Как ще коментирате това "чудо" на техниката? http://www.simplicitymotorworks.com/animation.html
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигател с ротационно бутало
Collapse
X
-
И ще яде сегментите за норматив. Пък и тази система с колянов вал от 2 части не изглежда да е много издържлива. Пък и като концепция има смисъл само за двигател с 1 цилиндър. Не виждам и значими преимущества, освен по малкия размер.То ако ставаше за нещо отдавна щяха да го ползват в практиката.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Не е чак толкова супер колкото изгледжа. На практика го има реализирано в концерна на Мазда и Форд, монтиран на Рх8 и на някой от моделите на Probe. Имах удоволствието да се кача на маздичка с такъв двигател и да си поговоря със собственика й. Невероятна мощ, скорост и ускорение, много красива работа на мотора. 1.2 с две горивни камери, две турбини бензинов мотор с мощност 260кс. Сравнително висок разход (според собственика й) около 20 градско и 13-15 извън градско. Основния минус е малкия пробег на мотора, от около 30 000 км, след които се прави основен ремонт на стойност около 5000 евро и най - близкото място за ремонта е в Атина.[/img]
Коментар
-
infineon написа:И ще яде сегментите за норматив. Пък и тази система с колянов вал от 2 части не изглежда да е много издържлива. Пък и като концепция има смисъл само за двигател с 1 цилиндър. Не виждам и значими преимущества, освен по малкия размер.То ако ставаше за нещо отдавна щяха да го ползват в практиката.
Коментар
-
nightlord написа:Не е чак толкова супер колкото изгледжа. На практика го има реализирано в концерна на Мазда и Форд, монтиран на Рх8 и на някой от моделите на Probe. Имах удоволствието да се кача на маздичка с такъв двигател и да си поговоря със собственика й. Невероятна мощ, скорост и ускорение, много красива работа на мотора. 1.2 с две горивни камери, две турбини бензинов мотор с мощност 260кс. Сравнително висок разход (според собственика й) около 20 градско и 13-15 извън градско. Основния минус е малкия пробег на мотора, от около 30 000 км, след които се прави основен ремонт на стойност около 5000 евро и най - близкото място за ремонта е в Атина.[/img]
Коментар
-
Immortal написа:Няма нищо общо между Ванкеловия двигател, който ФОРД и Мазда ползват, и този двигател.Ама нищо общо.
Коментар
-
А някой чувал ли е за осовото изместване на буталния болт от центъра на буталото с 1.5-2 мм, необходимо за да се осигури нормалната му работа, при необходимоста от предварение спрямо обороти и др. В тоя случай, това няма как да се случи и логически тоя мотор няма да работи нормално. Ако въобще запали. Друго, по конструкция това е тип бързооборотен двигател /ако въобще тръгне и може да се нарече двигател/ спрямо буталото и бавнооборотен спрямо конструкцията на зъбните колела /наклонени зъби/ и няма да съответства на подобно техническо решение и последните биха се натрошили, а ако не, то ще работят с идиотски шум. Трето- горивната камера ще е тип шибърен, защото няма как да се синхронизира механично с въртеливото движение на коляно-мотовилковия механизъм и да се изпълни с клапани с постъпателно възвратно движение. Всичко това като конструкция води до едно голямо техническо недоразомение. Та това не го е измислил Българин а някой който хич не е доосмислил нещата. И като казвам Българин, имам в предвид автоматичната скоростна кутия с нептркъснати и плавни предавателни съотношения, от която се заинтересуваха масово, световни автопроизводители.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Миналата година попаднах на една статия на двигател с 2 цилиндъра и 4 бутала, но сега не мога да намеря статията.За дискотирания модел на двигател, мисля че няма проблем да се направи. При него (по мое мнение) ще се извегне получаването на елипсата характерна за цилиндрите на стандартните двигатели след 100-200 хил.км. Приложение ще има в малките леки самолети, генератори на ток, водни помпи и др.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
iuly_vn написа:А някой чувал ли е за осовото изместване на буталния болт от центъра на буталото с 1.5-2 мм, необходимо за да се осигури нормалната му работа, при необходимоста от предварение спрямо обороти и др. В тоя случай, това няма как да се случи и логически тоя мотор няма да работи нормално. Ако въобще запали. Друго, по конструкция това е тип бързооборотен двигател /ако въобще тръгне и може да се нарече двигател/ спрямо буталото и бавнооборотен спрямо конструкцията на зъбните колела /наклонени зъби/ и няма да съответства на подобно техническо решение и последните биха се натрошили, а ако не, то ще работят с идиотски шум. Трето- горивната камера ще е тип шибърен, защото няма как да се синхронизира механично с въртеливото движение на коляно-мотовилковия механизъм и да се изпълни с клапани с постъпателно възвратно движение. Всичко това като конструкция води до едно голямо техническо недоразомение. Та това не го е измислил Българин а някой който хич не е доосмислил нещата. И като казвам Българин, имам в предвид автоматичната скоростна кутия с нептркъснати и плавни предавателни съотношения, от която се заинтересуваха масово, световни автопроизводители.
Коментар
-
Да може и да е запалил, но.. Има много подобни решения, но са без развитие. По отношение на сателитите, имам в предвид че те няма да понесат високи обороти. Затова казвам че тая предавка в зъбните колела е бавнооборотна. Ако двигателя има дори 2-3000 оборота, то си представи сателитите колко ще направят. Едва ли ще останат по местата си!Fiat Marea TD100
Коментар
-
На мен ми беше странно да си представя горивната камера и нейното завъртане заедно с буталото. Може би заглавието на темата не е най-точното, но концепцията е много различна от тази на ротационния двигател. Отделно от това на практика имаме два колянови вала Твърди се, че няма нужда и от водно охлаждане. Интересен и идеен е замисъла, но все пак не бих го нарекъл иновативен. Като приложение аз също си мисля, че би могъл да се ползва единствено в косачки, резачки и други подобни инструменти.Lancia Delta 1.6 i.e.
Коментар
-
iuly_vn написа:А някой чувал ли е за осовото изместване на буталния болт от центъра на буталото с 1.5-2 мм, необходимо за да се осигури нормалната му работа, при необходимоста от предварение спрямо обороти и др.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар