Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По добре с ABS или без ABS?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    коцев написа:
    Та нали уж за това е тоя АБС да задържи колата права по пътя
    Май бъркаш ABS с ESP.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      Ако бях натиснал газта аз щях да продължа по пъта си в моето платно и пей сърце :D . Обаче натиснах спирачка и плачи сърце . http://kozev.moifoto.ru/121384?moifo...f0c19dd52dc0a4
      Фиат Панда 1.2 2006година
      Синджира си идва ,а козата я няма...

      Коментар


        #33
        ABS помага за да се запази контрол над колата, а не за да се спре по бързо.
        Marea Weekend HLX Jtd 110

        oO(_)____////____(_)Oo

        Коментар


          #34
          gantcho написа:
          но моето субективно усещане е, че колите без ABS спират по-добре в критична ситуация.
          При рязко спиране в завой, бих предпочел айбиесче да имам......
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            #35
            Естествено,че с ABS е по-добре !
            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
            Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

            Коментар


              #36
              TIP написа:
              ABS помага за да се запази контрол над колата, а не за да се спре по бързо.
              Именно.И моите усешания са, че спирам по бавно от кола без ABS. Най-вероятно имам контрол върху автомобила, но дали ще се челосам с някой отпред имайки контрол или не е все тая.Отчитам факта и ... дано така да продължава, че не съм изпадал в точно такава ситуация, че контрола върху колата да е приоритетен пред по-бързото спиране.Затова и не гласувах, не мога да бъда категоричен "за" или "против".По друг начин казано, може би има точно определени ситуации, в които ABS е безценен. Но има и други, в които по скоро пречи или може би ... подлъгва водачите свикнали да карат без ABS.
              .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
              www.cyxap.com

              Коментар


                #37
                Усещанията ти са правилни! При нормални условия - суха и чиста настилка, спирането е по-динамично от колкото с ABS.И обратно - при мръсна настилка (наличие на пясък, листа и др.), сняг, киша и т.н. ABS-а е незаменим помощник.Ако ми се появи възможност ще направя едно клипче за поведението на автомобила с ABS и без ABS на заснежен терен, тъй като мога да го изключвам, но за сега тук сняг няма. На сухо не ми се ескпериментира, защото е необходима по-висока скорост, а при 90-100 км/ч, ако блокират колелата трудно може да се прогнозира поведението на колата без ABS.
                Няма начин да няма начин!

                Коментар


                  #38
                  Аз преди два месеца я изпробвах и видях резултата . А възможно ли е колата да има АБС, но той по някаква причина да не работи ?
                  Фиат Панда 1.2 2006година
                  Синджира си идва ,а козата я няма...

                  Коментар


                    #39
                    На моята мога да изключвам системите за стабилизация, но ако загася двигателя и отново запаля се включват автоматично.Практически на таблото ти светва индикатор, когато системата е изключена или не работи поради някаква причина.
                    Няма начин да няма начин!

                    Коментар


                      #40
                      Не съм гласувал, понеже за 24 год. зад волана, за голяма моя радост не съм попадал в ситуация, в която да се е налагало да ме спасяват спирачките с или без АБС. Но си задавам един реторичен въпрос: Ако ползата от АБС-а е толкова голяма, защо го въведоха, а после го забраниха в автомобилите от F1?!
                      Peugeot 301
                      Punto 1.9 JTD - на жената

                      Коментар


                        #41
                        venco67 написа:
                        Не съм гласувал, понеже за 24 год. зад волана, за голяма моя радост не съм попадал в ситуация, в която да се е налагало да ме спасяват спирачките с или без АБС. Но си задавам един реторичен въпрос: Ако ползата от АБС-а е толкова голяма, защо го въведоха, а после го забраниха в автомобилите от F1?!
                        За да бъде по-интересно и да изпъкват качествата на отделните пилотите. Същото се случва и с Traction control-a.И още нещо. С кола с АБС можеш да спреш по същият начин, като с кола без АБС. Всичко е въпрос на умения. Но в критични ситуации хората натискат спирачките докрай и там определено колата с АБС е с огромно предимство.Коцев АБС не е виновен в твоя случай. Без АБС резултата щеше да е същия. Ако Жигулата имаше АБС или ако ти имаше ESP, до сблъсък нямаше да се стигне.
                        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                        Коментар


                          #42
                          venco67 написа:
                          ... от F1?!
                          Градски, като се видим някой ден ще ти обясня някой работи за Ф1! :P Ама на чашка! :D
                          Няма начин да няма начин!

                          Коментар


                            #43
                            Аз съм без АБС, и не ме бъркаше, защтото на суха настилка с хубави гуми си спирах нормално дори и в екстремни ситуации. Взех да съжелявам за липсата му миналата зима, когато на сняг при натискане на спирачката колелата просто си блокираха, колата се плъзна, завъртя се и излязох от пътя. За щастие нямаше големи поражения. От тогава, това че нямам АБС постоянно ме държи под напрежение, ако пътните условия започнат да се влошават. Твърдо съм за АБС!
                            Bravo TD100

                            Коментар


                              #44
                              Че се спира по-добре с ABS няма спор. Но има и лъжлива функция, понеже някои хора си мислят "Имам ABS, ще ме спаси" ... истината обаче е, че стигне ли се до включването на ABS-а нещата вече са излезли извън контрол...именно там е въпроса, да не се допуска това...Аз например ABS нямам и не съжалявам за това, просто си знам моите възможности и възможностите на колата и не ги надценявам.

                              Коментар


                                #45
                                IGG написа:
                                Аз съм без АБС, и не ме бъркаше, защтото на суха настилка с хубави гуми си спирах нормално дори и в екстремни ситуации. Взех да съжелявам за липсата му миналата зима, когато на сняг при натискане на спирачката колелата просто си блокираха, колата се плъзна, завъртя се и излязох от пътя. За щастие нямаше големи поражения. От тогава, това че нямам АБС постоянно ме държи под напрежение, ако пътните условия започнат да се влошават. Твърдо съм за АБС!
                                Хъ, че то тук не липсата на ABS те е метнала в шубрака, а по-скоро факта, че на сняг/лед/мокро се кара на скорост без газ и без спирачки Аз вчера си тествах гумите по снежно-заледените улички във Варна - спираше си прекрасно, но ABS-а не спираше да сработва. Намаляването на скоростта обаче с преминаване от 4-3-2 върши по-добра работа Спирачки в поледици и сняг - никога!
                                Steliyan's Life!
                                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                                Коментар

                                Working...
                                X