Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.9 JTD или Golf Mk3 1.9 TDI 90hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    idm написа:
    М’даа секи дет разбира и не разбира пишеее... ЗА ГОЛФА: Разликата между 1,9 ТД и 1,9 ТДИ НЕ Е САМО В ИНТЕРКУЛЕРА Дооста по голяма е... - и по скъпа съответно
    В заглавието пише ясно TDI 90 коня.ТД ич не ни интересува.Колегата ако не го бърка грозната визия да взима ГоуФи, по-добрия избор е.Да не говорим, че тди90 с чип ще сипва с големия черпак на жтд105 с чип
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      Тва за сипването с черпака е малко относително, щото такъв Голф ТДИ 90 с чип върви горе долу колкото стоково Стило, лично съм го пробвал и то не с един, а с 2 голфа :D.П.п Емо, а ти знаеш че в някой случай мапнато Браво върви повече от стоково Стило .
      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

      Коментар


        #33
        cenitel написа:
        VW минаха на комън-рейл след 2006.Но пък на голфа е по-евтина подръжката.И двете коли са масови,в последно време фиат ги гледам през секунда по пътищата.
        Колега emzo: ,,Да не говорим, че тди90 с чип ще сипва с големия черпак на жтд105 с чип" имаш ли опит с чипосването на тди и на жтд-то и преки наблщдения.Нали целта е да даваме съвети а не само лични размисли.Защо не погледнем реално стоковите кои са помощни защото момчето първоначално ще си купи сток и едва тогава ако реши ще слага чип.Относно цитата пък по горе ............нека колегата се аргументира защо на голфа е по евтина подръжката с конкретни цифри примерно за носач на голфа и носач на бравото щото така казано е много общо.
        предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
        Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

        Коментар


          #34
          Любимото ми е някой като си купи 20 годишна кошница пред разпадане за без пари и първото нещо е ЧИП По темата ,тук избора определное трябва да е до това , колко запазени са двата автомобила и най-вече кой-повече ти харесва на тебИ двете коли всички майстори се научиха за толкова години да ги правят със затворени очи ,има толкова информация ,че потдръжката не трябва да те притеснява ,и двете ще се чупят .Аз лично бих избрал ,голфа най-вече заради това ,че бравото е с 2 врати и много ме дразни :D А и последък фиатите изместиха голфовете по улиците и то не е защото са по-здрави ,красиви и т.н. а защото са НАЙ-ЕФТИНИ .Зимай голфа
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            #35
            И аз си давам гласа за голфа. Мен си ми харесват и който каквото ще да казва. А относно това ,че Бравата била 4/5 врато браво , то тази брава изобщо не ми допада с това си купе на нито хечбек нито седан. Вари ги разбери италианците. Ако имаше наистина Браво с 4/5 врати и с неговото си купе да но иначе не. А и един колега беше попитал за каква сума става въпрос , защото и тя е от значение при избора на кола. Но всичко си е в ръцете на човека който избира.

            Коментар


              #36
              tomazo написа:
              Любимото ми е някой като си купи 20 годишна кошница пред разпадане за без пари и първото нещо е ЧИП
              Ами извинявай ама на дизел да не му сложиш ЦИПЦЕ .... ааа ЧИП/РЕМАП и т.н. .... мани, мани, не е работа.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #37
                сравнение

                emzo написа:
                tomazo написа:
                Любимото ми е някой като си купи 20 годишна кошница пред разпадане за без пари и първото нещо е ЧИП
                Ами извинявай ама на дизел да не му сложиш ЦИПЦЕ .... ааа ЧИП/РЕМАП и т.н. .... мани, мани, не е работа.
                колега нали идеята е колите като ги сложиш една до друга-сток да видиш коя първоначално е с по добри характеристики.JTD-то сток има много по голям въртящ момент в ниските обороти т.е. по добра динамика до като на ТДИ-то силата му идва малко след 2.500 оборота......говоря за стокови.Колкото ди чипа нека все пак автора на темата да си каже ще слага ли няма щото май тук темата стана за или против чипа.Инъче относно това коя кола е по бърза и има по малък разход то данните си говорят:Фиат Браво 1.9 JTD- http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2734.htmlGolf 3- 1.9 TDI /90 h.p./- http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12337.html
                предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
                Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

                Коментар


                  #38
                  Колега като си купуваш 15-20 годишна кола ,за половин немска заплата ,най -малко трябва да те интересува тия 2 секунди разлика в ускорението :D :D
                  фиатче Браво 2.0

                  Коментар


                    #39
                    .

                    tomazo написа:
                    Колега като си купуваш 15-20 годишна кола ,за половин немска заплата ,най -малко трябва да те интересува тия 2 секунди разлика в ускорението :D :D
                    Че малко ли са ......направо ме учудваш.Не ти говоря за дръпки или старт....говоря ти ако ти се наложи да изпревариш.Много добре знаеш, че при комонрела двг. се развърта от 1000 до 2500 оборота в пълната си мощност......т.е. там където ТДИ почва да ускорява JTD-вече е на следваща предавка и е минала поуъра.Следователно там идва и разлика в горенет.Една кола като си дига мощността във високите обороти следователно ти като си там постоянно ще имаш по голям разход.Качи се на едно JTD да видиш как си хапва баирите за закуска на 4 и 5-та предавка.Сигурен съм че ако някой тук не щото е форум на фиат се качи на JTD 105 и на tdi 90 к.с. ще си каже кое си набира повече и има по добра динамика.
                    предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
                    Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

                    Коментар


                      #40
                      @syfer - карал ли си и двете коли или на теория го раздаваш
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #41
                        emzo написа:
                        idm написа:
                        М’даа секи дет разбира и не разбира пишеее... ЗА ГОЛФА: Разликата между 1,9 ТД и 1,9 ТДИ НЕ Е САМО В ИНТЕРКУЛЕРА Дооста по голяма е... - и по скъпа съответно
                        В заглавието пише ясно TDI 90 коня.ТД ич не ни интересува.Колегата ако не го бърка грозната визия да взима ГоуФи, по-добрия избор е.Да не говорим, че тди90 с чип ще сипва с големия черпак на жтд105 с чип
                        Много добре мога да чета просто коментирам какво пишат преди мен знаещите ( демек че нищо не знаят )

                        Коментар


                          #42
                          Късно видях темата: Имам наблюдения върху Голфа с този двигател. Брат ми има такава машина. Катър си е количката. Ремонтира се и тя. Сравнявайки ги с моята Брава ЖТД 100- Бравата е по-обезшумена в купето;- Бравата ми напук на всичко, което съм правил по нея няма скърцащи и пукащи елементи в купето- Бравата е по-ергономична и удобна за управление- Бравата ми е по-стегната ( въпрос до екземпляри )Но...Голфа е по-груб, недодялан, но в пъти по-изпитан в огромния си пробег. Някак си отговаря на грубоватия си вид. Това, което е изпитал Голфа на брат ми ( има си го от новичък ) Бравата не го е помирисала ( поне докато е била в мен ). По-висок е и е по-лесен за обслужване. Ако карам Бравата както брат ми- Голфа, сигурно ще си отварям повечко бели по окачването с италианката. Голфа не е лоша кола. Никак дори. Смея да твърдя, че е по-надеждна от МОЕТО ЖТД. Иначе возия - йок. За визията - въпрос на вкус. ПС: Визирам само две коли. Бравата, която АЗ имам и Голфа, който БРАТ ми има. Не се обвързвам с ТТ данни и наблюдения на други хора.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            #43
                            Ето разликата между двете коли.за Браво ремонта на предното окачване излиза някаде към 200лв. Агренажен комплект около 270лв. Термостат 100лв. Ремонт заден мост 120лв. след определен пробег почват и проблеми с дюзите а там цените са солени.За Голфа ремонта на предното окачване излиза около 150лв. НО при Голфа ако се разбие шарнир не се сменя селия носач което е важно. Агренажен комплект около 190лв. Термостат 30лв. за задния мост още не съм видял Голф със разбити тампони на заден мост. Дюзите не се развалят.Мога и още сравнения да дам но колкото и да не ми се иска ще е в полза на голфа. Ако някой ме попита да ли съм карал и подържал голф че давам мнение отговора е да. Още нещо Голфа го карах и подлагах на зверси терор и издържаше, като купих бравото почнах да го карам така и точно за две седмици почна да тропа предницата, ако бях продължил с това каране точно за два месеца щеше за стане една разпадаща се гробница.
                            Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                            Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                            Коментар


                              #44
                              Колко от Вас са сменяли 4 дюзи ?Дюзи има по 50 кинта по моргите !
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #45
                                То на бравото предното окачване му е доста повече от 200 лв.Един познат след доста душманско каране му излезе 600 лв.Говорим амортисьори, носачи, биалетки кормилни накрайници.
                                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                                FIAT БРАВО 1.2 16v
                                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                                Коментар

                                Working...
                                X