Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за покупка на автомобил втора употреба

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за покупка на автомобил втора употреба

    Колеги блъснах бравата и я продадох , за което малко съжалявам , но както и да е! Друг ми е въпроса - харесал съм си пак брава , същия цвят като моята - но по-нова и с повече екстри (3200 лв), също така опел вектра Б "СД" (4000 лв) и митсубиши карисма 1.8 ГДИ двигател (3500 лв)... Кое според вас , разбира се без пристрастия е най-добрия вариант в случая? Благодаря предварително за отговорите!
    Fiat Brava SX 1.6 16V 103 BHP


    #2
    всяка си има изразени конкретни "проблеми", като за каризмата може да се каже, че не е проблем, а по-скоро неудобство- този двг май хич не ставал на газ- това е само от четене, не опит. векрата бива, обаче тези двг-та екотек са съсипия- екотек технологията връща за доизгаряне газовете от генерацията и така вкарва твърди частици в цилиндрите, съответно първо почват да горят масло, а после губят и компресия. иначе е добър автомобил.Бравата е най-практичния избор от гледна точка на цени на части и вродени дефекти и предразположение към газ, но пък аз бих помислил и за друго
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      за какво например колега?
      Fiat Brava SX 1.6 16V 103 BHP

      Коментар


        #4
        Rover 400 diesel. Нисък разход на гориво , добър двигател, стабилна ходова част , скъпите части са измислица при това не се сменят всеки ден и най-важното - Части има.Нищо не ти пречи да погледнеш , не е казано , че трябва да си купиш точно такъв автомобил.
        681-а - от тук започва България, 1878-а - от тук започва свободата, 1914 - от тук започва животът ни!

        7:2 ( 1968г. ), когато пресата из Европа пише : "Отбора на народа победи със 7:2 отбора на властта"

        Коментар


          #5
          Каризма, но с 1,6 (100 к.с.) двигател.
          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

          Коментар


            #6
            примера, но имай предвид, че някой чаркалаци са на ужасни цени. не че на бравата няма такива части де.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Мареа Седан/комби с какъвто ти душа иска двигател.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                pakumba написа:
                всяка си има изразени конкретни "проблеми", като за каризмата може да се каже, че не е проблем, а по-скоро неудобство- този двг май хич не ставал на газ- това е само от четене, не опит. векрата бива, обаче тези двг-та екотек са съсипия- екотек технологията връща за доизгаряне газовете от генерацията и така вкарва твърди частици в цилиндрите, съответно първо почват да горят масло, а после губят и компресия.
                Да долееш литър-литър и половина масло на 10 000 км. едва ли е голяма болка. А и казват, че екотеците, които започват със Z16, са излекувани от маслоядството . До момента със Z16XE за 2000 км. нямам видимо намаляване на маслото. Но ще видим, още не смея да се похваля.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #9
                  много относително си го написал,поне напиши какво си има,двигател,година и какво представляват тия коли ,за които питаш-пак двг,годинка,екстри ала бала... За какво ще ползваш колата-трябва ли да товари много багаж или искаш по-малка кола,такива неща...дай малко повече детайли инъче е прочетеш 1 милион различни мнения
                  ex.Мареа ТД100

                  Коментар


                    #10
                    paralesa написа:
                    много относително си го написал,поне напиши какво си има,двигател,година и какво представляват тия коли ,за които питаш-пак двг,годинка,екстри ала бала... За какво ще ползваш колата-трябва ли да товари много багаж или искаш по-малка кола,такива неща...дай малко повече детайли инъче е прочетеш 1 милион различни мнения
                    Бравата - всичко без климатроник 97 година , митсубата - 99 всичко + печка , + подряване на седалките , + 2 странични въздушни възглавници , вектрата 99 - всичко! колата ще я ползвам предимно градско , вектрата и бравата имат сходен градски разход ( 10 ) , докато митсубата кам 8 в града , това е което ме дърпа засега кам нея .. вие сте :D моля за отговори от хора които имат вземане-даване с въпросните коли!
                    Fiat Brava SX 1.6 16V 103 BHP

                    Коментар


                      #11
                      Карал съм каризма (1.6, 100 к.с.), сега карам Брава (пак 1.6, но 103к.с.).И двете са добри екземпляри - нямам оплаквания.Само където данъка за 103к.с. е три пъти по-висок от този за 100 к.с.Забрави, че 1.8 ГДИ ще гори под 9/100 градско. Но щом Бравата е без клима - каризмата е фаворит (а с разликата в цената до вектрата може да я оборудваш с АГУ)
                      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                      Коментар


                        #12
                        Stefanaki написа:
                        Карал съм каризма (1.6, 100 к.с.), сега карам Брава (пак 1.6, но 103к.с.).И двете са добри екземпляри - нямам оплаквания.Само където данъка за 103к.с. е три пъти по-висок от този за 100 к.с.Забрави, че 1.8 ГДИ ще гори под 9/100 градско. Но щом Бравата е без клима - каризмата е фаворит (а с разликата в цената до вектрата може да я оборудваш с АГУ)
                        Бравата има климатик , няма климатроник
                        Fiat Brava SX 1.6 16V 103 BHP

                        Коментар


                          #13
                          Каризма 1,8 GDI...,бях залитанал по тази кола.За мен е доста класи над бравата,но този двигател почти не подлежи на газифициране,да не кажа,че изобщо не подлежи на газифициране,освен ако не си мазохист.За сметка на това е по-икономичен на бензин. Като цени на частите,не мога да коментирам.
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #14
                            при положение ,че имаш една блъсната брава ,ако не си я продал няма какво да му мислиш ,поне с рез.части си уреден .P.s.иначе избери най-запазената .По принцип ако човек не кара над 15к годишно дали има смисъл да се слага гас на колата
                            фиатче Браво 2.0

                            Коментар


                              #15
                              tomazo написа:
                              при положение ,че имаш една блъсната брава ,ако не си я продал няма какво да му мислиш ,поне с рез.части си уреден .P.s.иначе избери най-запазената .По принцип ако човек не кара над 15к годишно дали има смисъл да се слага гас на колата
                              ами принципно наистина не карам много , а иначе най-запазената е бравата в случая , но пак казвам митсубишито ме дърпа с по-малкия си разход .. незнам вече и аз! :D
                              Fiat Brava SX 1.6 16V 103 BHP

                              Коментар

                              Working...
                              X