Някой може ли да разкаже какво представлява курса за камиони?До сега съм чувал само слухове, ще ми е интересно да знам какво представлява цялата процедура, какво се учи, кое впечатлява, кое досажда, кое затруднява и подобни детайли.Едва ли скоро ще се захвана, но ми е мерак отдавна и все някога мисля да стигна до това, така че ще съм благодарен ако повече хора, минали по този път, споделят подробности от обучението и от самата практика в последствие. ЗА тахографите вече обсъдихме, доста хора дадоха яснота по въпроса, за което благодаря.Нека тази тема да е по-обобщена и да акцентираме на това по какво се различава подръжката и експлоатацията на камион от тези на кола.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Курс за категория С
Collapse
X
-
Специфично е това, че в общия случай завиващите колела са зад шофьора. Свикване с габаритите, десен завой в тесни улици, височината на камиона. Това се сещам на първо време. Зависи и от камиона вече - скоростна кутия без синхронизатори - много помага понякога, и при лека кола. За който го знае - ще каже - "А, голяма работа", но който не го знае, може да се затрудни, трябва усет за работата на мотора, предавката, оборотите, скоростта.
-
Повечето учебни камиони, умишлено са оборудвани с кабина в ремаркето, разбирай по цялата ширина зад гърба на водача.Това, за изграждане на умения за маневриране назад само на огледала [странични].Аз книжка съм взел на камион и досега не мога да се отърва от този навик, което някой път вбесява седящия до мен баща."Двойното амбриране", за което говори Оги, също ми остана като навик от тогава..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Malone написа:Повечето учебни камиони, умишлено са оборудвани с кабина в ремаркето, разбирай по цялата ширина зад гърба на водача.Това, за изграждане на умения за маневриране назад само на огледала [странични].Аз книжка съм взел на камион и досега не мога да се отърва от този навик, което някой път вбесява седящия до мен баща."Двойното амбриране", за което говори Оги, също ми остана като навик от тогава.
Коментар
-
В момента го карам курса за кат.С.За процедурата-минава се психо тест,после листовки, каране главно градско за свикване на габарити,после кормуване.При карането в началото наистина е малко трудно,трябва да свикнеш да изнасяш камиона по рано,каране в лентата,при някои това се оказва трудно.В цялата работа най досадно е мрънкането на инструктора ...камиона се различава по много неща от леката кола.Всичко работи на въздух(спирачки,ръчни и т.н),скоростите са на половинки(бързи бавни)и други неща.На курсовете не си мисли,че ще научиш кой знае какво.Нито ще сменяш шайби на тахографа,нито как се укрепва товар.Всичко се учи с практика.
Коментар
-
Malone написа:Повечето учебни камиони, умишлено са оборудвани с кабина в ремаркето, разбирай по цялата ширина зад гърба на водача.Това, за изграждане на умения за маневриране назад само на огледала [странични].Аз книжка съм взел на камион и досега не мога да се отърва от този навик, което някой път вбесява седящия до мен баща."Двойното амбриране", за което говори Оги, също ми остана като навик от тогава.Душата в рая на Фиата оборотомера до края!
FIAT BRAVO 1.8GT
FIAT BRAVO 1.9TD ex
Коментар
-
vaskoni_1980 написа:същия съм като теб че и на ГАЗ53 курмувахImmortal написа:Не разбирам, Малоун, защо трябва да се отърваваш от този навик?Да караш назад само на огледала е далеч по-правилно и по-практично..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Това е за тръгването Безсмъртни.Някой път ще ти разкажа как мой приятел се явява на курс там четири пъти. Три от тях неуспешни. Точно заради тази подробност, да погледнеш "с глава и очи" дали не идва превозно средство зад теб, когато потегляш.Иначе, може би само за самолет нямаше книжка този мой приятел. Виден "състезател" и наистина добър шофьор, както и възпитаник на военноморското училище. На така или иначе, трябваше и там да се яви на изпит..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Humppa
-
Re: Курс за категория С
fuoco написа:Някой може ли да разкаже какво представлява курса за камиони?До сега съм чувал само слухове, ще ми е интересно да знам какво представлява цялата процедура, какво се учи, кое впечатлява, кое досажда, кое затруднява и подобни детайли.Едва ли скоро ще се захвана, но ми е мерак отдавна и все някога мисля да стигна до това, така че ще съм благодарен ако повече хора, минали по този път, споделят подробности от обучението и от самата практика в последствие. ЗА тахографите вече обсъдихме, доста хора дадоха яснота по въпроса, за което благодаря.Нека тази тема да е по-обобщена и да акцентираме на това по какво се различава подръжката и експлоатацията на камион от тези на кола.Прикачени файлове
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар