Миналата година си купих от ибей и сложих пробно на една от колите ми LED DRL светлинки, ама не от тези евтините, а истински, с рефлектори, и най-вече с TÜV сертификат че са одобрени за дневни светлини в Германия. Е нямате си на идея за 3 седмици колко пъти ме спираха, и колко пъти искаха да ми пишат акт. Обяснявам им аз че хората са го измислили и е регламентирано в западна Европа, но те дори не знаят какво е "дневни светлини". Единия полицай даже ми каза че дневните светлини като понятие важало само за мотоциклети Та след 3 седмици проблеми със закона ги изключих и си прехвърлих DRL-a на късите и сега ми светят на 60% и няма никакви ядове... Та мисълта ми е че още не си струва да се слагат ЛЕД светлини, защото полицаите ги мислят за халогени, и главоболията са излишни Иначе моите светеха доста добре, виждаха се отдалеч.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Узаконяване на допълнителни светлини
Collapse
X
-
Valiosport написа:Колеги някой ще ме светне ли какво е това DRLogi28b написа:Съкращение на Daytime Running Lights - дневни светлини. (Чл. 70 от ЗДП)Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
смисълът е, че се пази рефлектора на късите +не свети таблотоне светят задните габаритине работи осветлението на номераи при коли с фабричен ксенон - пази крушките и баластите, които са прекалено скъпи (на афтърмаркета за 50 лева няма какво да му се мисли, освен трудния понякога монтаж-демонтаж...примерно Стило)
Коментар
-
Jimy написа:Immortal, умишлено ли говориш за: изменение на конструкция или така е написато дословно в закона? Защото с пускането на ДРЛ в даден автомобил, аз не виждам как ще се наруши конструкцията му.
Коментар
-
snake написа:Нашият закон не е променен все още, така че засега до 1 март включително.
Коментар
-
Immortal написа:(* Такава наредба до ден днешен няма приета. Има един проект за такава наредба, публикуван ТУК. В нея има разни изисквания, но тъй като още не е приета и влязла в сила, засега няма да ги коментираме.)Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Immortal написа:Jimy написа:Immortal, умишлено ли говориш за: изменение на конструкция или така е написато дословно в закона? Защото с пускането на ДРЛ в даден автомобил, аз не виждам как ще се наруши конструкцията му.Jimy написа:Riki888 написа:Откривам малко сбита информация по европейското и българското законодателство свързана с използването на дневни светлини.http://www.tuning.bg/avto-novini/drl...algariya-23124 ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
DRL модулите се монтират към електрическата инсталация на автомобила, като в зависимост от монтажа могат да управляват, дълги светлини (стандарт за Америка и Канада) , къси светлини (стандарт за Европа) или допълнително монтирани (халогенни или ЛЕД)Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:DRL модулите се монтират към електрическата инсталация на автомобила, като в зависимост от монтажа могат да управляват, дълги светлини (стандарт за Америка и Канада) , къси светлини (стандарт за Европа) или допълнително монтирани (халогенни или ЛЕД)
Коментар
-
Sev написа:не съм виждал европейска кола с DRL фабрично монтиран на къситевинаги са на дългите, халогените, или отделен диоден модул
Коментар
-
20% от 55W= 11W ; 30% от 55W=16.5W ... всеки може да го сметне тва, нали?! Ясно, че се търси под вола теле, но каква е логиката да не се узакони нещо ,за което има сертификат, нещо което води реално до конструктивно изменение /имам предвид външните ДРЛ модули с ЛЕД/ ? Защото в този случай и всеки ВЪНШЕН модул за алармена система е НЕ ЗАКОНЕН!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:20% от 55W= 11W ; 30% от 55W=16.5W ... всеки може да го сметне тва, нали?! Ясно, че се търси под вола теле, но каква е логиката да не се узакони нещо ,за което има сертификат, нещо което води реално до конструктивно изменение /имам предвид? Защото в този случай и всеки ВЪНШЕН модул за алармена система е НЕ ЗАКОНЕН!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар