PREDATORst написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо дърпате ръчна спирачка?
Collapse
X
-
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
PREDATORst написа:А най-правилното е че като няма въздух се задейства автоматично паркинг спирачката щото камиона остава без спирачки.PREDATORst написа:Паркинг спирачките при камионите са няколко вида,такива дето блокират кардана,такива дето блокират барабаните или комбинирани.PREDATORst написа:И се изумявам на колегите дето карат камиони и идея си нямат как им работят спирачките,а за ретардер сигурно не са и чували.PREDATORst написа:И колегите шофери на камиони да ми кажат какво се случва със шкода мадара оставена на скорост като тръгнат да я палят на другия ден??FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
-
marmil написа:PREDATORst написа:А най-правилното е че като няма въздух се задейства автоматично паркинг спирачката щото камиона остава без спирачки.PREDATORst написа:Паркинг спирачките при камионите са няколко вида,такива дето блокират кардана,такива дето блокират барабаните или комбинирани.PREDATORst написа:И се изумявам на колегите дето карат камиони и идея си нямат как им работят спирачките,а за ретардер сигурно не са и чували.PREDATORst написа:И колегите шофери на камиони да ми кажат какво се случва със шкода мадара оставена на скорост като тръгнат да я палят на другия ден??Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
PREDATORst написа:Ретардера блокира газоразпределителния механизъм на мотора,всички клапани остават затворени и компресията на мотора спира цялата машина.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:PREDATORst написа:Ретардера блокира газоразпределителния механизъм на мотора,всички клапани остават затворени и компресията на мотора спира цялата машина.Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
http://www.volvotrucks.com/trucks/na...b.aspxАйде Илко да почетеш да видиш дали аджеба могат или не могат да се манипулират клапаните като се върти коляновип валBravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
PREDATORst наистина са намерили решение от Волво и ми е интересно да разбера. За това и съм казал в горното ми мнение как е направено на най-старите камиони във фирмата произведени 1988-1991 година. Там натискаш с левият крак бутон на пода при педалите и спира подаването на гориво и с цилиндър се затваря клапата при ауспуха, но това са си ходещи антики вече отдавна подминали първият милион на километражитеFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:PREDATORst написа:Ретардера блокира газоразпределителния механизъм на мотора,всички клапани остават затворени и компресията на мотора спира цялата машина.FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
-
1. Защото така са ме учили на времето на курсовете за професионален шофер;2. Защото колите имат диференциал и е достатъчно само едната ти гума да вдигнат с крик и спираш да си фиксиран от двигателя и могат да те избутат на където си поискат особено ако и волана си оставил изправен.3. За да не си гоня колата ако спра случайно на наклонен път - понеже не съм го имал изграден този навик.4. За да не удари жена ми предната кола много силно ако реши да завърта на стартер без да е извадила от скорост.5. За да съм смачкан само отпред, но не и отзад, ако съседката подкара така на съседа колата - да не успее много на далеко да ме изтика преди да изгасне.6. За да забавя процедурите на този, които тръгва да излиза с моята кола - ако искам да го догоня да му поръчам нещо да ми докара като минава покрай магазините.Да измислям ли още причини?Най-вече защото това по никакъв начин не ми износва никоя част от накладки или каквото и да е по колата, докато тя е в покой, и ако няма да помогне - то със сигурност на нищо не пречи. (И да - дърпам докрай - за да не може някой да я разходи така без да се усети).
Коментар
-
Хубаво е да дърпате ръчната спирачка по-често, а на наклон винаги и задължително, дори по-силно, защото на по-старите фиати ръждясват и се късат жилата. А като я дръпнеш рязко от време на време може да имаш късмет точно при това дърпане да се скъса жилото. Така поне си знае човек, че няма ръчна и може да предприеме нещо. Ето един клип, всеки да си прави изводите сам. http://www.youtube.com/watch?v=cWdnePqQomE Един път така щеше да ме удари една кола без шофьор, а секунда преди това жена ми мина между двете коли, просто слизаше до магазина.... Добре, че колата се заклини във високия тротоар и понамали и спря, а аз само успях да натисна съединителя и да мръдна малко...
Коментар
-
seninkn написа:мой приятел, като паркира оставя колата изключена от скорост и на ръчна,на въпросът защо оставя колата така той отговори че така е научен от инструктора си, което ме учуди много!на въпросът ми, а зимата, ако замръзне, той отговори че досега не му е замръзвала!!! Това не е майтап или опит за гъбаркане човека наистина прави така!!Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Дърпам я, защото тя затова е направена - да се дърпа!Освен това в зависимост от посоката на наклона я оставям на първа или на задна скорост.Винаги.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар