Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо дърпате ръчна спирачка?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Аз пък я дърпам само като я вдигам на крик ,като има наклон или просто я запаля и оставя да загрее ...но по пронцип като я вкарам в гаража или двора е само на скорост
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #77
      Мисля че е по- правилно да се казва паркинг спирачка, защото това е точно действието след като се приведе автомобила в покой .Обикновенно я ползвам на голям наклон и като стартирам двигателя, иначе на равно, зимата не я ползвам, защото съм бил тъпана с замръзнали накладки с един нов москвич "Алеко". :D :D Ако съм спрял близко до тротоар, и съм на голям наклон ,тогава не ползвам ръчната,просто извъртя колетата(предните) в посока към тротоара,тоз метод е по-сигурен,докато ръчната винаги може да скъса жило.
      Fiat palio 1.7td

      Коментар


        #78
        Аз си дърпам ръчната по навик. На Москвича не я дърпах, защото тя там си е за парлама, но иначе си ми е навик от камионите. За уточнение- старите камиони нямаха спирачки ако не вдигнат налягане в пневматичната система, за разлика от новите. Демек, като изскаш да запалиш, ти трябва ръчна, за да не тръгне по инерция. Та както казах - навик.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #79
          Dido_Lyubenov написа:
          Аз си дърпам ръчната по навик. На Москвича не я дърпах, защото тя там си е за парлама, но иначе си ми е навик от камионите. За уточнение- старите камиони нямаха спирачки ако не вдигнат налягане в пневматичната система, за разлика от новите. Демек, като изскаш да запалиш, ти трябва ръчна, за да не тръгне по инерция. Та както казах - навик.
          Те и новите нямат докато не вдигне налягането, друг е въпроса че при изправна система при престой не се губи налягане ама... не винаги е така. Иначе на камион винаги като спреш пускаш ръчната. После като ще тръгваш ако няма въздух няма как да я вдигнеш и чакаш гледайки съсредоточено манометрите на таблото
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #80
            И аз я дърпам винаги. Просто навик. Дори 1-ва и ръчна слагам. Напоследък се усещам, че и в гаража спирам, бутам първа, ръчна и слизам от колата. Абсолютно машинално я дърпам.
            "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

            ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
            Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

            Коментар


              #81
              ilko-gd написа:
              Dido_Lyubenov написа:
              Аз си дърпам ръчната по навик. На Москвича не я дърпах, защото тя там си е за парлама, но иначе си ми е навик от камионите. За уточнение- старите камиони нямаха спирачки ако не вдигнат налягане в пневматичната система, за разлика от новите. Демек, като изскаш да запалиш, ти трябва ръчна, за да не тръгне по инерция. Та както казах - навик.
              Те и новите нямат докато не вдигне налягането, друг е въпроса че при изправна система при престой не се губи налягане ама... не винаги е така. Иначе на камион винаги като спреш пускаш ръчната. После като ще тръгваш ако няма въздух няма как да я вдигнеш и чакаш гледайки съсредоточено манометрите на таблото
              На новите като няма въздух са задействани спирачките, а на старите трябва да има за да ги задействаш.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #82
                Dido_Lyubenov написа:
                На новите като няма въздух са задействани спирачките, а на старите трябва да има за да ги задействаш.
                Това не го знаех. Не знам и кой го е мислил това със старите камиони, но е супер глупаво като избяга въздуха и камиона тръгвааааа....
                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                Коментар


                  #83
                  Не винаги я дърпам. Просто на момента преценявам ситуацията и дали изобщо има нужда от ръчна. Но зимата просто не я бутам. Макар, че сега със задните дискови спирачки се замислям дали да не я изпробвам и зимата дали няма да замръзне.

                  Коментар


                    #84
                    И аз никога не я дърпах, но откакто имам деца винаги я дърпам от съображения за сигурност. Веднъж дъщеря ми като ходеше между седалките ритна скоростния лост и изключи от скорост. Втория случай беше със сина ми, които завъртя ключа и даде на контакт, а беше три годишен. Как го направи и още немога да го проумея. И в тази връзка вече си заключвам и волана.
                    Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                    Chevrolet Aveo

                    Коментар


                      #85
                      Аз я дърпам на равно само когато е запален двигателят.
                      `95 Punto ELX 1.2 75hp + LPG
                      http://silenbg.blogspot.com/ - Блогът ми за тренировки, хранене, здраве, уелнес...

                      Коментар


                        #86
                        ръчната не я докосвам даже, седи ми там да си знам че я има само
                        ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
                        Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
                        Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!

                        Коментар


                          #87
                          ilko-gd написа:
                          Dido_Lyubenov написа:
                          На новите като няма въздух са задействани спирачките, а на старите трябва да има за да ги задействаш.
                          Това не го знаех. Не знам и кой го е мислил това със старите камиони, но е супер глупаво като избяга въздуха и камиона тръгвааааа....
                          Не, като няма въздух има спирачки. За да тръгне камиона, ДВГ трябва да поработи и да "вдигне въздух". Мисля, че Камаз бяха така. Тегленето на такъв камион без допълнителна интервенция по спирачките е много мъчна работа.По темата.Само зимата не дърпам ръчната. Когато е дръпната ми е по спокойно, постигам вътрешен мир.
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #88
                            Зима или Лято я дърпам за да ми е мирна главата. По спокойно спя така :D
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                            Коментар


                              #89
                              дърпам само като ми трябва- колата работи на едно място, а аз слизам, като кибича някъде дълго по задръсване, за да не държа крачната. Зимата избягвам да я пипам, че знам едни неща....
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #90
                                Обикновено я дърпам за подсигуряване, а иначе като сложа скоростния лост на Р все едво съм дръпнал ръчната. Хубавото е, че докато не сложа ключа, а в него има чип, няма мърдане.
                                Няма начин да няма начин!

                                Коментар

                                Working...
                                X