Ай някой да направи една снимка на тез ленти и да видим как е в действителност.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за съставен акт от КАТ
Collapse
X
-
След около 30 минути ще мина оттам, и мисля да ги снимам. Не съм съгласен с колегата Insane за това, че по Сливница продължават 4 ленти, в смисъл, че четвъртата лента се появява чак след кръстовището, малко навътре. Затова съм нарисувал и едно като защриховано такова. Това не значи че е вярно де, аз само си го мисля. След малко ще видя как е и ще снимам.
Коментар
-
да не се обижда колегата , ама той е виновен за птп тоДругият участник е нарушил пътната маркировка и е продължил направо при лента за завои , а колегата е нарушил също маркировката при лента за движение на право е завил на ляво при което е навлязъл в лентата на другият учасник и го е ударилНо да приемем че не е така , тъй като и двамата са в едно и също нарушение вина за птп то в тази ситуация има този който е БЛЪСНАЛ другата кола с което е причинил птп Ако са ударили колегата то той няма да е виновен според някой катаджииКУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
Потвърждавам - на кръстовището маркировка ЛИПСВА. Когато имаше, обаче, там имаше три ленти - вътрешната за ляв завой, средната за направо, и бус-лента (по-широка, заради завоя и съчленените автобуси). Ако от лентата за ляв завой продължиш направо - влизаш в най-лява лента след завоя, а от ляво на тази най-лява лента има защриховано, което е широко колкото една лента, и на около 20-30 метра след него започва нова, четвърта, най-лява лента. Ако от средната лента продължиш направо, което е правилно когато има маркировка - влизаш в средна лента след кръстовището, като отдясно е бус-лената, а отляво - тази за която стана въпрос. Отляво на платното има светофар, който свети зелено едновременно за направо и наляво, а над бус лентата - има същия светофар. Преди стълба със светофара има друг стълб - знак за път с предимство и под него - кръгово движение. На снимките долу не знам дали ще стане ясно, но червената стрелка е тази, по която е трбявало другата кола да отиде, а той, като колата, посочена с бяло - е продължил направо, нарушавайки маркировката, която НЕ СЕ ВИЖДА, изтрита е! От двете зелени стрелки - лявата е траекторията по коят е трябвало колегата the_rat да продължи, а дясната е бус лентата, вижда се дори автобус.
Коментар
-
Раздел I.ПрестрояванеЧл. 81. (1) ... (не ни касае)(2) Преди престрояване водачът е длъжен да пропусне пътните превознисредства, движещи се в лентата, в която той навлиза. Когато се извършваедновременно престрояване на пътни превозни средства от две съседни пътниленти, сигнализирани с пътен знак Д1, първи се престроява водачът, който се намирав дясната пътна лента.Според мен заради обозначеното в червено, "нашия" човек е виновен (независимо от маркировката, въпреки че такава липсва)Stilo 1.6 16v
Коментар
-
Yani76 написа:Раздел I.ПрестрояванеЧл. 81. (1) ... (не ни касае)(2) Преди престрояване водачът е длъжен да пропусне пътните превознисредства, движещи се в лентата, в която той навлиза. Когато се извършваедновременно престрояване на пътни превозни средства от две съседни пътниленти, сигнализирани с пътен знак Д1, първи се престроява водачът, който се намирав дясната пътна лента.Според мен заради обозначеното в червено, "нашия" човек е виновен (независимо от маркировката, въпреки че такава липсва)
Коментар
-
най-важното е КОЙ е блъснатият?но все пак, ако навлезеш в лентата за движение на някои и го удариш по закон си виновен И друго спорно е ,че при момента на удара ако е бил още в кръстовището другият учасник все още е могъл да завие на ляво което не го поставя в нарушение и не дава право на никои да го блъскаА в случая не е важно кои има акт за неправилно престрояване а заради кои е причинено птп-то Нека прочетем закона за движение по пътищата и на всички ще ни стане ясно кои крив кои прав.А видимостта на маркировката не е толко решаваща защото при един сняг е ясно че няма да се види за което си има и знаци има си и правлник за движение и там всиииииииичко е уточнено.КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
Ако кръстовището беше обикновенно кръгово без светофари и странни маркировки, колегата е в правото да продължи навътре, но никак не ми е ясно как се водят тези кръгови със светофарите. Май се водят така, все едно че са нормални кръстовища, тогава за какъв чеп е този знак с кръговото, не мога да разбера.Същата работа е и за кръговите на Качица във Велико Търново - не са нормални кръгови, а с ленти, насочващи да се излезе от кръговото на всеки изход.Там може да стане същият проблем, нищо че светофарите са изключени. Кой е с предимство: който върти в кръговото, според знака за кръгово кръстовище, или който излиза според начертаната маркировка?Как стои въпросът със замяната на пътните маркировки от знаците, когато между знаците и маркировката има няколко метра разстояние?В случая знакът за кръгово кръстовище е на входа му, а на всеки от изходите стрелки на земята и очертания за излизане.Според здравата логика стрелките отменят знака за кръгово кръстовище, с което отменят и предимството да се обикаля вътре в него, както указват и стрелките, заедно с очертанията на лентите.Единственото смислено обясение тук за Сточна гара, което виждам, е че светофарът отменя знака за кръгово, но не знам дали е много вярно.Както е с лентите така без никакви очертания и без стрелки се очаква всяка лента да е за всяка посока, като при пресичане на съседна лента трябва да й се дава предимство.С други думи на това кръстовище май не трябва да се гледа много като на нормално кръгово, както и на това във Велико Търново. Имат допълнителни указания след съответните знаци за кръгово кръстовище, които, според мен, го отменят частично или напълно. Ще се радвам да се изясни истината според закона, че е доста интересен въпрос.
Коментар
-
mnpenchev
[quote="Immortal"]Yani76 написа:Раздел I.ПрестрояванеЧл. 81. (1) ... (не ни касае)(2) Преди престрояване водачът е длъжен да пропусне пътните превознисредства, движещи се в лентата, в която той навлиза. Когато се извършваедновременно престрояване на пътни превозни средства от две съседни пътниленти, сигнализирани с пътен знак Д1, първи се престроява водачът, който се намирав дясната пътна лента.Следователно правилната посока за движение на автомобилите В КРЪГОВОТО ДВИЖЕНИЕ е по кръга, т.е. в случая - наляво. Дори не е длъжен да дава мигач човек, ако се движи в кръга, а този, който ще го напуска, е длъжен да даде десен мигач и да се престрлента и тогава да напусне кръговото.
Коментар
-
Не съм сигурен как е при вас, но тук в Бс на последното кръгово което направиха /пътен възел Бургас-Созопол/ има 3 ленти, като според маркировката най-дясната е с стрелка за надясно при който и да е изход от кръговото, а на средната лента има стрелка за направо и надясно, т.е. ако си в най дясната си задължен да завиеш надясно и да излезеш от кръговото и би трябвало да можеш да завиеш надясно с този който е в средната лента /всеки изход е с по 2 ленти/, но ако ти не завиеш и продължиш в кръговото, а той завие би трябвало ти да си в нарушение. Но в случая той сменя лентата а маркировката в момента е доста изтрита и почти нищо не си личи, така че според КАТ не се знае, затова очите на 4Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар