Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредният абсурд или истина?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Поредният абсурд или истина?

    Очаквам коментари за да знам дали га го купувам или да си карам така"Нео Сокет е революционен продукт, който намалява консумацията на гориво на вашия автомобил. Нео Сокет Ви позволява да пестите, само като го поставите в "запалката" на автомобила . Ще започнете незабавно да спестявате от консумацията на гориво с 10% до 30%.В допълнение на това увеличавате мощността (конски сили и въртящ момент) на автомобила, удължавате живота на акумулатора, намалявате вредните емисии и статичното електричество!Предимства на Нео Сокет * Спестява гориво от 10% до 30% * По-чисти емисии * Повече конски сили и въртящ момент * По-дълъг живот на акумулатора * Лесен за употреба и незабавен ефектУпътване 1. Поставете Нео Сокет в запалака на автомобила 2. Индикаторът за устройството трябва да светне (може да е необходимо двигателя да работи) 3. Започнете да шофиратеВнимание: * Ное Сокет е проектиран да работи с напрежение 12V. НЕ ГО ИЗПОЛВАЙТЕ АКО ЗАПАЛКАТА ВИ РАБОТИ С НАПРЕЖЕНИЕ 24V. * Ако диода не свети, моля проверете бушоните на автомобила. * На някои автомобили е възможно индикаторът на Нео Сокет да не угасва дори и при изгасен двигател. Бъдете сигурни, че състоянието на автомобила не-може да се влоши, ползвайки Нео Сокет.Проблеми при използването на Нео Сокет1. Свети ли индикаторът? Опитайте да сложите Нео Сокет на друг автомобил. Ако индикаторът на устройството отново не работи може да е дефектно, затова се свържете с нас възможно най-бързо.2. Изполвате ли друго подобно устройство което пести гориво? Възможно е Нео Сокет да не работи добре ако го ползвате едновременно с друг подобен продукт.3. Има ли проблеми в състоянието на автомобила? Бъдете сигурни, че Нео Сокет няма как да допринесе за влошаване състоянието на автомобила ви. Ако имате проблеми с автомобила си и са се появили със слагането на Нео Сокет, то със сигурност е съвпадение.4. Забелязахте ли Ефекта? Може би вече усещате предимствата - ускорението, по-добрата работа на двигателя и по-ниския разход на гориво.Често задавани въпроси 1. Как работи? Нео Сокет използва "Електролитни кондезатори" които облекчават електрическата верига на автомобила и така подпомагат работата на двигателя. Кондензаторите имат способност да задържат и освобождават електричество, което подпомага работата на двигателя, като спомага за по-бързото преодоляване промяната на режима на работа, в следствие на неравности по пътя, използването на електрониката на автомобила и други външни влияния. С други думи, Нео Сокет обира излишъците на ток по веригата, задържа ги и ги отпуска при по-голямо натоварване на двигателя, облекчавайки работата му. Предполагам много от вас са забелязали, как при пускане на фаровете, отоплението на задното стъкло, вентилатора на парното, мощна музика и други консуматори, оборотите на празен ход леко заиграват. Това е заради по-голямото натоварване на двигателя, в следствие на ел. консуматорите. Именно от това ви облекчава Нео Сокет, като обира и задърша излишния ток и го отпуска, когато има нужда.2. Има ли бушон(предпазител)? Да.3. Работи ли на 24V? НЕ, Нео Сокет е проектиран за работа само с напрежение 12V.4. Индикаторър на Нео Сокет не се изключва след загасяне на двигателя. Ще се изхаби ли акумулатора? Това не би трябвало да е проблем, тъй като индикаторът не консумира много енергия. Въпреки това ако възнамерявате да не шофирате автомобила много дълго време, препоръчваме ви да извадите устройството.5. Може ли да се използва Нео Сокет за по-малки автомобили? Да. Дори е възможно ефекта да е по-силен.6. Работи ли Нео Сокет ако е поставен в адаптер за запалка? Да.7. Могат ли да се използват няколко Нео Сокет ако имаме няколко запалки? Ефектът ще бъде ли двоен или троен? Ако изполвате няколко устройства броят на кондензаторите ще е по-голям и теоретично това дава резултат. Напрактика обаче ефекта не се увеличава двойно или тройно.8. Работи ли за автомобили с дизелов двигател? Да. горивото няма значение. Нео Сокет помага на дизелови, бензинови, електрически двигатели. Също и на двигатели с променен горивен цикъл, обърнати на пропан-бутан, или метан." :D

    #2
    Имаше преди време тема във форума за тази "вещ". Потърси я. Според мен е менте цялата история...

    Коментар


      #3
      Ей го чудото разглобено ..http://www.alfaromeo-bg.com/forum/sh...мическа технология :D
      Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

      Коментар


        #4
        Не се занимавай с глупости пич !
        681-а - от тук започва България, 1878-а - от тук започва свободата, 1914 - от тук започва животът ни!

        7:2 ( 1968г. ), когато пресата из Европа пише : "Отбора на народа победи със 7:2 отбора на властта"

        Коментар


          #5
          Ми дайте да връзваме по 4-5 запалки и само масло ше сменяме...
          FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

          Коментар


            #6
            Това си е баси измамата. Един кондензатор 2200uF в паралел на акумулатора. Все едно нищо не си сложил. Да не говорим, че в запалката, до която има поне 0.5м жица и 1F да беше, се тая. Пък и струва 50лв. Сега се сещам, как в друг форум продаваха кутийка за чипосване на едни коли - оказа се прост резистор. Но той пак беше по-идеен от това, щото лъжеха с този резистор компа, че му е студено на мотора и той пуска повече гориво. http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=65&t=176308 Тука го продават, че и лични резултати има. Та дори и в Япония се продава. Аз лично това няма да го пробвам. Пробвах преди време ето това http://savefuel.tradernet.bg/index.p...owse&prodid=14 на Пандата. Ефект имаше, но отрицателен, и аз си го обясних със силното магнитно поле на неодимните магнити. Най-вероятно са смущавали електрониката, защото колата се спъна много.Настоящата енергоспестяваща запалка, няма да проработи , защото поне за сега не са се променили основните закони на електричеството. То поне да беше някой супер КАП за тия 50лв.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              вжте колко бил лесен силовия тунинг на един автомобил,ние се мъчим с разни генерации и други скъпотии за някви си 10-15 кончета пък то колко било лесно само в запалката Към темата.Имаше такава тема тук във форума,представи си как от тоя боклук може да ти падне рахода,пък как вдигало мощност.Пълни глупости според мен няма смисъл.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #8
                Danchojn написа:
                Пробвах преди време ето това http://savefuel.tradernet.bg/index.p...owse&prodid=14 на Пандата. Ефект имаше, но отрицателен, и аз си го обясних със силното магнитно поле на неодимните магнити. Най-вероятно са смущавали електрониката, защото колата се спъна много.
                Ей тва нещо съм го пробвал на другата кола шкода 120л даже тя още си върви с тея магнити.има ефект ама не във всичко дето го описват.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #9
                  ivailo rachev написа:
                  Danchojn написа:
                  Пробвах преди време ето това http://savefuel.tradernet.bg/index.p...owse&prodid=14 на Пандата. Ефект имаше, но отрицателен, и аз си го обясних със силното магнитно поле на неодимните магнити. Най-вероятно са смущавали електрониката, защото колата се спъна много.
                  Ей тва нещо съм го пробвал на другата кола шкода 120л даже тя още си върви с тея магнити.има ефект ама не във всичко дето го описват.
                  А аз имам наблюдения с това върху 4 коли. Моята и още една(Шкода) се спънаха. Една джета направо я уби - гаснеше по 20 пъти за пробег от 15 км. И едно Сузуки на което не се отрази. Собственика му твърди, че имало ефект но за мен не го доказа
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Един учил магарето си да яде камъни.И таман да го научи то умряло. :D
                    Fiat Punto 1,1- 1996г.
                    газ-бензин , "Lovato"

                    Коментар


                      #11
                      Че то ако имаше такова устройство първо ЕРП-тата щяха да го монтират, да не говорим за електроцентралите.
                      Няма начин да няма начин!

                      Коментар


                        #12
                        Това устройство, както писах и в старата тема, има смисъл. Голям смисъл. Обаче само за продавача му

                        Коментар


                          #13
                          Ский са кво прайш ... взимаш си осем двойника за запалката и почваш да ги наставяш. Визмаш си осем сокета ли там кво беше и ги слагаш. Обаче ... подчертавам ... винаги трябва да си зареден с туби, защото колата започва да връща нафта и трябва да имаш къде да я събираш. Трябва да внимаваш обаче и със самата кола ... Да смениш спирачната система, защото въртящият момент може да достигне 846 Nm, при около 426 к.с. на колелата. Просто карай внимателно !
                          Fiat Forum Bulgaria

                          Прекаленият светец и богу не е драг !

                          Коментар


                            #14
                            ....и един мармот завиваше шоколада....
                            Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

                            Коментар


                              #15
                              Пълна измама като почети всяко нещо в милата ни родина .Според мен всички те преимущесва описни които предоставя това НЕО сокрет се достигат с качесвено гориво ,за съжаление не откриваемо по нашите географски ширини.
                              FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                              Коментар

                              Working...
                              X