С едно изречение ако няма да слагаш ксенон не си заслужава особено ако лупите са Депо и всякаква друга алтернатива на оригиналните фарове .Аз от година и половина съм с лупи и заради съмнения не се оттървах от обикновените фарове и сега вече си мисля да си ги върна на колата че ми писна от разни гашници с ксенони които ги слагат не за да виждат а да пречат на другите.Даже и за такива им готвя и изненада но ще стане след около месец че ми трябва още няколко неща да набавя.И след това със сигурност ще им трябва и слънцезащитен крем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Струва ли си да се слагат фарове с лупи на Брава?
Collapse
X
-
Cerwin написа:колега това е плюса де че не заслепяват насрещния и си светят супер концентрирано точно там където искаш . А ако имаш и моторче за регулиране на височина е супер .лупата не блести в очите на насрещните .Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
nikolovvd написа:Принципно погледнато слагането на ксенон е измемение в конструкцията на автомобила и трябва да се мине през технотест. Слагането на ксенен без лупи е доста неприятна гледка за околните.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
nikolovvd написа:Принципно погледнато слагането на ксенон е измемение в конструкцията на автомобила и трябва да се мине през технотест.
Коментар
-
Не са се усетили Дянков и Цветанов, че от това може да се изкарат пари. Един с русенска Вектра щеше да изяде боя, но не ми се преследваше в Монтана, където се шмугна да се скре.Как ги бе направил тия светлини светеха като "дълги" и това зад мен. За отсрещните не искам да коментирам. Нямаше колега, който да не му присветне поне 2-3 пъти.Докато ксенон-китовете бяха по 400-500 лв. всичко бе наред. Като даде човек толкова пари предпочита да отиде на специалист да му го инсталира.От както пазара се наводни с китайски китове по 50 лв. всеки ІІ-ри циганин си слага саморъчно ксенон и ангелски очички на 25 годишната кола и си мисли, че така ще прилича на последния модел на BMW.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
nikolovvd написа:Не са се усетили Дянков и Цветанов, че от това може да се изкарат пари. Един с русенска Вектра щеше да изяде боя, но не ми се преследваше в Монтана, където се шмугна да се скре.Как ги бе направил тия светлини светеха като "дълги" и това зад мен. За отсрещните не искам да коментирам. Нямаше колега, който да не му присветне поне 2-3 пъти.Докато ксенон-китовете бяха по 400-500 лв. всичко бе наред. Като даде човек толкова пари предпочита да отиде на специалист да му го инсталира.От както пазара се наводни с китайски китове по 50 лв. всеки ІІ-ри циганин си слага саморъчно ксенон и ангелски очички на 25 годишната кола и си мисли, че така ще прилича на последния модел на BMW.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Проблема, както аз съм забелязал, много често идна не от това, че фаровете са вдигнати, а от това, че новата крушка не е във фокуса на рефлектора. Не знам дали кита, или този, който го монтира, е боклук, но резултата е никаква насоченост на светлината, едно слънце насреща, без значение от реглажа на фара.
Коментар
-
tomny написа:Проблема, както аз съм забелязал, много често идна не от това, че фаровете са вдигнати, а от това, че новата крушка не е във фокуса на рефлектора. Не знам дали кита, или този, който го монтира, е боклук, но резултата е никаква насоченост на светлината, едно слънце насреща, без значение от реглажа на фара.
Коментар
-
Моят китайски ксенон не съм го сложил за шукария! Често ми се налага да пътувам по тъмно а старите ми крушки все едно бяха детско фенерче...Регулирал съм фаровете да светят по-надоло от обичайното и до сега не са ми присветкали насрещно движещите се. Yellow_Flash_Colorz_PDT_35Най-големия плюс на ксенона е че не натоварва очите колкото жълтеникавите халогенни крушки."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар