Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

какво е мигачът и има ли той почва у нас?!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ogi28b, ако беше чел внимателно всички постове по темата (както обикновено изискваш от останалите пишещи във форума), щеше да знаеш пола ми, защото няколко страници назад писах "Ще бъда благодарна...". Дори ако не се лъжа, се обръщах точно към теб. Относно мигачите, да знам, че не при всички е така и затова писах "повечето коли", не "всички коли". И това пак не е от съществено значение за темата. Някой чете ли моят постинг? Има ли значение какво пише, като е важно какво правят хората.Махаме частните случаи!Кръстовищата ако разделим на основно 2 вида - Т-образни криви и такива с 2 перпендикулярни пътя: в първия случай не винаги се пуска, във втория - винаги. Ами това е! За пореден път казвам, че е по-важно не какво пише тук във форума, а какво се случва там навън на пътя. Тук всеки си избира да дава примери, които подкрепят тезата му, но изолира другите случаи. Хайде излизаме един ден и минаваме през абсолютно произволни кръстовища от всякакъв вид и да видим кой къде и какво пуска!

    Коментар


      А защо дават въобще мигач след като са на път с предимство? :D

      Коментар


        ogi28b написа:
        Какво прави зелената стрелка по-малко завой от жълтата?
        Възможността за ИЗБОР.Имаш 3 възможности и възприемаш логично наляво/направо/надясно.

        Коментар


          gituli написа:
          А защо дават въобще мигач след като са на път с предимство? :D
          Защото пак имаш наляво/направо/надясно, а дясното ти е под 90-градусов ъгъл. Само не почвайте пак с цитатите Що е то маневра и мерене на градусите на ъглите. Имаш ли 3 - имаш и три посоки, имаш ли 2 - според зависи от градусът и въобще ситуацията в частност. Това е положението. И е това, защото не го пише и достатъчно ясно в закона. Да не кажа, че изобщо не се и споменава. Айде стига вече сме се надлъгвали.

          Коментар


            feliza написа:
            Хайде излизаме един ден и минаваме през абсолютно произволни кръстовища от всякакъв вид и да видим кой къде и какво пуска!
            Извинете госпожо или госпожице, наистина съм пропуснал това дали сте колега или колежка, но пък съм чел внимателно всичко което е по темата, а това за пОла ви не е било най-важното. Това с минаването по кръстовища няма да докаже, че вашата група е права, или че нашата група е права, не мислите ли? По-скоро на вас ще покаже още колко заблудени като нас има, а на мен ще покаже още колко заблудени като вас има. Странно защо никой не може да ми отговори, аз задавам толкова прости въпроси, показани с картинки... Няма еднозначно и недвусмислено тълкувание. По-точно за вас има едно, за нас има друго. Факт е че има две. Призовавам всички към край на темата, с извод от нея: "Другите не знаят закона." Важи и за двете групи.

            Коментар


              Съгласна съм да спрем. Съгласна съм и с Malone - важно е само ние какво правим на пътя, за да се улесняваме взаимно. Какво пише или не пише в закона, не е толкова от значение тук, защото законът го пишем ние, за да служи на нас, а не ние на него и в случая не виждам точно как ни служи. По-важното е да се разбираме и без него.

              Коментар


                Предложих да спрем, преди да видя последният ви пост. Ама ми се струва че нещо зациклихте: Според текста ви - имаме избор - направо надясно наляво, затова там не давали мигач, защото било средното от трите, което значи че е направо. Нали така?
                feliza написа:
                ogi28b написа:
                Какво прави зелената стрелка по-малко завой от жълтата?
                Възможността за ИЗБОР.Имаш 3 възможности и възприемаш логично наляво/направо/надясно.
                Еми добре де, кое е направо? Съвсем ме объркахте с теориите си, цялата група, за това кое е направо, кое е завой. Нали "направо" беше вектор и няма общо с логическото направо, а само с физическото.... Ша ме съсипете с тая тема. И пак стигаме до една моя картинка, с червена, жълта и зелена зона, с която опитах да покажа логическата посока направо и отклоненията "вляво" и "вдясно".
                Прикачени файлове

                Коментар


                  BO написа:
                  feliza написа:
                  Така де - каквото и да правиш си с предимство, спор няма. Но това не значи, че имаш 3 пътя с предимство. Имаш един - направо. Ти си с предимство в 3 посоки - да, но имаш 1 път. Има разлика. Затова го написах това мнение в отговор на:
                  BO написа:
                  И как реши, че пътя с предимство продължава направо а не на дясно да речем? :P :
                  ОК, имаш Т образно кръстовище. Стигаш до него и трябва да избираш да завиеш наляво или надясно. Имаш знак път с предимство, без указателна табела Т13. Кой е пътя с предимство? Направо, в двора на ТКЗС-то?
                  Аз пак да се върна на въпроса тогава.С какъв мигач ще продължите и на къде, ако имате само един знак път с предимство, без да се указва посоката на предимството в Т образно кръстовище?Въпросния знак ви показва, че сте на път с предимство. Дефакто всички трябва да ви чакат от където и да се намира. Вие дали ще завиете наляво или надясно зависи от вас. И няма да дадете мигач за ляво или дясно при Т образно кръстовище?И конкретно към:@felizaЗапочнах да се оглеждам постоянно за въпросните знаци и как точно са регулирани кръстовищата през които минавам.За радост и по всекидневния ми маршрут имам знак път с предимство на Т образно кръстовище (знаците са нови и никога не е имало табела Т13). Ха сега какво правим?
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    BO написа:
                    И конкретно към:@felizaЗапочнах да се оглеждам постоянно за въпросните знаци и как точно са регулирани кръстовищата през които минавам.За радост и по всекидневния ми маршрут имам знак път с предимство на Т образно кръстовище (знаците са нови и никога не е имало табела Т13). Ха сега какво правим?
                    Нищо не разбрах, извинявай. Имаш само жълт знак на Т-образно кръстовище, където не е ясно отличително, че имаш главен път? Дай ми конкретен пример, ако обичаш - нарисувай, bgmaps, нещо...

                    Коментар


                      feliza написа:
                      BO написа:
                      И конкретно към:@felizaЗапочнах да се оглеждам постоянно за въпросните знаци и как точно са регулирани кръстовищата през които минавам.За радост и по всекидневния ми маршрут имам знак път с предимство на Т образно кръстовище (знаците са нови и никога не е имало табела Т13). Ха сега какво правим?
                      Нищо не разбрах, извинявай. Имаш само жълт знак на Т-образно кръстовище, където не е ясно отличително, че имаш главен път? Дай ми конкретен пример, ако обичаш - нарисувай, bgmaps, нещо...
                      Лично за теб ще го снимам утре..."Жълтия" знак означава път с предимство, а не път с предимство направо, както си мислиш.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        BO написа:
                        feliza написа:
                        BO написа:
                        И конкретно към:@felizaЗапочнах да се оглеждам постоянно за въпросните знаци и как точно са регулирани кръстовищата през които минавам.За радост и по всекидневния ми маршрут имам знак път с предимство на Т образно кръстовище (знаците са нови и никога не е имало табела Т13). Ха сега какво правим?
                        Нищо не разбрах, извинявай. Имаш само жълт знак на Т-образно кръстовище, където не е ясно отличително, че имаш главен път? Дай ми конкретен пример, ако обичаш - нарисувай, bgmaps, нещо...
                        Лично за теб ще го снимам утре..."Жълтия" знак означава път с предимство, а не път с предимство направо, както си мислиш.
                        Как реши, че така си мисля?!

                        Коментар


                          Много интересна тема! И полезна даже....

                          Коментар


                            Kuku написа:
                            Много интересна тема! И полезна даже....
                            И кое и е полезното Всеки говори различно
                            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                            Коментар


                              Колега, ogi28b. Очевидно е желанието ти да се окажеш последна инстанция в спора и да кажеш тежката си дума, но не си прав. Картинките, които си дал нямат нищо общо с примера от втора страница, за който възникна спора.Предложих на sugarboy, предлагам и на теб. Да отидем на подобно кръстовище и ти да минеш няколко пъти по пътя с предимство без да даваш никаква сигнализация и след толкова разтягане на локуми ще видиш, че реалността е съвсем друга, когато някоя блейка те нацели с колата си.
                              Прикачени файлове
                              преди - TIPO
                              сега - VOLVO XC60

                              Коментар


                                Ogi28b, позволих си да редактирам (добавя нещо) към твоята рисунка, за да стане ясно, че не се прави маневрата - ляв завой. При пресичане на кръстовището не се пресича осовата линия и порави тази причина не се налага подаване на ляв мигач.
                                Прикачени файлове
                                Няма начин да няма начин!

                                Коментар

                                Working...
                                X