idm написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.9 JTD или Golf Mk3 1.9 TDI 90hp
Collapse
X
-
cenitel написа:VW минаха на комън-рейл след 2006.Но пък на голфа е по-евтина подръжката.И двете коли са масови,в последно време фиат ги гледам през секунда по пътищата.предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
Любимото ми е някой като си купи 20 годишна кошница пред разпадане за без пари и първото нещо е ЧИП По темата ,тук избора определное трябва да е до това , колко запазени са двата автомобила и най-вече кой-повече ти харесва на тебИ двете коли всички майстори се научиха за толкова години да ги правят със затворени очи ,има толкова информация ,че потдръжката не трябва да те притеснява ,и двете ще се чупят .Аз лично бих избрал ,голфа най-вече заради това ,че бравото е с 2 врати и много ме дразни :D А и последък фиатите изместиха голфовете по улиците и то не е защото са по-здрави ,красиви и т.н. а защото са НАЙ-ЕФТИНИ .Зимай голфафиатче Браво 2.0
Коментар
-
И аз си давам гласа за голфа. Мен си ми харесват и който каквото ще да казва. А относно това ,че Бравата била 4/5 врато браво , то тази брава изобщо не ми допада с това си купе на нито хечбек нито седан. Вари ги разбери италианците. Ако имаше наистина Браво с 4/5 врати и с неговото си купе да но иначе не. А и един колега беше попитал за каква сума става въпрос , защото и тя е от значение при избора на кола. Но всичко си е в ръцете на човека който избира.
Коментар
-
сравнение
emzo написа:tomazo написа:Любимото ми е някой като си купи 20 годишна кошница пред разпадане за без пари и първото нещо е ЧИПпредишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
.
tomazo написа:Колега като си купуваш 15-20 годишна кола ,за половин немска заплата ,най -малко трябва да те интересува тия 2 секунди разлика в ускорението :D :Dпредишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
emzo написа:idm написа:М’даа секи дет разбира и не разбира пишеее... ЗА ГОЛФА: Разликата между 1,9 ТД и 1,9 ТДИ НЕ Е САМО В ИНТЕРКУЛЕРА Дооста по голяма е... - и по скъпа съответно
Коментар
-
Късно видях темата: Имам наблюдения върху Голфа с този двигател. Брат ми има такава машина. Катър си е количката. Ремонтира се и тя. Сравнявайки ги с моята Брава ЖТД 100- Бравата е по-обезшумена в купето;- Бравата ми напук на всичко, което съм правил по нея няма скърцащи и пукащи елементи в купето- Бравата е по-ергономична и удобна за управление- Бравата ми е по-стегната ( въпрос до екземпляри )Но...Голфа е по-груб, недодялан, но в пъти по-изпитан в огромния си пробег. Някак си отговаря на грубоватия си вид. Това, което е изпитал Голфа на брат ми ( има си го от новичък ) Бравата не го е помирисала ( поне докато е била в мен ). По-висок е и е по-лесен за обслужване. Ако карам Бравата както брат ми- Голфа, сигурно ще си отварям повечко бели по окачването с италианката. Голфа не е лоша кола. Никак дори. Смея да твърдя, че е по-надеждна от МОЕТО ЖТД. Иначе возия - йок. За визията - въпрос на вкус. ПС: Визирам само две коли. Бравата, която АЗ имам и Голфа, който БРАТ ми има. Не се обвързвам с ТТ данни и наблюдения на други хора.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Ето разликата между двете коли.за Браво ремонта на предното окачване излиза някаде към 200лв. Агренажен комплект около 270лв. Термостат 100лв. Ремонт заден мост 120лв. след определен пробег почват и проблеми с дюзите а там цените са солени.За Голфа ремонта на предното окачване излиза около 150лв. НО при Голфа ако се разбие шарнир не се сменя селия носач което е важно. Агренажен комплект около 190лв. Термостат 30лв. за задния мост още не съм видял Голф със разбити тампони на заден мост. Дюзите не се развалят.Мога и още сравнения да дам но колкото и да не ми се иска ще е в полза на голфа. Ако някой ме попита да ли съм карал и подържал голф че давам мнение отговора е да. Още нещо Голфа го карах и подлагах на зверси терор и издържаше, като купих бравото почнах да го карам така и точно за две седмици почна да тропа предницата, ако бях продължил с това каране точно за два месеца щеше за стане една разпадаща се гробница.Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
То на бравото предното окачване му е доста повече от 200 лв.Един познат след доста душманско каране му излезе 600 лв.Говорим амортисьори, носачи, биалетки кормилни накрайници.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар