Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

какво е мигачът и има ли той почва у нас?!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Абсолютно и 100% подкрепям колегата sugarboy в съжденията му. Изчетох цялата тема включително с "доказателствения материал" и точно този чл. 76 няма как да ме убеди, че движейки се по път с предимство трябва да подам мигач, когато той променя траекторията си. Това би означавало, че на всеки завой по пътя Ямбол - Бургас, примерно, ще трябва да ръчкам мигачите. Движейки се по пътя с предимство, водача няма как да извършва маневра " завой наляво ". Нещо бъркаме понятията. Обикновено на тези кръстовища винаги има знак "Стоп" или "Пресичание на път с предиство" /моля за извинение, ако има някаква неточност във формулировката/ и тези водачи движещи са по пътя без предимство са длъжни да го осигурят на тези който се движат по този с предимство във всички случаи вкл. с или без подаден светлинен сигнал.А в интерес на истината, аз най-често подавам мигач, въпреки че синът ми, който изкара курсовете за водач преди няколко месеца ми прави забележка, че не само не съм длъжен ами и мога да объркам някой, който мисли като повечето от вас. Та за това си и подавам мигача де...Пък опреснителните курсове са нещо полезно.А и щях да забравя - ДА! Когато излизам от пътя с предиство, въпреки че продължавам направо ВИНГИ подавам сигнал!
    Peugeot 301
    Punto 1.9 JTD - на жената

    Коментар


      #92
      ПРОМЕНЯШ ПОЛОЖЕНИЕТО СИ СПРЯМО ОСТАНАЛИТЕ УЧАСТНИЦИ В ДВИЖЕНИЕТО!!!По-просто казано - автомобила ти се завърта на поне 90 градуса! Променяш посокато на движение, а не направлението, в което пътуваш!
      Няма начин да няма начин!

      Коментар


        #93
        Не се обиждам, просто не съществува този казус за мен - ей сега споделих набързо с двама колеги това, в което ме убеждавате и те ме гледат изумено, като за първи път казаха, че чуват подобно нещо, в което се мъчите да ме убедите.
        Fiat Marea Weekend 1,6 16V

        Коментар


          #94
          nikolovvd написа:
          ПРОМЕНЯШ ПОЛОЖЕНИЕТО СИ СПРЯМО ОСТАНАЛИТЕ УЧАСТНИЦИ В ДВИЖЕНИЕТО!!!По-просто казано - автомобила ти се завърта на поне 90 градуса! Променяш посокато на движение, а не направлението, в което пътуваш!
          Нищо не променяш - нали и те, движейки се по пътя с предимство също "завиват", подобно на теб, а тез, дето чакат от пътищата без предимство, изобщо не те интересуват, променяш ли, не променяш ли нещо спрямо тях.
          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

          Коментар


            #95
            sugarboy написа:
            Колеги, как не разбирате, че самото следване на пътя с предимство не е промяна на посоката. Промяна на посоката е, ако продължа направо, излизайки от пътя с предимство, ако изневиделица обърна обратно и почна да се движа срещу движението и т. н. И изобщо, каква е логиката да дадеш мигач, движейки се по пътя с предимство - нали оня насреща при всички случаи ще трябва да те изчака, докато си в обсега му, освен ако не си дал десен мигач, за да продължиш направо, или за да завиеш във въображаемата улица надясно.
            След това изказване, мисля че няма какво повече да се добави.

            Коментар


              #96
              venco67 написа:
              на всеки завой по пътя Ямбол - Бургас, примерно, ще трябва да ръчкам мигачите.
              В този случай става дума за пресичане на пътища от по-нисък клас.
              venco67 написа:
              синът ми, който изкара курсовете за водач преди няколко месеца ми прави забележка, че не само не съм длъжен ами и мога да объркам някой, който мисли като повечето от вас.
              Сега ми става ясно защо ПТП-тата в градовете станаха толкова много. Те инструкторите не знаят закона, а ние се опитваме да осветим положението.
              Няма начин да няма начин!

              Коментар


                #97
                venco67, sugarboy ... наборе ... младежо ...Става дума за КРЪСТОВИЩЕ, не е ли видно от снимката?! Не за завой на пътя, а за кръстовище. Пресичат се пътища, затова е кръстовище.Независимо кой е с предимство, трябва да предупредиш останалите участници, че имаш намерение да пресичаш пътя им, ако решат да продължат.Дори и да имат знак STOP или знак, че навлизат в път с предимство.И те са длъжни да те пропуснат, да спрат. Но ако знаят, ако си ги уведомил, че ще завиваш.Тук не става дума за обикновен завой, а за кръстовище, два от лъчите на което са с предимство.Никой обаче не може да знае накъде ще продължите, ако не го заявите.Всеки, при липса на мигач би си помислил, че продължавате направо, че напускате пътя с предимство, че не завивате.И ще се чукнете, ако един от вас не внимава.
                .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                www.cyxap.com

                Коментар


                  #98
                  Malone написа:
                  ...Всеки, при липса на мигач би си помислил, че продължавате направо, че напускате пътя с предимство, че не завивате.И ще се чукнете, ако един от вас не внимава.
                  Каква е тази логика, че напускаш пътя с предимство без мигач, не мога да си обясня?! Това просто е абсурд! Между другото, единият от колегите, с които ви казах, че споделих този казус преди малко, точно сега кара шофьорски курсове и го питах, така ли ги учат, както вие казвате. Каза ми, че нищо подобно. Разбира се, аз започнах отдалеко обяснението, за да не ги натоварвам с предубеждение и те да ми отговарят, за да ми угодят, но това, което мнозинството твърдите тука, е просто абсурдно - да излизаш от пътя с предимство без мигач и да даваш мигач на пътя с предимство. Тази тема наистина се превърна в социологическо проучване, което реално показва, че мнозинството не познават правилата за движение.
                  Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                  Коментар


                    #99
                    Логиката няма нищо общо. Трябва да обозначиш ясно намеренията си, така че да е ясно на останалите участници в движението какво ще предприемеш.Като стане ПТП-то ще се изясни дали си прав. Аз за всеки случай отправих питане към служител на КАТ Пътна полиция във Варна и чакам неговото мнение, защото в крайна сметка те пишат акта, а не аз или вие!
                    Няма начин да няма начин!

                    Коментар


                      nikolovvd написа:
                      Логиката няма нищо общо. Трябва да обозначиш ясно намеренията си, така че да е ясно на останалите участници в движението какво ще предприемеш.Като стане ПТП-то ще се изясни дали си прав. Аз за всеки случай отправих питане към служител на КАТ Пътна полиция във Варна и чакам неговото мнение, защото в крайна сметка те пишат акта, а не аз или вие!
                      Точно в случая, недавайки мигач, ясно обозначаваш намерението си да продължиш движението си по пътя с предимство. Изобщо, възприемайте пътя с предимство като права линия, така става ясно, че в този въображаем завой участниците в движението не променят положението си едни спрямо други, а тези, които чакат в страничните улици, не са все още участници във "вашето движение", докато не влязат на пътя с предимство, но преди това трябва да са изчакали всички ваши добри и лоши намерения.
                      Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                      Коментар


                        Колега Malone, с добро зрение съм за годините си, а те не са малко. Виждам, че е кръстовище е и? В 99% от случаите съм подкрепял мнението ти, но това е оня 1%, в който съм на различно. Аз движейки се по пътя с предимство все пак... с предимство ли съм? Длъжен ли съм да уведомявам за действията си /особено пък когато не извършвам никакви освен, че си карам по пътя с предиство/ тези, който са без предимство или те по закон са си без предимство във ВСИЧКИ СЛУЧАИ! Няма значение дали пътят с предимство върви направо, наляво, надясно или отива към небето. Той ВИНГИ е с предимство. И щом се движа по него и не го напускам няма закон който да ме задължи да подам пътепоказател. А това, че някой не е внимавал когато го е учел инструктора е друг проблем. Та точно за това, както казах и аз често подавм мигач в този случай, но не защото е законосъобразно, а да не би случайно някой без предимство да вземе много да мисли вместо да спазва закона.
                        Peugeot 301
                        Punto 1.9 JTD - на жената

                        Коментар


                          venco67 написа:
                          Абсолютно и 100% подкрепям колегата sugarboy в съжденията му. Изчетох цялата тема включително с "доказателствения материал" и точно този чл. 76 няма как да ме убеди, че движейки се по път с предимство трябва да подам мигач, когато той променя траекторията си. Това би означавало, че на всеки завой по пътя Ямбол - Бургас, примерно, ще трябва да ръчкам мигачите. Движейки се по пътя с предимство, водача няма как да извършва маневра " завой наляво ". Нещо бъркаме понятията. Обикновено на тези кръстовища винаги има знак "Стоп" или "Пресичание на път с предиство" /моля за извинение, ако има някаква неточност във формулировката/ и тези водачи движещи са по пътя без предимство са длъжни да го осигурят на тези който се движат по този с предимство във всички случаи вкл. с или без подаден светлинен сигнал.А в интерес на истината, аз най-често подавам мигач, въпреки че синът ми, който изкара курсовете за водач преди няколко месеца ми прави забележка, че не само не съм длъжен ами и мога да объркам някой, който мисли като повечето от вас. Та за това си и подавам мигача де...Пък опреснителните курсове са нещо полезно.А и щях да забравя - ДА! Когато излизам от пътя с предиство, въпреки че продължавам направо ВИНГИ подавам сигнал!
                          Много ми е интересно какъв сигнал подаваш когато караш на право?Аз доколкото знам а и съм виждал МПС има мигачи отляво и дясно,съответно се дават според това на къде завиваш ляво или дясно.Може би пресвяткате с фарове .

                          Коментар


                            gituli написа:
                            venco67 написа:
                            Абсолютно и 100% подкрепям колегата sugarboy в съжденията му. Изчетох цялата тема включително с "доказателствения материал" и точно този чл. 76 няма как да ме убеди, че движейки се по път с предимство трябва да подам мигач, когато той променя траекторията си. Това би означавало, че на всеки завой по пътя Ямбол - Бургас, примерно, ще трябва да ръчкам мигачите. Движейки се по пътя с предимство, водача няма как да извършва маневра " завой наляво ". Нещо бъркаме понятията. Обикновено на тези кръстовища винаги има знак "Стоп" или "Пресичание на път с предиство" /моля за извинение, ако има някаква неточност във формулировката/ и тези водачи движещи са по пътя без предимство са длъжни да го осигурят на тези който се движат по този с предимство във всички случаи вкл. с или без подаден светлинен сигнал.А в интерес на истината, аз най-често подавам мигач, въпреки че синът ми, който изкара курсовете за водач преди няколко месеца ми прави забележка, че не само не съм длъжен ами и мога да объркам някой, който мисли като повечето от вас. Та за това си и подавам мигача де...Пък опреснителните курсове са нещо полезно.А и щях да забравя - ДА! Когато излизам от пътя с предиство, въпреки че продължавам направо ВИНГИ подавам сигнал!
                            Много ми е интересно какъв сигнал подаваш когато караш на право?Аз доколкото знам а и съм виждал МПС има мигачи отляво и дясно,съответно се дават според това на къде завиваш ляво или дясно.Може би пресвяткате с фарове .
                            Излизането от пътя с предимство не е каране направо, въпреки формалната му посока направо. Излизането от пътя с предимство е завой в съответната посока - зависи накъде излизаш. В случая, каква е разликата дали излизаш от пътя с предимство в уличката надясно, или в тази направо - при всички случаи, излизайки от пътя с предимство, трябва да дадеш мигач
                            Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                            Коментар


                              sugarboy написа:
                              gituli написа:
                              venco67 написа:
                              Абсолютно и 100% подкрепям колегата sugarboy в съжденията му. Изчетох цялата тема включително с "доказателствения материал" и точно този чл. 76 няма как да ме убеди, че движейки се по път с предимство трябва да подам мигач, когато той променя траекторията си. Това би означавало, че на всеки завой по пътя Ямбол - Бургас, примерно, ще трябва да ръчкам мигачите. Движейки се по пътя с предимство, водача няма как да извършва маневра " завой наляво ". Нещо бъркаме понятията. Обикновено на тези кръстовища винаги има знак "Стоп" или "Пресичание на път с предиство" /моля за извинение, ако има някаква неточност във формулировката/ и тези водачи движещи са по пътя без предимство са длъжни да го осигурят на тези който се движат по този с предимство във всички случаи вкл. с или без подаден светлинен сигнал.А в интерес на истината, аз най-често подавам мигач, въпреки че синът ми, който изкара курсовете за водач преди няколко месеца ми прави забележка, че не само не съм длъжен ами и мога да объркам някой, който мисли като повечето от вас. Та за това си и подавам мигача де...Пък опреснителните курсове са нещо полезно.А и щях да забравя - ДА! Когато излизам от пътя с предиство, въпреки че продължавам направо ВИНГИ подавам сигнал!
                              Много ми е интересно какъв сигнал подаваш когато караш на право?Аз доколкото знам а и съм виждал МПС има мигачи отляво и дясно,съответно се дават според това на къде завиваш ляво или дясно.Може би пресвяткате с фарове .
                              Излизането от пътя с предимство не е каране направо, въпреки формалната му посока направо. Излизането от пътя с предимство е завой в съответната посока - зависи накъде излизаш. В случая, каква е разликата дали излизаш от пътя с предимство в уличката надясно, или в тази направо - при всички случаи, излизайки от пътя с предимство, трябва да дадеш мигач
                              Значи по твоита логика,когато карам на право аз некарам на право и съответно когато карам на право аз завивам.Сега вече разбрах :D :D :D

                              Коментар


                                И мен така са ме учили още преди 25 год. - имам предвид поста на sugarboy. А ти колега, логика в закона не търси...
                                Peugeot 301
                                Punto 1.9 JTD - на жената

                                Коментар

                                Working...
                                X