Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Струва ли си да се слагат фарове с лупи на Брава?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    С едно изречение ако няма да слагаш ксенон не си заслужава особено ако лупите са Депо и всякаква друга алтернатива на оригиналните фарове .Аз от година и половина съм с лупи и заради съмнения не се оттървах от обикновените фарове и сега вече си мисля да си ги върна на колата че ми писна от разни гашници с ксенони които ги слагат не за да виждат а да пречат на другите.Даже и за такива им готвя и изненада но ще стане след около месец че ми трябва още няколко неща да набавя.И след това със сигурност ще им трябва и слънцезащитен крем.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #17
      Cerwin написа:
      колега това е плюса де че не заслепяват насрещния и си светят супер концентрирано точно там където искаш . А ако имаш и моторче за регулиране на височина е супер .лупата не блести в очите на насрещните .
      Първо: заслепяването идва от зле регулирани фарове без значение дали са с лупи, или не! Второ: погледни Първо! :D Снимките по-горе не дават реална представа за разликата между ксенонови и обикновени крушки. Това, че светят на много по-далеч означава, че фаровете не са регулирани, в случая ми се струва, че светят на разстояние подходящо за дълги. Опитай да караш на дълги срещу някого за да видим дали няма да го заслепиш. Относно въпроса в темата... ако имаш излишни пари-вложи ги! Ако няма да слагаш ксенон задължително отвори новите фарове и ги почисти, както са посъветвали колегите по-горе.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #18
        Пари на вятъра според мен... Оригиналните си светят повече от добре със и без ксенон!
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #19
          Принципно погледнато слагането на ксенон е измемение в конструкцията на автомобила и трябва да се мине през технотест. Слагането на ксенен без лупи е доста неприятна гледка за околните.
          Няма начин да няма начин!

          Коментар


            #20
            nikolovvd написа:
            Принципно погледнато слагането на ксенон е измемение в конструкцията на автомобила и трябва да се мине през технотест. Слагането на ксенен без лупи е доста неприятна гледка за околните.
            Ела да видиш моите фарове без лупи и с ксенон дали са неприятна гледка за околните! Този спор сме го водили в други теми, да не се отплоняваме! А що се отнася до Технотест... по тази логика, ако сложиш АГу също трябва да минеш от там, ако смениш крушките на третия стоп с диоди също!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #21
              nikolovvd написа:
              Принципно погледнато слагането на ксенон е измемение в конструкцията на автомобила и трябва да се мине през технотест.
              чак пък на конструкциятаако фара е сменен може би, но афтърмаркет фаровете имат заводско одобрение, така че няма нуждаа какво става в технотест?даваш едни пари, един дядо се прави че гледа и минавашако в БГ съгласуват закона за движение по пътищата с европейските, афтърмаркет ксенона ще е незаконенв момента това не е така
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #22
                Не са се усетили Дянков и Цветанов, че от това може да се изкарат пари. Един с русенска Вектра щеше да изяде боя, но не ми се преследваше в Монтана, където се шмугна да се скре.Как ги бе направил тия светлини светеха като "дълги" и това зад мен. За отсрещните не искам да коментирам. Нямаше колега, който да не му присветне поне 2-3 пъти.Докато ксенон-китовете бяха по 400-500 лв. всичко бе наред. Като даде човек толкова пари предпочита да отиде на специалист да му го инсталира.От както пазара се наводни с китайски китове по 50 лв. всеки ІІ-ри циганин си слага саморъчно ксенон и ангелски очички на 25 годишната кола и си мисли, че така ще прилича на последния модел на BMW.
                Няма начин да няма начин!

                Коментар


                  #23
                  nikolovvd написа:
                  Не са се усетили Дянков и Цветанов, че от това може да се изкарат пари. Един с русенска Вектра щеше да изяде боя, но не ми се преследваше в Монтана, където се шмугна да се скре.Как ги бе направил тия светлини светеха като "дълги" и това зад мен. За отсрещните не искам да коментирам. Нямаше колега, който да не му присветне поне 2-3 пъти.Докато ксенон-китовете бяха по 400-500 лв. всичко бе наред. Като даде човек толкова пари предпочита да отиде на специалист да му го инсталира.От както пазара се наводни с китайски китове по 50 лв. всеки ІІ-ри циганин си слага саморъчно ксенон и ангелски очички на 25 годишната кола и си мисли, че така ще прилича на последния модел на BMW.
                  Проблема идва от НЕРЕГУЛИРАНИ фарове. Като са вдигнати фаровете да свалят прилепи има ли значение дали си с ксенон или халогенна крушка
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар


                    #24
                    Проблема, както аз съм забелязал, много често идна не от това, че фаровете са вдигнати, а от това, че новата крушка не е във фокуса на рефлектора. Не знам дали кита, или този, който го монтира, е боклук, но резултата е никаква насоченост на светлината, едно слънце насреща, без значение от реглажа на фара.

                    Коментар


                      #25
                      Aз лично съм много доволен. Вече 10 месеца лупи+ксенон (с него я купих). Светлината е много насочена, никакво заслепяване (не мога да кажа същото за старите с рефлектори).
                      Браво 1.6 16v 1996
                      Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

                      Коментар


                        #26
                        tomny написа:
                        Проблема, както аз съм забелязал, много често идна не от това, че фаровете са вдигнати, а от това, че новата крушка не е във фокуса на рефлектора. Не знам дали кита, или този, който го монтира, е боклук, но резултата е никаква насоченост на светлината, едно слънце насреща, без значение от реглажа на фара.
                        Ксеноновата крушка е малко по-различна и винаги иска регулиране след поставянето и на мястото на халогенната.

                        Коментар


                          #27
                          Каквото и да си говорим - "Козата си сака пръч!"
                          Няма начин да няма начин!

                          Коментар


                            #28
                            Моят китайски ксенон не съм го сложил за шукария! Често ми се налага да пътувам по тъмно а старите ми крушки все едно бяха детско фенерче...Регулирал съм фаровете да светят по-надоло от обичайното и до сега не са ми присветкали насрещно движещите се. Yellow_Flash_Colorz_PDT_35Най-големия плюс на ксенона е че не натоварва очите колкото жълтеникавите халогенни крушки.
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар

                            Working...
                            X