Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как в мтел надписват сметки "легално" - доказателс

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Аз пък от септември не съм получавал!

    Коментар


      #32
      Мхм, и аз ! Доста познати обаче получиха... Първо доста се изненадах от новата фактура, но като се сетих, като се напия какъв телефонист ставам се примирих )
      In JTD I believe, in Nm I trust !

      Коментар


        #33
        Sev написа:
        това са технически грешкиникой няма да се занимава да "щрака" по билинга и да надписва сметкитепри всички оператори се случваМ-Тел доста се изложиха с тази нова велика система...особено зле се получи при хората сменили/преподписали абонаментите се в този период
        Sev, недей така, наивно е.Поне за себе си мога да кажа, че не съм от Левуново, община Сандански.За 1 000 000 лева, не ще щракам, ами ще назнача 100 човека да щракат.И както подчертах, от математическа и софтуерна гледна точка, да се направи такъв софтуер, който да прави статистика и да "щрака" в определени граници е работа за не повече от седмица.Билинг системата им не е нищо повече от проста база данни и уверявам те не е продукт на Oracle.За такива пари ще наема трима черни индиеца да напишат софтуера и ще им платя по 2 000 евро за една седмица.Не съм параноик, но ми писна.Другото, което щях да пиша, камъчето което обърна колата.Няколко години наред бяхме една група от 3 500 човека, които си говорим абсолютно безплатно. Професионална, браншова да я наречем.Семейството ми също беше с такива телефони, в групата. Да речем, че групата е била около 7 000 човека, включваме и семействата, имахме право.Говорех в повечето случаи с едни и същи хора, в голямата си част от разговорите.Плащах 120-130 лева, както казах.В един момент реших да изляза от групата [и всички семейни телефони] и сключих договор на някакъв съвсем измислен план, очевидно по лош от служебния, тъй като имах някакви 10 безплатни минути само към Mobiltel.Говорех със същите хора и в същия обем, средата ми беше същата. Не съм се съобразявал, говорех си както и преди.Е?Случи се това, че в продължение на една година, не съм платил повече от 70-80 лева сметка.Това на какво може да се дължи? Аз отговор нямам.Това беше камъчето, което обърна колата и прекратих всякакви отношения с Mobiltel.@VladimДа речем че съм посещавал пет техни офиса и съм говорил с 15 служителя. Досега не съм срещал служител на Mobiltel, който да не ми прилича на олигофрен. Другия вариант е да ме смята за такъв. От централата им спускат заучени фрази и те не мърдат и милиметър от тях. В повечето случаи получавам абсолютно нелогични и безмислено шаблонни обяснения от рода на ... "Не мога в момента да ви отговоря, правим нещо по системата, защото Mobiltel мисли за вас и няма как да направя справка. Елате утре с лична карта, автобиография, диплома за висше образование и свидетелство за граждански брак. Елате с автобуса, не с кола, защото така пише в договора, който вчера ви го променихме и го пише на страницата на M-tel в раздел "Шменти капели".Ужас ... чак не искам да се сещам.
        .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
        www.cyxap.com

        Коментар


          #34
          blagun написа:
          pr_00f написа:
          Мен пък едно пиленце ми подшушна че в последните месеци мтел имат невероятни проблеми с интегрирано на ново закупена билинг система.Т.е не работи изобщо.До колко е актуална и акуратна информацията не мога да кажа, но доста колеги споделят че последните 2-3 месеца сметката им е една и съща до стотинка. Което е доста интересно.Има ли други такива случаи ?
          Аз ще ти кажа истината каква е - изтрили са си част от базата данни: на тези хора, които имаха сметка като предишните месеци - е точно поради тази причина. Има и още нещо: разполагали са с стойностите на фактурите, но не са знаели коя за кой номер се отнася!!! Тъпаци!!
          За триенето на базата данни, не мога да говоря, но огромния хаос от началото на Септември, който продължи 2-3 месеца се дължи именно на лошата имплементация на новата им билинг платформа, липсата на тестов период, зверски грешки в продуктивната система и мързелив съпорт в Индия. Резултата е вътрешно обявена награда от 1 000 000 лв за този, който оправи ла*ната преди индийците. Информацията ми не е първа, но втора ръка.

          Fiat Bravo T-Jet 120

          Коментар


            #35
            Аз чета, чета и не мога да разбера едно нещ о - защо си губите времето да звъните на *88/123 или да ходите в офиси? АКо имате проблем - само писмено с обратна разписка до централния офис. Преди да си спра мтелския телефон имах 2 проблема и двата бяха решени в моя полза след писмена жалба. Не мога да разбера и фактът, че потърпевшите пишат по форумите кви ментаци били мобилните оператори, как лъжели до един, ама не си търси правата, нито се отказва да ползва мобилните им услуги. След като си спрях картата от мтел и започнах да използвам предплатени услуги - плащам максимум 100 лева годишно, което е по-малко от годишната ми сметка преди, след всеки разговор ми идва информация за кредита и съм много доволна без да говоря по-малко от преди.
            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

            Коментар


              #36
              ele написа:
              Аз чета, чета и не мога да разбера едно нещ о - защо си губите времето да звъните на *88/123 или да ходите в офиси? АКо имате проблем - само писмено с обратна разписка до централния офис. Преди да си спра мтелския телефон имах 2 проблема и двата бяха решени в моя полза след писмена жалба. Не мога да разбера и фактът, че потърпевшите пишат по форумите кви ментаци били мобилните оператори, как лъжели до един, ама не си търси правата, нито се отказва да ползва мобилните им услуги. След като си спрях картата от мтел и започнах да използвам предплатени услуги - плащам максимум 100 лева годишно, което е по-малко от годишната ми сметка преди, след всеки разговор ми идва информация за кредита и съм много доволна без да говоря по-малко от преди.
              Явно не четеш. Отказах се и темата е обяснение защо. Или "защо ще" на други колеги.И ще се пошегувам ele, усмихни се, не се сърди ... Моля те, не се ръгай и ти при мъжете с тия 100 лева на година. Не ни разваляй плювалника. :D
              .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
              www.cyxap.com

              Коментар


                #37
                От много години съм приключил с Мтел. Бил съм и на Глобул, сега съм на Виваком. Най-доволен съм от Виваком, това е най-евтиния и сравнително коректен оператор. В Мтел плащах най-жестоките сметки и те са затворена страница за мен. Най-смешното е че те все още имат в плановете си понятието ’’Семейство и приятели’’ и безплатните ти минути винаги съм определен брой номера който трябва да посоча. И винаги егати трябва да се чудя кой да сложа, сега на кой звъна, аа този беше ли ми в тия номера...ужасно смешна работа. При Виваком безплатните минути винаги съм ЦЯЛАТА мрежа. И като видя 878 знам че си ползвам минутите. Другото е желание да набуташ клиента.

                Коментар


                  #38
                  Malone написа:
                  Не съм параноик, но ми писна.Другото, което щях да пиша, камъчето което обърна колата.Няколко години наред бяхме една група от 3 500 човека, които си говорим абсолютно безплатно. Професионална, браншова да я наречем.Семейството ми също беше с такива телефони, в групата. Да речем, че групата е била около 7 000 човека, включваме и семействата, имахме право.Говорех в повечето случаи с едни и същи хора, в голямата си част от разговорите.Плащах 120-130 лева, както казах.В един момент реших да изляза от групата [и всички семейни телефони] и сключих договор на някакъв съвсем измислен план, очевидно по лош от служебния, тъй като имах някакви 10 безплатни минути само към Mobiltel.Говорех със същите хора и в същия обем, средата ми беше същата. Не съм се съобразявал, говорех си както и преди.Е?Случи се това, че в продължение на една година, не съм платил повече от 70-80 лева сметка.Това на какво може да се дължи? Аз отговор нямам.Това беше камъчето, което обърна колата и прекратих всякакви отношения с Mobiltel.
                  и какво излиза - че много от телефоните изобщо не са били в групатада се бърника в билинга е доста налудничава идеясистемата изобщо не е проста , като естествено подлежи на манипулациино всичко това оставя следи
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #39
                    Няма значение Sev дали са в групата или не.При относително еднакво потребление, по време, и по дестинации, аз имах с 40% по ниски сметки.И то при условие, че вече нямам безплатни минути в групата и съм на план с ултра дървени цени.Което означава единствено манипулация на сметките, когато съм член на групата. Нямам друго обяснение.И оставя следи, да, безспорно. Но за кои очи? Кой има достъп до логовете, до базата данни? Аз със сигурност нямам. Имам единствено фактурите, разпечатките и слава богу, малко по "умен" телефон.
                    .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                    www.cyxap.com

                    Коментар


                      #40
                      да споделя и аз от личен опит .Отивам да си платя таксата от 5лв така е защото говоря само от глобълския а М-телския го ползвам само с един приятел и имам 150 безплатни минути на тази програма.Казвам номера и мацката ми забива сума от около 75лв и представете си мойта реакция като знам че не изговарям и безплатните та камо ли отгоре,обаче докато се усетя тя и касова бележка и подава последва луд скандал вкючих и МАЙКИТЕ им в разговора извиниха ми се уж станала грешка но според мен пробват и ако мине си плащаш и те доволни.Ако говорех и от този телефон като от глобулския въобще нямаше да се усетя и щях да си платя колко ми кажат а то всъщност на глобъл сигурно така става ИЗМАМНИЦИ КОЛКОТО ЩЕШ
                      фиат мареа 103 понита
                      спринтер 122 понита
                      пасат с 90 умрели понита

                      Коментар


                        #41
                        Malone написа:
                        Ако да речем този месец сметката ми е 101 лева, с няколко "добавени" разговора сметката ми се докарва до обичайните 120.Никога, ама НИКОГА не съм си зяпал разпечатките защото това за мен е обичайната сума и не ми прави впечатление.Сега ... ако имам сметка 10 лева, ясно е че този месец не съм ползвал телефона и не пипат нищо, но ако е в някакви граници, нагажда се близо до обичайното месечно потребление.Естествено, работа за една седмица на прилични програмисти е това да се направи със софтуер, а не "на ръка".И въпреки това, твърдението на моя приятел беше, че има цял отдел занимаващ се с подобна дейност.
                        Това е така наречения "клуб 100" - веднъж влязъл, няма излизане. Потвърждавам всичко, казано от твоя приятел - знам го същото от мой приятел, който работи на подобна длъжност в конкретния оператор.

                        Коментар


                          #42
                          Давайте да ги сриваме тия ...

                          Коментар


                            #43
                            Malone написа:
                            @VladimДа речем че съм посещавал пет техни офиса и съм говорил с 15 служителя. Досега не съм срещал служител на Mobiltel, който да не ми прилича на олигофрен. Другия вариант е да ме смята за такъв. От централата им спускат заучени фрази и те не мърдат и милиметър от тях. В повечето случаи получавам абсолютно нелогични и безмислено шаблонни обяснения от рода на ... "Не мога в момента да ви отговоря, правим нещо по системата, защото Mobiltel мисли за вас и няма как да направя справка. Елате утре с лична карта, автобиография, диплома за висше образование и свидетелство за граждански брак. Елате с автобуса, не с кола, защото така пише в договора, който вчера ви го променихме и го пише на страницата на M-tel в раздел "Шменти капели".Ужас ... чак не искам да се сещам.
                            Това за олигофрените в офисите... напълно те разбирам! Имам чувството, че четка за зъби да искаш да си купиш, пак няма да се намери, кой да те консултира... а в магазините за техника... да не говорим! Просто ги прескачаш и преминаваш нататък. Отиваш в Централен офис, пишеш писмена жалба, искаш среща с шеф и така докато не ти решат проблема. Сигурен съм, че ако се пусне подобна тема за Глобул, или Виваком ще има подобен успех! Моите "благополучия" с Виваком съм ги разказвал в една тема... с пък 3G интернета на Глобул, който приятелката ми ползва няма нормално покритие и, като отидем на вилата да речем... грънци! :D В крайна сметка не се опитвам да защитавам някой си оператор, но пък при М-тел съм от... 10 години и никога не съм имал подобни проблеми, или пък не съм прекалено мнителен, че да гледам сметките си с лупа! Хубавото е, че за разлика от Топлофикация например при мобилните оператори има избор!
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #44
                              SevМодераторРегистриран на: 24 Авг 2005 Мнения: 6833 Местожителство: София М-Тел доста се изложиха с тази нова велика система...особено зле се получи при хората сменили/преподписали абонаментите се в този период
                              Много си прав. Един от тези хора бях аз. Резултата е начислена двойна такса. Ходих до офис на мтел и ми предложиха варианта да си платя а другия месец нямали да ми начисляват такса.Не ме устрои този вариант и им казах, че ще се видим в съда. Веднага след което ме оферираха да ми приспаднат двойното начисление и ме питаха дали ще платя тогава - отговорих да.Така че и таксите си гледайте, че ги дублират!
                              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                              Коментар


                                #45
                                @Vladim: Нищо лично, но се получава да пиша точно след теб по темата за Ментел, чиито клиент бях още от времето, когато се казваха Citron. По него време (явно не си от тогава) SIM картата стуваше $360, а всяко ново густо (екстра) струваше лев:1. Да получаваш SMS - 3.60лв. - платени2. Да пращаш SMS - 3.60лв. - платени3. Да имаш CLIP - 12лв. - платени4. Да получаваш детайлна справка всеки месец, абонамент - 3.60лв./месец, плащани5. Да ти го начукват със "статистическа" сметка - ежемесечно, плащаниВ годината в която Глобул стъпиха във Варна - си взех на промоция карта + телефон за кажи речи без пари. Абонамента беше 12лв/месец + някакви смешни спрямо на ментел тарифи. Започнах само от там да звъня, а МенТел апарата остана на заден план до момента в който дойде поредната фактура за 82.40лв. с вкл. ддс и абонамент за детайлна разпечатка, която ... интересно - липсваше. Но пък 82.40лв. за 0 минути и 0 секунди разговори - си ги бяха написали. След няколко писма от Кредит Реформ и/или тогавашното име на фирмата занимаваща се със събирането на вземанията на МенТел - си платих сметката без лихви и им върнах картата. Сега имам техен номер, но само защото ми се "падна" хубав такъв. Забележа ли статистически сметки - ще ги дам веднага на КЗП (частен абонат съм).П.П. Колега hwarang моята сметка изглежда по същия начин - всички номера + тия с които съм в група + тия с които съм говорил до изчерпване на безплатните минути са сметнати. На края в сборуването пише примерно:1. разговори в група: -24.60 2. разговори вкл. мин: -16.20Всичко отстъпки: 40.80Всичко за плащане... бля-бля. По-късно днес ще ти покажа такъв шот да видиш. Чак сега се загледах в разпечатката ти. На МТел разпечатките ВИНАГИ са били така, което ме озадачи и се наложи да проверявам едно извлечение.
                                Steliyan's Life!
                                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                                Коментар

                                Working...
                                X