Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо дърпате ръчна спирачка?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    И аз ако не опъна ръчната сънувам кошмари, ама това си ми е навик,така съм свикнал.

    Коментар


      #47
      И аз не го разбирам това да се дърпа ръчната със сила, да се чува как щтракат зъбите.Аз като трябва да я дръпна или пусна първо натискам бутона и го задържам, после дърпам или пускам и освобождавам бутона. Няма щтракане на зъби няма нищо.Ръчна дърпам на големи наклони или докато ми работи на място колата сутрин пред гаража. На наклон винаги разчитам първо да опрат гумите в бордюра така че колата да не може да мръдне дори и на свободна без ръчна.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #48
        Добре де, чета 4 страници тема, 30% от пишещите в нея са хора, които имат автомобили стоящи и непомръдващи едва ли не без никаква спирачна сила. Аз едно не мога да схвана - предвид, че тъй наречената ръчна спирачка в крайна сметка е паркинг спирачка - за какво я ползвате, ако не за да спомага неподвижността на автомобила когато е паркиран?Ще ме вдъхновите да пусна анкета "За какво ползвате паркинг спирачката си?"...
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #49
          jenshen73 написа:
          Добре де, чета 4 страници тема, 30% от пишещите в нея са хора, които имат автомобили стоящи и непомръдващи едва ли не без никаква спирачна сила. Аз едно не мога да схвана - предвид, че тъй наречената ръчна спирачка в крайна сметка е паркинг спирачка - за какво я ползвате, ако не за да спомага неподвижността на автомобила когато е паркиран?Ще ме вдъхновите да пусна анкета "За какво ползвате паркинг спирачката си?"...
          и аз именно това се чудя и мая...Вероятно си мислят,че ръчната за красота или пръв помощник на ония с бмв-тата опитващи се да си счупят главите(дрифтъри ли какви се мислят?)
          ex.Мареа ТД100

          Коментар


            #50
            jenshen73 написа:
            Добре де, чета 4 страници тема, 30% от пишещите в нея са хора, които имат автомобили стоящи и непомръдващи едва ли не без никаква спирачна сила. Аз едно не мога да схвана - предвид, че тъй наречената ръчна спирачка в крайна сметка е паркинг спирачка - за какво я ползвате, ако не за да спомага неподвижността на автомобила когато е паркиран?Ще ме вдъхновите да пусна анкета "За какво ползвате паркинг спирачката си?"...
            Навика е голяма работа. Едната кола(Бравата) понякога стои неподвижна пред блока в продължение на седмици. И при всяко потегляне след такъв престой си казвам "Няма да дърпам ръчната повече", но само си го казвам. Колата винаги е на паркинг спирачка, но не повече от 2-3 зъб.
            Manowar - Татко
            Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
            Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
            Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
            Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

            Коментар


              #51
              Винаги си дърпам ръчната ама нежничко само 2-3 зъба ,като навик ми е станало ,а и да се раздвижва механизма ... според мен не е нужно повече ако си на равно.Ако си спреш колата на наклон е добре да е догоре ,НО нежно да я вдигнеш!

              Коментар


                #52
                Малко извратено ще прозвучи,ама в багажника си имам две дървени клинчета със залепена гума от долната страна,които ползвам редовно. Са,някой ще каже че съм извратен!Може,но видях преди 30 год. следното:с татко отиваме на неговото село,колата е ЗАЗ 965.Къщата е на баир с асвалтов път.Спираме пред къщата,аз слизам(слава Богу!!)да отворя портата за къщи.Татко по неясна причина(поне после каза така )дърпа ръчната,колата е на 1-ва,баира е стръмен,гаси и слиза от нея.Отварям вратата,обръщам се и виждам колата да върви назад,татко(защо ли,ама а де )скача вътре в нея за да я спре,само че задницата отиде над един зид,висок около 2метр,и надолу едно дере,поне 20 метра.Е,колата,заедно с него,след незнам колко обръщания спря на гуми на дъното на дерето ,цялата смачкана,счупени прозорци,но отеца жив.И това на ЗАЗ-ката,дето ламарината.....Та,в София-"на равно",на първа и ръчна(без най-студените дни.На наклон,гума в бордюр,на 1-ва и ръчна.Ако съм за кратко-това.Ако за по-дълго-оглеждам се за някой камък ,за да я подпра.В краен случай прибягвам до клинчетата,ма това софянци много краднат,деа!!А като съм на риба,обезопасяването е пълно-1-ва,ръчна и клинчета П.П.Ръчната не я дърпам душмански,но на Чинкуечентото си иска до горе,че изтърва понякога.Реално дърпам ръчната,пускам крачната при натиснат съединител и ако не се движи ОК.Ако не е сигурно,още един зъб и пак е ОК.
                1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.

                Коментар


                  #53
                  Аз пък дърпам ръчната само когато влизам в завой.
                  Виж бейби не сме глупаци,
                  ние сме отбор от здравеняци.
                  Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
                  така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
                  http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo

                  Коментар


                    #54
                    Ааа евала за темата! Този въпрос си го задавам редовно като ми се наложи да ходя пеша някаде и се случи някой до мен да паркира и в момента в който загаси колата се чува хръъъъъс е не мога да разбера защо аджеба на равно, та дори на малък наклон хръъъъъъъъс вигаги съм изпадал в искрено недоумение Като бачках чофер в ДонДомат, винаги псувах като някой друг е карал колата и като се кача ръчната до горе Сега като видях темата реших че повечето колеги не дърпат ръчна като спират но май се оказа че само аз и автора не дърпаме До сега за 5г. ежедневно каране съм дърпал ръчна при паркиране само няколко пъти, сигурно се броят на пръстите на едната ръка :D
                    Brava 103HP
                    ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                    Коментар


                      #55
                      Ръчната я дърпам само на голям наклон. Иначе избягвам, за да може колата да окаже по-малко съпротивление и да пострада по-малко при евентуален удар докато е спряна някъде. И освен това на калпавите коли им замръзва зимата (с моята никога ми се е случвало), веднъж ми се случи да светнат барабаните на едно служебно Пежо 307 дизел - на таблото не светеше, че е включена, а аз си мисля " ’бах тоз’ климатроник, много мощност дърпа" и давам газ С ФИАТ-а няма как да стане, защото на ръчна въобще не може да се потегли, и освен това е с климатик :D
                      Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                      ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                      Коментар


                        #56
                        В общия случай трябва да е много голям наклона и да нямам бордюр, в който да се опре гумата, за да дръпна ръчната... понякога получавам разни факсове и я дърпам и извън тези ситуации, но е много рядко.В интерес на истината ръчна ползвам най-често за успоредно паркиране на малки места на баири, за да маневрирам без да губя място назад и без да нахакам задния разбира се

                        Fiat Bravo T-Jet 120

                        Коментар


                          #57
                          ръчна

                          Навремето добрите инструктори истинските инструктори така ни учиха ръчна се дарпа силно и разко до последния зъб

                          Коментар


                            #58
                            То си го пише и в книжката, показах ви го: при паркиране ръчната спирачка винаги се издърпва силно, а при наклон-възможно по-силно. Това е предписанието на производителя. И както забелязвате, производителят съветва винаги да използваме ръчната спирачка при паркиране.
                            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                            Коментар


                              #59
                              Е тя затова е поставена, да се ползва. Незнам, колегите дето не я ползват какво пестят. Други пък я жалят, да не и щракат зъбчетата Няма страшно, няма да се изронят.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #60
                                snake написа:
                                То си го пише и в книжката, показах ви го: при паркиране ръчната спирачка винаги се издърпва силно, а при наклон-възможно по-силно. Това е предписанието на производителя. И както забелязвате, производителят съветва винаги да използваме ръчната спирачка при паркиране.
                                При мен примерно не го пише при паркиране:
                                Always remove the ignitionkey when you get outof the car. This will preventanyone from accidentallyworking the controls. Rememberto apply the handbrake and, if thecar is faced down on a steep slopeengage the first gear. If it is facingup, engage the reverse gear.
                                Демек, когато махнете ключа, дърпайте ръчната спирачка.Обаче според изречението, ако сте на равно, не си слагайте колата на 1-ва скорост. Само ако сте под наклон Демек се допуска, че колата когато се паркира никога не се включва на скорост. Е нормално е да искат да вдигнеш ръчната спирачка в този случай
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X