Аз пък от септември не съм получавал!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как в мтел надписват сметки "легално" - доказателс
Collapse
X
-
Sev написа:това са технически грешкиникой няма да се занимава да "щрака" по билинга и да надписва сметкитепри всички оператори се случваМ-Тел доста се изложиха с тази нова велика система...особено зле се получи при хората сменили/преподписали абонаментите се в този период.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
blagun написа:pr_00f написа:Мен пък едно пиленце ми подшушна че в последните месеци мтел имат невероятни проблеми с интегрирано на ново закупена билинг система.Т.е не работи изобщо.До колко е актуална и акуратна информацията не мога да кажа, но доста колеги споделят че последните 2-3 месеца сметката им е една и съща до стотинка. Което е доста интересно.Има ли други такива случаи ?
Коментар
-
Аз чета, чета и не мога да разбера едно нещ о - защо си губите времето да звъните на *88/123 или да ходите в офиси? АКо имате проблем - само писмено с обратна разписка до централния офис. Преди да си спра мтелския телефон имах 2 проблема и двата бяха решени в моя полза след писмена жалба. Не мога да разбера и фактът, че потърпевшите пишат по форумите кви ментаци били мобилните оператори, как лъжели до един, ама не си търси правата, нито се отказва да ползва мобилните им услуги. След като си спрях картата от мтел и започнах да използвам предплатени услуги - плащам максимум 100 лева годишно, което е по-малко от годишната ми сметка преди, след всеки разговор ми идва информация за кредита и съм много доволна без да говоря по-малко от преди.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
ele написа:Аз чета, чета и не мога да разбера едно нещ о - защо си губите времето да звъните на *88/123 или да ходите в офиси? АКо имате проблем - само писмено с обратна разписка до централния офис. Преди да си спра мтелския телефон имах 2 проблема и двата бяха решени в моя полза след писмена жалба. Не мога да разбера и фактът, че потърпевшите пишат по форумите кви ментаци били мобилните оператори, как лъжели до един, ама не си търси правата, нито се отказва да ползва мобилните им услуги. След като си спрях картата от мтел и започнах да използвам предплатени услуги - плащам максимум 100 лева годишно, което е по-малко от годишната ми сметка преди, след всеки разговор ми идва информация за кредита и съм много доволна без да говоря по-малко от преди..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
От много години съм приключил с Мтел. Бил съм и на Глобул, сега съм на Виваком. Най-доволен съм от Виваком, това е най-евтиния и сравнително коректен оператор. В Мтел плащах най-жестоките сметки и те са затворена страница за мен. Най-смешното е че те все още имат в плановете си понятието ’’Семейство и приятели’’ и безплатните ти минути винаги съм определен брой номера който трябва да посоча. И винаги егати трябва да се чудя кой да сложа, сега на кой звъна, аа този беше ли ми в тия номера...ужасно смешна работа. При Виваком безплатните минути винаги съм ЦЯЛАТА мрежа. И като видя 878 знам че си ползвам минутите. Другото е желание да набуташ клиента.
Коментар
-
Malone написа:Не съм параноик, но ми писна.Другото, което щях да пиша, камъчето което обърна колата.Няколко години наред бяхме една група от 3 500 човека, които си говорим абсолютно безплатно. Професионална, браншова да я наречем.Семейството ми също беше с такива телефони, в групата. Да речем, че групата е била около 7 000 човека, включваме и семействата, имахме право.Говорех в повечето случаи с едни и същи хора, в голямата си част от разговорите.Плащах 120-130 лева, както казах.В един момент реших да изляза от групата [и всички семейни телефони] и сключих договор на някакъв съвсем измислен план, очевидно по лош от служебния, тъй като имах някакви 10 безплатни минути само към Mobiltel.Говорех със същите хора и в същия обем, средата ми беше същата. Не съм се съобразявал, говорех си както и преди.Е?Случи се това, че в продължение на една година, не съм платил повече от 70-80 лева сметка.Това на какво може да се дължи? Аз отговор нямам.Това беше камъчето, което обърна колата и прекратих всякакви отношения с Mobiltel.
Коментар
-
Няма значение Sev дали са в групата или не.При относително еднакво потребление, по време, и по дестинации, аз имах с 40% по ниски сметки.И то при условие, че вече нямам безплатни минути в групата и съм на план с ултра дървени цени.Което означава единствено манипулация на сметките, когато съм член на групата. Нямам друго обяснение.И оставя следи, да, безспорно. Но за кои очи? Кой има достъп до логовете, до базата данни? Аз със сигурност нямам. Имам единствено фактурите, разпечатките и слава богу, малко по "умен" телефон..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
да споделя и аз от личен опит .Отивам да си платя таксата от 5лв така е защото говоря само от глобълския а М-телския го ползвам само с един приятел и имам 150 безплатни минути на тази програма.Казвам номера и мацката ми забива сума от около 75лв и представете си мойта реакция като знам че не изговарям и безплатните та камо ли отгоре,обаче докато се усетя тя и касова бележка и подава последва луд скандал вкючих и МАЙКИТЕ им в разговора извиниха ми се уж станала грешка но според мен пробват и ако мине си плащаш и те доволни.Ако говорех и от този телефон като от глобулския въобще нямаше да се усетя и щях да си платя колко ми кажат а то всъщност на глобъл сигурно така става ИЗМАМНИЦИ КОЛКОТО ЩЕШфиат мареа 103 понита
спринтер 122 понита
пасат с 90 умрели понита
Коментар
-
Malone написа:Ако да речем този месец сметката ми е 101 лева, с няколко "добавени" разговора сметката ми се докарва до обичайните 120.Никога, ама НИКОГА не съм си зяпал разпечатките защото това за мен е обичайната сума и не ми прави впечатление.Сега ... ако имам сметка 10 лева, ясно е че този месец не съм ползвал телефона и не пипат нищо, но ако е в някакви граници, нагажда се близо до обичайното месечно потребление.Естествено, работа за една седмица на прилични програмисти е това да се направи със софтуер, а не "на ръка".И въпреки това, твърдението на моя приятел беше, че има цял отдел занимаващ се с подобна дейност.
Коментар
-
Malone написа:@VladimДа речем че съм посещавал пет техни офиса и съм говорил с 15 служителя. Досега не съм срещал служител на Mobiltel, който да не ми прилича на олигофрен. Другия вариант е да ме смята за такъв. От централата им спускат заучени фрази и те не мърдат и милиметър от тях. В повечето случаи получавам абсолютно нелогични и безмислено шаблонни обяснения от рода на ... "Не мога в момента да ви отговоря, правим нещо по системата, защото Mobiltel мисли за вас и няма как да направя справка. Елате утре с лична карта, автобиография, диплома за висше образование и свидетелство за граждански брак. Елате с автобуса, не с кола, защото така пише в договора, който вчера ви го променихме и го пише на страницата на M-tel в раздел "Шменти капели".Ужас ... чак не искам да се сещам.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
SevМодераторРегистриран на: 24 Авг 2005 Мнения: 6833 Местожителство: София М-Тел доста се изложиха с тази нова велика система...особено зле се получи при хората сменили/преподписали абонаментите се в този период"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
@Vladim: Нищо лично, но се получава да пиша точно след теб по темата за Ментел, чиито клиент бях още от времето, когато се казваха Citron. По него време (явно не си от тогава) SIM картата стуваше $360, а всяко ново густо (екстра) струваше лев:1. Да получаваш SMS - 3.60лв. - платени2. Да пращаш SMS - 3.60лв. - платени3. Да имаш CLIP - 12лв. - платени4. Да получаваш детайлна справка всеки месец, абонамент - 3.60лв./месец, плащани5. Да ти го начукват със "статистическа" сметка - ежемесечно, плащаниВ годината в която Глобул стъпиха във Варна - си взех на промоция карта + телефон за кажи речи без пари. Абонамента беше 12лв/месец + някакви смешни спрямо на ментел тарифи. Започнах само от там да звъня, а МенТел апарата остана на заден план до момента в който дойде поредната фактура за 82.40лв. с вкл. ддс и абонамент за детайлна разпечатка, която ... интересно - липсваше. Но пък 82.40лв. за 0 минути и 0 секунди разговори - си ги бяха написали. След няколко писма от Кредит Реформ и/или тогавашното име на фирмата занимаваща се със събирането на вземанията на МенТел - си платих сметката без лихви и им върнах картата. Сега имам техен номер, но само защото ми се "падна" хубав такъв. Забележа ли статистически сметки - ще ги дам веднага на КЗП (частен абонат съм).П.П. Колега hwarang моята сметка изглежда по същия начин - всички номера + тия с които съм в група + тия с които съм говорил до изчерпване на безплатните минути са сметнати. На края в сборуването пише примерно:1. разговори в група: -24.60 2. разговори вкл. мин: -16.20Всичко отстъпки: 40.80Всичко за плащане... бля-бля. По-късно днес ще ти покажа такъв шот да видиш. Чак сега се загледах в разпечатката ти. На МТел разпечатките ВИНАГИ са били така, което ме озадачи и се наложи да проверявам едно извлечение.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар