Правоъгълна кутийкабез багажник - с колела,с моторче доста шумнонабедено за кола.Майка му е костенурка,возиш се в него свит,то в Европа е ненужно,но у нас е супер хит.Захабена немска бричкаи с дизайн на всъдеход,то купува се страхотноот дебил и идиот.Имидж страшен има, братко,внасяме го и до днес,и поне сме мазохистимажеме се здраво с грес.Ремонтираме, но знаем,туй е здравата кола,и пред никого не ще признаемкак е гадничко това.Хванеш ли обаче Голфаще се друсаш здраво, знай,от цени и от паветапломбите ще ти изпадат май.п.с. не се стърпях
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.9 JTD или Golf Mk3 1.9 TDI 90hp
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
..
emzo написа:@syfer - карал ли си и двете коли или на теория го раздавашпредишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
чудя ви се на акъла...автора на темата е пуснал една пързалка Голф срещу Браво и сега чете и се хили как се дърлите на вечния спор за Голфовете....да сте прочели едно мнение от него след първия пост???п.п. да се гмурна и аз Голфа е по-тесен от моето Пунто... Брава колко е широка въобще да не говоримFiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
..
donnna написа:чудя ви се на акъла...автора на темата е пуснал една пързалка Голф срещу Браво и сега чете и се хили как се дърлите на вечния спор за Голфовете....да сте прочели едно мнение от него след първия пост???п.п. да се гмурна и аз Голфа е по-тесен от моето Пунто... Брава колко е широка въобще да не говоримпредишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
Юруш на спамаааа....... че к’во и е на Бравата.. доста по-широка е от голф с 5 врати, има багажник в който без да сваляш седалките могат да влязат 2 130-килограмови прасета.А оня ден като пуснах задните седалки... един хладилник и един 80литров бойлер влязоха като у тях си.А мой приятел има 2врат голф 1.4 и като ги сравня с на брат ми Бравото(лека му пръст на бравото).Не ме интересува лично мен, че ТД100 не можело да се чипосва а голфа с 90-коня мотор може.Аз избирам функционалността и стабилността.За мен избора е Браво ако е с 3 врати или Брава ако е с 5.
Коментар
-
Малиииий,тази тема чак сега я виждам(ако изобщо може да се нарече тема) Първо ТДИ е дизелова система с директно впръскване,всичките й модификации. Разликата между ТДИ,ТДИ ПД и ТДИ ЦР е бая голяма.Комън рейла е пуснат 1997 в Алфа 156 за пръв път в серийно производство,а това че Ваг са се сетили чак 2006 да минат на тази система си е тяхна работа. Сега на въпроса:Голф 3 ТДИ90 или Браво ЖТД С трите си ръце съм за жтд-то Първо като дизайн : Голфа на нищо не мязаОтносно мотора : Както ТДИ-то има + и - така и жтд-то си ги има.Като се има в предвид че и двете коли са първите модели съответно за ТДИ системата и комън рейла,то е ясно че имат доста неща за дооправяне и изглаждане.Вече при техните наследници ТДИ110 и ЖТД110/115 са излекувани повечето от детските болести на предшествениците им.Няма какво да коментирам как върви ТДИ90 с чип и как жтд с чип.Има ТДИ90 напомпани до 200 коня ама се срещат и жтд-та пак там-200 магарета.Няма да навлизам в подробности. Все пак е въпрос на личен избор-разни хора,разни идеали ПС. Евала на колегата @batproho-стихчето къртиии
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар