Здравейте,Днес тотално ми сдаде багажа старият акумулатор от фиата, с който бях купил колата, а от няколко месеца го използвах за да захранвам netbook, когато съм в планината или в университета, и беше много удобно до сега. Прекарвах тока към 220 волта и от там през зарядното на нетбуука.Сега се чудя какво да измисля, като акумулатор, който да върши подобна работа и да е около 10-на ампер часа, за да ме изкара 6-8 часа, като в същото време ми се ще да не излезе особено скъпо, както е с нормален акумулатор за кола.Чудя се от къде мога да намеря такъв клас акумулатори, който хем да е 3-4 пъти по-голям по капацитет от батерията на компютъра, хем да не е цифра, като цена.Някой има ли идея?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Допълнителен акумулатор в кола за netbook
Collapse
X
-
fuoco написа:Хм, това е идея, ще мина през там.Предполагам не са акумулатори за коли или за мотори, което предлагат там.Цената звучи приемлива.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Това е сайта на нашия конрад http://www.stbbg.com//?&page_id=3&re...t=40&offset=48Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Супер, утре ще мина да ги видя в Конрад.Иначе знам, че губя доста ток, но адаптер от 12 към 19 волта с жак за Асуса (иска 19 не 12 волта и кой знае какви други претенции има за входящия ток..) не можах да намеря или ако съм намерил, цената му е била цифра, не помня кое от двете.Това е отделен въпрос дали да минава през 220 волта или директно от 12 към 19 и съм го решил по някакъв, явно не най-икономичнен, начин с наличното на пазара. Просто китайските адаптери нямат такъв жак, какъвто трябва да влезе в Асуса и се отказах да търся.Освен това ми се струва по-сигурно да прекарвам тока през оригиналния му адаптер от 220 волта, без да мога да обоснова научно защо и да кажа дали е необходимо изобщо.Ще пиша като реша проблема с акумулатор, благодаря за съветите.
Коментар
-
Взех един от Конрад 9 AH. Явно е от тези с гел вътре, не прилича никак на автомобилен акумулатор.Сега предстои да видим зареждането как ще става, че иска 900 милиампера и предпазване от презареждане на какъв принцип ще стане...Само със зарядното 4 ампера за голям акумулатор няма да стане работата...
Коментар
-
fuoco написа:Взех един от Конрад 9 AH. Явно е от тези с гел вътре, не прилича никак на автомобилен акумулатор.Сега предстои да видим зареждането как ще става, че иска 900 милиампера и предпазване от презареждане на какъв принцип ще стане...Само със зарядното 4 ампера за голям акумулатор няма да стане работата...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Да, така и стана, направихме му зарядно със схема за ограничаване на напрежение и ток и няма проблем.В магазина нямаха в момента зарядно, но се оправихме, и така равносметката до тук са само 22-та лева за акумулатора и трудът по зарядното, който ми излиза безплатен в случая.Нетбукът издържа най-малко 3.5 часа с тази батерия, а при ниско натоварване - и повече, така че за тази цена съм доволен от резултата, имайки впредвид цени на оригинални батерии за асус.Заедно с оригиналната батерия времето за употреба на машинката стана около 5.5-6 часа, което ми върши работа.Благодаря на всички за съветите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар