Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.9 JTD или Golf Mk3 1.9 TDI 90hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo 1.9 JTD или Golf Mk3 1.9 TDI 90hp

    Здравейте колеги, колебая се м/у 2-та модела коли. Коя според вас е по-евтина за поддръжка, и по- здрава.Не се интересувам от мощност, а от гледна точка на разход.Моля да се въздържате от коментари от сорта "Как може да сравняваш гоуфф с браво."Благодаря на отзовалите сеПоздрави.
    Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
    Punto. 1.2 16v. 86hp+

    #2
    Всичко зависи от състоянието на двата автомобила.ФИАТ-а е по-нова технология, все пак, комън-рейл, докато Голфа не е.Но всичко зависи от екземплярите, на които ще попаднеш.Мисля, че Голфа може да ти е малко по-евтин за обслужване от Бравото. Въпреки това, аз лично бих си взел Браво, лично мое мнение. Вземи си което ти е на сърцето повече.

    Коментар


      #3
      golf 3 TDI 90 коня трябва да е с 1Z мотор, определено му е по-евтина поддръжката.За справка - маховика е едномасов, един дерт по-малко.Върви с ква да е нафта, има си някви нормални болежки, иначе вече е супер грозна кола.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Колега наистина няма място за сравнение .... Все пак това е JTD Аз бих взел бравото, защото е 100 000 пъти по-добро от голфи, ама ти както си решиш ... Поздрави
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #5
          за какви години на производство говорим? Не че нещо,просто не съм наясно кога точно се произвежда тоя модел на голф,но ако е в интервала ,в който се правят всички "тройки" не мисля,че има какво да се колебаеш. Всмисъл,голфа ако 97(май това е най-младия) ще ти струва поне едно 4 бона(май по толкова им искат ),а бравото ще е поне 2000 и ще ти излезе маалко по-евтинко,като сложиш обсслужването общо взето ще ти излезе една и съща сума,но ще има три години по-нова кола,значително по красива и завладяваща от тая немска грозотия. Супер стандартен е тоя голф,не ме кефят. Данъка естествено ще ти е по-голям на бравото,но въпреки всички за пак няма място за сравнение!
          ex.Мареа ТД100

          Коментар


            #6
            Не ги слушай тея са секта земи си едно гоУфче и си бръмкай.

            Коментар


              #7
              Бравото е по-нова технология, по-удобен салон, по-приятна визия, а поради пазарната конюктура ще го купиш по-изгодно. Но имай предвид, че читаво Браво ЖТД е над 3 бона, иначе ще страдаш.
              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
              Volvo S60 Sport 2.4D

              Коментар


                #8
                paralesa написа:
                за какви години на производство говорим? Не че нещо,просто не съм наясно кога точно се произвежда тоя модел на голф,но ако е в интервала ,в който се правят всички "тройки" не мисля,че има какво да се колебаеш. Всмисъл,голфа ако 97(май това е най-младия) ще ти струва поне едно 4 бона(май по толкова им искат ),а бравото ще е поне 2000 и ще ти излезе маалко по-евтинко,като сложиш обсслужването общо взето ще ти излезе една и съща сума,но ще има три години по-нова кола,значително по красива и завладяваща от тая немска грозотия. Супер стандартен е тоя голф,не ме кефят. Данъка естествено ще ти е по-голям на бравото,но въпреки всички за пак няма място за сравнение!
                97 година са последните голф тройки
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  #9
                  Golf Mk3 се произвежда 1991-1999г. освен ако не е Cabrio: 1994-2002г.
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                  Коментар


                    #10
                    И според мен най големия минус на Бравото е ,че е само с триврато купе , докато при Голфа имаш избор. А и познавам няколко човека с различни голфове бензин и дизел. Включително и 1,9ТДИ АФН 110 конйов дизел и си върви повече от добре, също така е 97 година с всички екстри + климатроник , нов внос от Италия с регистрация и всичко му излезе към 4бона. Ако имаш възможност за такъв голф ,не се замисляй според мен са си добри машини.

                    Коментар


                      #11
                      Данъка ти е значително по-малко с Голфа.

                      Коментар


                        #12
                        И голфа може да удари лесно 150+ коня, за разлика от Бравото, ама пак си остава по-грозен
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Аз да ви кажа честно май бих избрал голфа-евтина подръжка, нисък данък а и по вървеж няма да е много назад от JTD-то. Единствено грозната мутра му е проблема както каза emzo

                          Коментар


                            #14
                            А да ви питам тоя голф като е TDI не е ли комън рейл? Мислех че ТDI е означението на ВАГ групата за комън рейл?Или тия ТДИ не бяха предкамерни?Доколкото знам има голф 1.9 TD и какво му е разликато с TDI?
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #15
                              infineon написа:
                              А да ви питам тоя голф като е TDI не е ли комън рейл? Мислех че ТDI е означението на ВАГ групата за комън рейл?Или тия ТДИ не бяха предкамерни?Доколкото знам има голф 1.9 TD и какво му е разликато с TDI?
                              Комън рейлите навлизат по-късно чак при Голф 4. Колкото до означението, предполагам TD е турбо дизел, а TDI е трубодизел с интеркулър. VAG-аджиите да пояснят по-точно.

                              Коментар

                              Working...
                              X