Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За или против "присветването" с фарове?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    fihi написа:
    Добре де когато сте на магистралата и карате в лява лента с висока скорост и някой точно пред вас в дясната лента подаде ляв мигач КАКВО правите. Седите и чакате да излезе пред вас и се молите да успеете да намалите, за да не го ударите или още преди да е предприел маневрата му присвятвате, за да разбере, че не трябва да предприема маневрата.
    В темата се дискутира съвсем различна ситуация, в тази - ако се движиш с голяма скорост и някой те засече, естествено, че ще свириш, светиш и ако трябва на челна стойка ще застанеш за да избегнеш удар!
    Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

    Коментар


      #62
      А с гюзелите лятото дето карат 5 коли с по 110 в най -лявата лента какво правите :D Купувате си кашонче малки минерални води и плодове удобни за хвърляне ,защото присветкането не помага .
      фиатче Браво 2.0

      Коментар


        #63
        Нали затова сме ние, да преценяме ситуацията на 200-300 метра пред нас. Естествено когато видим в далечината камион и движещ се зад него лек автомобил и наближава изкачване, най-естествената реакция на водача на лекият автомобил би била изпреварване. И на мен ми се е случвало да настигна някой, който току що е подал мигач и е тръгнал да изпреварва някой, движещ се по-бавно от него. В този случай си вдигам крака от педала и ако ми се наложи натискам спирачка. Човекът със сигурност ме е видял, че приближавам, защото още преди да е изпреварил включва десен мигач. Какъв ще е смисъла да му святкам. Той и без друго вече е притеснен, та и аз да му досаждам с светкавици. Тъпо е и много невъзпитано! Имах един интересен случай като млад шофьор. Карам си Уното и в огледалото виждам, че зад мен се движат два автомобила. Пред мен камион и след като мреминаха насрещно движещите се, поглеждам в лявата агледало, подавам мигач и тръгвам да се изнасям. В този момент поглеждам във вътрешнато огледало и виждам, че единият автомобил го няма. Изтръпнах и в същото време чух клаксон. Оня е бил в мъртвата зона и не съм го видял. От тогава при изпреварване винаги освен в огледалата поглеждам и през рамота си, особено на магистрала.Настигал съм на магистралата и "пилотите" на марката VW. Някаква групичка от 3-4 автомобила, които изпреварваха и от лява и от дясно. Тия нищо не ги стряска! Нито светкавици, нито свирки. Намалих до 90 и се кротнах зад един голям камион и така до София. Да си чупят главите, но без мен. Веднъж, беше средата на Декември, един Ситроен ми святкаше и свиркаше. Пуснах го. След 10-тина километра се бе ударил в мантинелата, завъртял и запалил в аварийното. Що ли го пуснах, да се чувствам цял живот виновен.
        Няма начин да няма начин!

        Коментар


          #64
          blagun написа:
          Присветвам и то доста често, особено в случаите, когато някой се движи неадекватно в средната лента, настъпил леко в моята - крайна лява лента!!! Интересно ми е, Вие които не присветвате, какво правите в такива случай
          Никой не ми е отговорил.......
          BMW E90 320D
          ех. FIAT COUPE 2.0 16V
          ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
          ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

          Коментар


            #65
            blagun написа:
            blagun написа:
            Присветвам и то доста често, особено в случаите, когато някой се движи неадекватно в средната лента, настъпил леко в моята - крайна лява лента!!! Интересно ми е, Вие които не присветвате, какво правите в такива случай
            Никой не ми е отговорил.......
            аз само в града не светкам, няма смисъл в тия задръствания! Ноооооооооооооо напусна ли пределите на София, малиииииии, маллииииииии фарове не ми остават ......
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
            Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

            Коментар


              #66
              blagun написа:
              blagun написа:
              Присветвам и то доста често, особено в случаите, когато някой се движи неадекватно в средната лента, настъпил леко в моята - крайна лява лента!!! Интересно ми е, Вие които не присветвате, какво правите в такива случай
              Никой не ми е отговорил.......
              ми светим и ние, как мислиш :D на разни тъпаци дето изпреварват неадекватнона други пък които карат на дълги и всякакви подобнииначе за ченгета святкам само като са застанали на някакви смешни места, на които някой някога е сложил знак и е забравил да го махне
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #67
                kosta написа:
                blagun написа:
                blagun написа:
                Присветвам и то доста често, особено в случаите, когато някой се движи неадекватно в средната лента, настъпил леко в моята - крайна лява лента!!! Интересно ми е, Вие които не присветвате, какво правите в такива случай
                Никой не ми е отговорил.......
                аз само в града не светкам, няма смисъл в тия задръствания! Ноооооооооооооо напусна ли пределите на София, малиииииии, маллииииииии фарове не ми остават ......
                Леко пък ти....., ще изгориш ксенона на Купето
                BMW E90 320D
                ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                Коментар


                  #68
                  nikolovvd написа:
                  Карам си Уното и в огледалото виждам, че зад мен се движат два автомобила. Пред мен камион и след като мреминаха насрещно движещите се, поглеждам в лявата агледало, подавам мигач и тръгвам да се изнасям. В този момент поглеждам във вътрешнато огледало и виждам, че единият автомобил го няма. Изтръпнах и в същото време чух клаксон. Оня е бил в мъртвата зона и не съм го видял. От тогава при изпреварване винаги освен в огледалата поглеждам и през рамота си, особено на магистрала.
                  Понеже и аз съм попадал в такава ситуация няколко пъти, ми е интересно, има ли ред за изпреварване, или най-нахалния тръгва първи. Интересна ми е и логиката на някой, който вместо да си изчака реда да изпревари един камион, решава да изпревари колона от три и повече автомобила и камиона. Освен това вероятно попада в "мъртвата зона" на тези пред него и много възможно да стане ПТП.

                  Коментар


                    #69
                    blagun написа:
                    blagun написа:
                    Присветвам и то доста често, особено в случаите, когато някой се движи неадекватно в средната лента, настъпил леко в моята - крайна лява лента!!! Интересно ми е, Вие които не присветвате, какво правите в такива случай
                    Никой не ми е отговорил.......
                    Скачам на клаксона, но идиота си е идиот.Резултата драскотини от предния до задния спойлер, включително вратите и калниците, но лъмарините излязоха много яки.Снимки искате ли?
                    Няма начин да няма начин!

                    Коментар


                      #70
                      nikolovvd написа:
                      blagun написа:
                      blagun написа:
                      Присветвам и то доста често, особено в случаите, когато някой се движи неадекватно в средната лента, настъпил леко в моята - крайна лява лента!!! Интересно ми е, Вие които не присветвате, какво правите в такива случай
                      Никой не ми е отговорил.......
                      Скачам на клаксона, но идиота си е идиот.Резултата драскотини от предния до задния спойлер, включително вратите и калниците, но лъмарините излязоха много яки.Снимки искате ли?
                      Да
                      BMW E90 320D
                      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                      Коментар


                        #71
                        http://nikolovvd.snimka.bg/automobil...8.17954095По бурдюра се вижда къде съм се качил, за да избегна удара. Е успях! Няма изкривени ламарини, а само драскотини.http://nikolovvd.snimka.bg/automobil...954092Това е от друга гледна точка. На Опела обаче огледалото му отиде, а моето се сгъна само. :DСлучката е от Февруари 2010 година. Оня с Опела тръгнал да избегне дупка и започна да лъже и да маже пред катаджиите. Аз извадих апаратчето и направих няколко снимки, защото щом на всичките видими доказателтва лъже, какво ли ще стане ако се стигне до съд.
                        Няма начин да няма начин!

                        Коментар


                          #72
                          хич не е добра идея това с качването по бордюри и прочие .По-добре го блъскай здраво ,направи колата тоталка каското ще покрие.А така ще потрошиш и покривиш цялата кола никога няма да стане същата .С повече гас ако блъскаш по-добре .
                          фиатче Браво 2.0

                          Коментар


                            #73
                            Като ми светнат се дръпвам, нормално е, колегиално е, разбираемо е. Не се занимавам да разсъждавам от къде е можел да мине и какво е искал да направи. Всичко друго е инатлък и мерене на чорки. Надявам се и аз като светна понякога да ми се влезе в положение.

                            Коментар


                              #74
                              tomazo написа:
                              хич не е добра идея това с качването по бордюри и прочие .По-добре го блъскай здраво ,направи колата тоталка каското ще покрие.А така ще потрошиш и покривиш цялата кола никога няма да стане същата .С повече гас ако блъскаш по-добре .
                              За щастие бордюра е скосен и качването на него не се усеща. Освен това колата е преизчислена с 52% на огъване и 54% на усукване, защото на същото шаси се базира Ево 10, което е с 300 коня двигател.
                              Няма начин да няма начин!

                              Коментар


                                #75
                                Той авторът е обяснил за каква ситуация говори - някой се лепи, има място откъде да мине, но не - трябва да ти присветне, едва ли не ти дава заповед - "Махни се!" Е как да стане!? Дори и днес - карам по голям булевард, широк, 3 ленти, карам с превишена скорост около 15 %, освен това в края на отсечката между светофарите - щях да завивам наляво. Средната и дясната лента бяха свободни. Карам си, изведнъж някакъв бус се приближава с висока скорост, лепи се за мен и започва бясното светене. Еми ето на такива им тегля една наум, и с удоволствие намалявам, ако ще да бързам и аз. На всичкото отгоре - светофарът отпред беше очеизвадно, че ще светне червено, имаше брояч. Но не, оня е най-бързия на планетата, трябва да стигне пръв на светофара. И като стигне - пак чака. На конкретния бус рязкото натискане на спирачки за част от секундата му подейства ободряващо и изостана на 10-15 метра дистанция. Един ден, когато прежаля колата, някой ще ми влезе в багажника, точно такъв, дето ми свети нахално, обещавам, но ще гледам да е някой с по-скупа кола Относно тази ситуация:
                                fihi написа:
                                Добре де когато сте на магистралата и карате в лява лента с висока скорост и някой точно пред вас в дясната лента подаде ляв мигач КАКВО правите. Седите и чакате да излезе пред вас и се молите да успеете да намалите, за да не го ударите или още преди да е предприел маневрата му присвятвате, за да разбере, че не трябва да предприема маневрата.
                                Аз лично присвирвам с клаксон, защото светлините ми винаги светят, но си оставам с едно наум - че може да тръгне наистина и внезапно. Но ако тръгне, и застане в лявата лента - от там нататък стане ли нещо - вината е моя. Съответно - на този отзад. Но това е ситуация, която е различна от замисъла на темата. Както и колегата blagun зададе друга ситуация, различна от темата. В неговата ситуация съм попадал, дори бях писал за историята в раздел "Истории" - един циганин с един бял мерцедес....

                                Коментар

                                Working...
                                X