Абсолютно и 100% подкрепям колегата sugarboy в съжденията му. Изчетох цялата тема включително с "доказателствения материал" и точно този чл. 76 няма как да ме убеди, че движейки се по път с предимство трябва да подам мигач, когато той променя траекторията си. Това би означавало, че на всеки завой по пътя Ямбол - Бургас, примерно, ще трябва да ръчкам мигачите. Движейки се по пътя с предимство, водача няма как да извършва маневра " завой наляво ". Нещо бъркаме понятията. Обикновено на тези кръстовища винаги има знак "Стоп" или "Пресичание на път с предиство" /моля за извинение, ако има някаква неточност във формулировката/ и тези водачи движещи са по пътя без предимство са длъжни да го осигурят на тези който се движат по този с предимство във всички случаи вкл. с или без подаден светлинен сигнал.А в интерес на истината, аз най-често подавам мигач, въпреки че синът ми, който изкара курсовете за водач преди няколко месеца ми прави забележка, че не само не съм длъжен ами и мога да объркам някой, който мисли като повечето от вас. Та за това си и подавам мигача де...Пък опреснителните курсове са нещо полезно.А и щях да забравя - ДА! Когато излизам от пътя с предиство, въпреки че продължавам направо ВИНГИ подавам сигнал!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
какво е мигачът и има ли той почва у нас?!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
nikolovvd написа:ПРОМЕНЯШ ПОЛОЖЕНИЕТО СИ СПРЯМО ОСТАНАЛИТЕ УЧАСТНИЦИ В ДВИЖЕНИЕТО!!!По-просто казано - автомобила ти се завърта на поне 90 градуса! Променяш посокато на движение, а не направлението, в което пътуваш!Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
sugarboy написа:Колеги, как не разбирате, че самото следване на пътя с предимство не е промяна на посоката. Промяна на посоката е, ако продължа направо, излизайки от пътя с предимство, ако изневиделица обърна обратно и почна да се движа срещу движението и т. н. И изобщо, каква е логиката да дадеш мигач, движейки се по пътя с предимство - нали оня насреща при всички случаи ще трябва да те изчака, докато си в обсега му, освен ако не си дал десен мигач, за да продължиш направо, или за да завиеш във въображаемата улица надясно.
Коментар
-
venco67 написа:на всеки завой по пътя Ямбол - Бургас, примерно, ще трябва да ръчкам мигачите.venco67 написа:синът ми, който изкара курсовете за водач преди няколко месеца ми прави забележка, че не само не съм длъжен ами и мога да объркам някой, който мисли като повечето от вас.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
venco67, sugarboy ... наборе ... младежо ...Става дума за КРЪСТОВИЩЕ, не е ли видно от снимката?! Не за завой на пътя, а за кръстовище. Пресичат се пътища, затова е кръстовище.Независимо кой е с предимство, трябва да предупредиш останалите участници, че имаш намерение да пресичаш пътя им, ако решат да продължат.Дори и да имат знак STOP или знак, че навлизат в път с предимство.И те са длъжни да те пропуснат, да спрат. Но ако знаят, ако си ги уведомил, че ще завиваш.Тук не става дума за обикновен завой, а за кръстовище, два от лъчите на което са с предимство.Никой обаче не може да знае накъде ще продължите, ако не го заявите.Всеки, при липса на мигач би си помислил, че продължавате направо, че напускате пътя с предимство, че не завивате.И ще се чукнете, ако един от вас не внимава..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Malone написа:...Всеки, при липса на мигач би си помислил, че продължавате направо, че напускате пътя с предимство, че не завивате.И ще се чукнете, ако един от вас не внимава.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Логиката няма нищо общо. Трябва да обозначиш ясно намеренията си, така че да е ясно на останалите участници в движението какво ще предприемеш.Като стане ПТП-то ще се изясни дали си прав. Аз за всеки случай отправих питане към служител на КАТ Пътна полиция във Варна и чакам неговото мнение, защото в крайна сметка те пишат акта, а не аз или вие!Няма начин да няма начин!
Коментар
-
nikolovvd написа:Логиката няма нищо общо. Трябва да обозначиш ясно намеренията си, така че да е ясно на останалите участници в движението какво ще предприемеш.Като стане ПТП-то ще се изясни дали си прав. Аз за всеки случай отправих питане към служител на КАТ Пътна полиция във Варна и чакам неговото мнение, защото в крайна сметка те пишат акта, а не аз или вие!Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Колега Malone, с добро зрение съм за годините си, а те не са малко. Виждам, че е кръстовище е и? В 99% от случаите съм подкрепял мнението ти, но това е оня 1%, в който съм на различно. Аз движейки се по пътя с предимство все пак... с предимство ли съм? Длъжен ли съм да уведомявам за действията си /особено пък когато не извършвам никакви освен, че си карам по пътя с предиство/ тези, който са без предимство или те по закон са си без предимство във ВСИЧКИ СЛУЧАИ! Няма значение дали пътят с предимство върви направо, наляво, надясно или отива към небето. Той ВИНГИ е с предимство. И щом се движа по него и не го напускам няма закон който да ме задължи да подам пътепоказател. А това, че някой не е внимавал когато го е учел инструктора е друг проблем. Та точно за това, както казах и аз често подавм мигач в този случай, но не защото е законосъобразно, а да не би случайно някой без предимство да вземе много да мисли вместо да спазва закона.Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
venco67 написа:Абсолютно и 100% подкрепям колегата sugarboy в съжденията му. Изчетох цялата тема включително с "доказателствения материал" и точно този чл. 76 няма как да ме убеди, че движейки се по път с предимство трябва да подам мигач, когато той променя траекторията си. Това би означавало, че на всеки завой по пътя Ямбол - Бургас, примерно, ще трябва да ръчкам мигачите. Движейки се по пътя с предимство, водача няма как да извършва маневра " завой наляво ". Нещо бъркаме понятията. Обикновено на тези кръстовища винаги има знак "Стоп" или "Пресичание на път с предиство" /моля за извинение, ако има някаква неточност във формулировката/ и тези водачи движещи са по пътя без предимство са длъжни да го осигурят на тези който се движат по този с предимство във всички случаи вкл. с или без подаден светлинен сигнал.А в интерес на истината, аз най-често подавам мигач, въпреки че синът ми, който изкара курсовете за водач преди няколко месеца ми прави забележка, че не само не съм длъжен ами и мога да объркам някой, който мисли като повечето от вас. Та за това си и подавам мигача де...Пък опреснителните курсове са нещо полезно.А и щях да забравя - ДА! Когато излизам от пътя с предиство, въпреки че продължавам направо ВИНГИ подавам сигнал!
Коментар
-
gituli написа:venco67 написа:Абсолютно и 100% подкрепям колегата sugarboy в съжденията му. Изчетох цялата тема включително с "доказателствения материал" и точно този чл. 76 няма как да ме убеди, че движейки се по път с предимство трябва да подам мигач, когато той променя траекторията си. Това би означавало, че на всеки завой по пътя Ямбол - Бургас, примерно, ще трябва да ръчкам мигачите. Движейки се по пътя с предимство, водача няма как да извършва маневра " завой наляво ". Нещо бъркаме понятията. Обикновено на тези кръстовища винаги има знак "Стоп" или "Пресичание на път с предиство" /моля за извинение, ако има някаква неточност във формулировката/ и тези водачи движещи са по пътя без предимство са длъжни да го осигурят на тези който се движат по този с предимство във всички случаи вкл. с или без подаден светлинен сигнал.А в интерес на истината, аз най-често подавам мигач, въпреки че синът ми, който изкара курсовете за водач преди няколко месеца ми прави забележка, че не само не съм длъжен ами и мога да объркам някой, който мисли като повечето от вас. Та за това си и подавам мигача де...Пък опреснителните курсове са нещо полезно.А и щях да забравя - ДА! Когато излизам от пътя с предиство, въпреки че продължавам направо ВИНГИ подавам сигнал!Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
sugarboy написа:gituli написа:venco67 написа:Абсолютно и 100% подкрепям колегата sugarboy в съжденията му. Изчетох цялата тема включително с "доказателствения материал" и точно този чл. 76 няма как да ме убеди, че движейки се по път с предимство трябва да подам мигач, когато той променя траекторията си. Това би означавало, че на всеки завой по пътя Ямбол - Бургас, примерно, ще трябва да ръчкам мигачите. Движейки се по пътя с предимство, водача няма как да извършва маневра " завой наляво ". Нещо бъркаме понятията. Обикновено на тези кръстовища винаги има знак "Стоп" или "Пресичание на път с предиство" /моля за извинение, ако има някаква неточност във формулировката/ и тези водачи движещи са по пътя без предимство са длъжни да го осигурят на тези който се движат по този с предимство във всички случаи вкл. с или без подаден светлинен сигнал.А в интерес на истината, аз най-често подавам мигач, въпреки че синът ми, който изкара курсовете за водач преди няколко месеца ми прави забележка, че не само не съм длъжен ами и мога да объркам някой, който мисли като повечето от вас. Та за това си и подавам мигача де...Пък опреснителните курсове са нещо полезно.А и щях да забравя - ДА! Когато излизам от пътя с предиство, въпреки че продължавам направо ВИНГИ подавам сигнал!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар