милиметър...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар