Преди сегашното ’Гранде Пунто’ карах ’Пунто’ 1,2 60к.с. 2005г. - разхода е точно колкото каза Painfall. Извънградско съм достигал до 3,8л./100км. с 82км/ч средна скорост по магистралата към Варна.... 4,2л./100км. ми беше най-ниския разход по маршрута София-Кулата..... градско ми харчеше точно 7л./100км. в София, без значение зима, лято, с климатик, без климатик.... Не ви знам вие как си карате колите, обаче знам, че за да ви харчи ’HGT’-то 10л./100км. използвате по-малко от 100к.с. в неговия двигател, а това отговаря и на въпроса "Има ли смисъл да се купува Bravo HGT или не ?" Освен това, данъка го плащаш веднъж, но е три-четири пъти по-висок, което отново води до логичния отговор, че няма смисъл от покупката на подобна кола
Toгава да не се правят мощни коли бе?Щом всеки е тарикат и кара с по 1/100 дай да не се правят ферарита ламбота и т.н.?Някой майче е ял як пердах от ХГТ и сега яко плюе
Напълно подкрепям.Обикновенно става точно така когато ядеш пердах от някой кола която не бие на очи и изведнъж изненада .Ако причините са финансови и то много финасови само тогава подкрепям малкият двигател защото всеки лев си е ценен.Но ако човек малко му държи края и 300 лв. на година не го бъркат или просто може да икономиса от нещо друго за да кара хубава кола то аз не бих се замислил.
Аз ли съм ял ’пердах’ от "HGT"?! Какво общо има "HGT" с коли струващи СТО пъти повече? Спирам да коментирам - със здраве да си карате осемдесетте коня от "HGT"
Преди сегашното ’Гранде Пунто’ карах ’Пунто’ 1,2 60к.с. 2005г. - разхода е точно колкото каза Painfall. Извънградско съм достигал до 3,8л./100км. с 82км/ч средна скорост по магистралата към Варна.... 4,2л./100км. ми беше най-ниския разход по маршрута София-Кулата..... градско ми харчеше точно 7л./100км. в София, без значение зима, лято, с климатик, без климатик.... Не ви знам вие как си карате колите, обаче знам, че за да ви харчи ’HGT’-то 10л./100км. използвате по-малко от 100к.с. в неговия двигател, а това отговаря и на въпроса "Има ли смисъл да се купува Bravo HGT или не ?" Освен това, данъка го плащаш веднъж, но е три-четири пъти по-висок, което отново води до логичния отговор, че няма смисъл от покупката на подобна кола
Toгава да не се правят мощни коли бе?Щом всеки е тарикат и кара с по 1/100 дай да не се правят ферарита ламбота и т.н.?Някой майче е ял як пердах от ХГТ и сега яко плюе
Напълно подкрепям.Обикновенно става точно така когато ядеш пердах от някой кола която не бие на очи и изведнъж изненада .Ако причините са финансови и то много финасови само тогава подкрепям малкият двигател защото всеки лев си е ценен.Но ако човек малко му държи края и 300 лв. на година не го бъркат или просто може да икономиса от нещо друго за да кара хубава кола то аз не бих се замислил.
Аз ли съм ял ’пердах’ от "HGT"?! Какво общо има "HGT" с коли струващи СТО пъти повече? Спирам да коментирам - със здраве да си карате осемдесетте коня от "HGT"
100 пъти повече да стува една "точка" от хгт ,не мисля...още ме държи алкохола от вчера ама в това неможеш да ме убедиш !Ако искаш да видиш как 100 пъти по-скъпа кола пада от ХГТ,ми пиши на лично
Колега syfer,за какво да се обоснова?За твърдението,че коли с по-малка кубатура и мощност вървят повече от ХГТ?Веднага: Саксо ВТС,Пунто ХГТ,Пунто Турбо,Хонда Сивик(някои версии).Всички са под 2000см и 147/155кс.Да продължавам ли? А tomazo е един от първите потребители от форума притежаващ ХГТ.Хубаво е да се вслушате в думите му.Както и в думите на kuku. Никой от нас,противниците на недобрата идея да се купува смляно от каране ХГТ няма за цел да набута колегата-мераклия.Искаме да го предпазим.Но парите са си негови,има си глава на раменете,сам да си решава. Пожелавам ви приятен уикенд.Отивам да си варя ракията,че идват празници.
Далеч съм от тази мисъл да го набутваме колегата Просто ми беше идеята , че цитираните коли са на по висока цена.Освен Пунто, но пък при пунтото е момента с малко по тясното купе.Както и да е.Колегата да каже какво е решил и какво ще бъде ще взема ли бравока или не инъче колега Red Storm свари ли ракията и колко градуса излезе
предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар