Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли смисъл да се купува Bravo HGT или не ? :D

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    R1d3r написа:
    Да си чешем пръстите малко...
    То тука само такия теми има,за чесане на пръсти,пък и като гледам как си се засилил да купуваваш ХГТ не е истина...Които се плаши от мечки не ходи в гората,като те пристесняват разходите по една кола не купуваш такава или ходиш пеша... има и друг вариант зимаш си ЖТД правиш му един ремап,и ставаш недосегаем,биеш мерцали бмв-та и кво ли още не...а разхода-само 5.5/100 градско... Кефа цена няма!
    Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
    KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
    Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

    Коментар


      #32
      Подкрепям колегата suki ! Аз лично сумати пъти съм писъл по тази тема и накрая се стига до едно и също!1.Аз мойто съм го карал много мъжката и по-голям разход от 13-14 не съм имал.Карал съм си го само на бензин.Иначе на дълго наистина си пада на 8 литра за 100км.2.Каране до 2000 оборота - еми то и до 3000 да го караш все е още бавно и все гори малко.Като се включи "силата" след 3500 оборота, тогава става висок разхода.Караш ли го спокойно- абсолютно нормално да гори малко.Градско 10л./100км.И кво като го карате в "лютеницата" и голяма гордост.....това не е критерии за разход!3.Консумативите, също не са чак толкова различни от тези на другите коли от клас 150 коня и съответната година.4.1.8 16v - добър мотор(в италия е най-препочитания за модела), но това че върви колкото 20v e миг и легенда.Аз в момента съм с 1.8 16v, но на купе и имам бая хляб да изям докато стигна ХГТ 155....5.Наистина ХГТ не е като астра или голф, но като дизайн, динамика и сигурност е на доста добро ниво.Всички казват, че мотора е крехак, но нормално е като се ръчка да се чупи.Все едно голфовете и астрите не се чупят ли....Просто си предценяваш възможностите.удоволствето, което доставя тази кола си заслужава парите.А такова живот, дето гори малко и върви много - НЕСЪЩЕСТВУВА!
      <<KARKELANOV>>

      Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
      Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

      Коментар


        #33
        Относно разхода на ЖТД не си прав.След ремапа става около 7,5-8/100 в града. И ти гарантирам,че ще прескоча всеки Мерцедес или БМВ с двигатели до 150-160кс.Защото Стилото заводско е 115кс и само с ремап,както са повечето,чудеса не могат да станат. Отклонихме се много от темата.Това е последното ми мнение тук. Безмислено е заради единия звук при високи обороти,и съмнително вървене да набиваш пари в 14-15 годишна поуморена колица.
        Octavia RS
        Evo 10-служебната играчка.

        Коментар


          #34
          Red Storm написа:
          Мерцедес или БМВ с двигатели до 150-160кс
          Това го може и заводско ХГТ

          Got nos?

          Коментар


            #35
            Red Storm написа:
            Относно разхода на ЖТД не си прав.След ремапа става около 7,5-8/100 в града. И ти гарантирам,че ще прескоча всеки Мерцедес или БМВ с двигатели до 150-160кс.Защото Стилото заводско е 115кс и само с ремап,както са повечето,чудеса не могат да станат. Отклонихме се много от темата.Това е последното ми мнение тук. Безмислено е заради единия звук при високи обороти,и съмнително вървене да набиваш пари в 14-15 годишна поуморена колица.
            14-15 годишна преуморена колица...същата работа като 10 годишен дизел на 700 000км +++може да се намери и запазена колица както бензин,така и дизел разбира се...
            Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
            KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
            Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

            Коментар


              #36
              Поне Фиат Браво такси няма...Кой ли ги знае тия стилота на колко земни обиколки са

              Got nos?

              Коментар


                #37
                Баси мамата толкова много ли се промениха цените за няколко години? Че и модела ’HGT’ се измени конструктивно!Аз през 2004 година за градско в София сипвах по 13л. на всеки 100км. нормално каране, а извънградско харчех по половин резервоар от София до Благоевград и пристигах за 40мин. Мъжко каране, женско каране - или караш, или не!!!Консумативите (3 туби ’Селения’ по 2л., филтри, ремъци, ролки, ТРУД за откачане на двигателя при смяна на ролки и ремъци) ми струваха "маааааааааааалко" повече от тези на ’Голф’ или ’Астра’, а колата не върви повече нито от ’Голф’, нито от ’Астра’, нито от нищо.... По-късно ВИСа оправя малко нещата, ама.... същия дедов Има огромен демараж във високите и никакъв старт... ама никакъв!!! То това си е хронично за модела, както и болежките в скоростите, първичен вал, лагери и т.н. Поне спира добре.... когато не му работи АБСа!За един звук да се набуташ цяла шапка пари е малко лекомислено

                Коментар


                  #38
                  Kuku написа:
                  ...ТРУД за откачане на двигателя при смяна на ролки и ремъци)
                  Точно затова казвам, че има огромно значение кой и как ще поддържа колата.Някой може и да го изкара нацяло двигателя, за да му смени свещите (и да ти вземе повече пари) При мен що не откачваха двигателя?!?Нито при fihi, на когото сменяха ремъците и ролките тук в Ямбол.. и му взеха една трета, отколкото са му искали в София за същата операция.Майстори и майстори има. То при някои и подръжката на колело може да е много скъпо...

                  Коментар


                    #39
                    Дидо, не съм казвал нищо за изваждане на двигателя - само се откача от едната страна за да легне на магарето и после се мърда нагоре-надолу, за да може да се работи по него!Не знам, как някой може да смени ролка на ’HGT’ без да мръдне двигателя

                    Коментар


                      #40
                      snake написа:
                      Нещо повече, убеден съм, че е въпрос на време всички нови коли фабрично да бъдат спънати в мощността и максималната скорост. Както се подразбира, моят отговор на въпроса в темата е окуражаващо "Не" . А и не подценявайте в никакъв случай данъка: Ако се осъществят намеренията на правителството за промени в ЗМДТ, много коне в комбинация с 10+ годишна кола = огромен данък.
                      За първото не си прав. Наблюденията ми показват, че напоследък предлаганите нови коли са със значително по-високи мощности от едно време. За второто вероятно си прав. Но говорим за сега, а не за в бъдеще.То може да стане така, че годишния данък на една кола да стане повече от стойността й, ако е на над 10-15 години (както е в Западна Европа). Ама като стане, ще му мислим.

                      Коментар


                        #41
                        Racer GT написа:
                        R1d3r написа:
                        Да си чешем пръстите малко...
                        То тука само такия теми има,за чесане на пръсти,пък и като гледам как си се засилил да купуваваш ХГТ не е истина...Които се плаши от мечки не ходи в гората,като те пристесняват разходите по една кола не купуваш такава или ходиш пеша...
                        Колега ти си много интересен... :D Ще се заяждаме ли сега?HGT имам от 2 години,можеш да го видиш в гаража в профила ми

                        Коментар


                          #42
                          R1d3r написа:
                          Racer GT написа:
                          R1d3r написа:
                          Да си чешем пръстите малко...
                          То тука само такия теми има,за чесане на пръсти,пък и като гледам как си се засилил да купуваваш ХГТ не е истина...Които се плаши от мечки не ходи в гората,като те пристесняват разходите по една кола не купуваш такава или ходиш пеша...
                          Колега ти си много интересен... :D Ще се заяждаме ли сега?HGT имам от 2 години,можеш да го видиш в гаража в профила ми
                          точно този колега май си чеше пръстите!
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
                          Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

                          Коментар


                            #43
                            Общи приказки...Интересно ми беше да вида мненията на съфорумците...Не мисла ,че е проблем :D

                            Коментар


                              #44
                              Изкажи тогава своето мнение ?!

                              Коментар


                                #45
                                Kuku написа:
                                Изкажи тогава своето мнение ?!
                                Аз съм много пристрастен и това ми влияе. :P Но като цяло може малко по-скъпа да идва подръжката,но си заслужава определено Не си най-бързия на пътя това е ясно.Важно е според мене личната угода и удовлетворение :D Ама нали знаете разни хора ,разни идеали.Всеки с мнението си.Не може всивки да харесваме едно :D http://vbox7.com/play:398c7020 ето как звучи тракторчето :D

                                Коментар

                                Working...
                                X